Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SILORAKAS 2016-10-25 13:21
"viskas atsiremia į ekonominius skaičiavimus" - ši frazė nurodo, kad visi šie tyrimai yra tik mokslas vardan mokslo (praktiškai perdirbinėti padangas į kurą neapsimoka niekaip). Logiskesnis atrodo padangų perdirbimas į antrines žaliavas ( metalas, gumos granules). Įmonė Metaloidas skelbia, kad per metus perdirba 30.000 t padangų (gamina ten visokius kilimėlius, dangas aikštelės ir t.t.). Straipsnyje kalbama apie 15.000 atkeliaujančių padangų į Lietuvą. Taip išeina, kad naudotų padangų netgi trukumas, nes dar 9000 t sudegina Akmenės cementas.
technologas 2016-10-25 13:36
Pripildyta molio/smėlio padanga sveria ~100 kg, kitaip tariant sutaupome 100 kg statybinių medžiagų, kas visai neblogai, turint omeny, kad statybinių medžiagų pramonė sunaudoja keliolika procentų visos energijos. Kaina? Padangos kainuoja tik atvežimą, žemės sklype galima pasikasti. Be to, gaunasi ~70 cm storio didžiulės šiluminės inercijos sunki siena, kurią ne taip lengva atšaldyti. Žodžiu, pili žemes ir skaičiuoji naudą.
bahuriux 2016-10-25 14:01
Iš techninės pusės taip, bet jos smirda ir sienos nelygios. Gal kokiems apkasams, garažams, tam kas gerai vėdinama ir tinka.
immortallt 2016-10-25 14:16
Negana to, apšiltinimo prasme, tai nieko gero. Šilumą spinduliuosi išorėn greitai. Tvirtumu irgi sudvejočiau. O kad sveria daug, tai nereiškia, kad pakeiti tiek pat statybinių medžiagų. Skydinio namo visa siena gali 100kg sverti, šiluminė izoliacija bus geresnė, o ką jau kalbėti apie kitus rodiklius.
Kas dėl perdirbimo, vertimas į degalus dar niekad nebuvo padarytas ekonomiškai naudingu.
technologas 2016-10-25 16:01
Dėl smirdėjimo tereikia aptinkuoti ir visiškai nieko nesijaus, nes kvapas būna tik kai šviesos gauna:
http://earthship.com/offgassing
Na o kad sienos nebūtinai turi būti lygios irgi pliusas savotiškas, paprasčiau statyti. Manau vieno aukšto namukams pats tas.
immortallt 2016-10-25 16:28
Taip, masė duoda inerciją. Po žeme temperatūra stabili - kokie 6-8 laipsniai. Tave tenkina? Manęs ne. Tad jei norėsi turėti 20-22 laipsnius šildysi labai daug, kol įšils sienos. Gausi dar vasarą pradėti. Ir taip, per šalčius nereikės didinti šildymo, bet jei išvažiuojant 2 savaites nekūrensi, grįžęs savaitę kaitinsi, kol namas prišils.
Taip, lengvos sienos neduoda inercijos, tokiu atveju inerciją duoda plokštuminiai pamatai, kurie visiškai izoliuoti nuo kontakto su aplinka.
technologas 2016-10-25 16:55
Siūlyčiau pradžiai pasigooglint prieš postinant.
http://www.bluerockstation.com/earthship
Thermal Mass - the earth itself provides the lion's share of of the heat (and a bit of cooling in the summer). If you have ever been in a cave, you will know that the temperature feels cool in the summer and warm in the winter. Typically they stay about 56 degrees F year-round. The earth that is rammed into the tires, plus the earth that is mounded against the north side of the building keep the temperature in the home at least 50 degrees F no matter what the outside temperature may be. During construction, we noted one day when the temperature was -14 degrees F outdoors, inside the temperature was 50 degrees F with no sun and no additional heating source.
But the passive solar gain is impressive and the house warms up to 60 - 70 degrees F when the sun is shining, regardless of the outdoor temperature.
Matyt ne taip daug ir reikėtų to šildymo.
immortallt 2016-10-25 17:29
Ok, net 13 laipsnių pagal Celsijų. Kaip veiks sienos, kai norėsi prišildyti iki 22? Nesugers šilumos?
MindaugasV85 2016-10-25 17:48
Tona žvyro kainuoja kaip 4 alaus skardinių pakuotė - visa kita transporto išlaidos. Tikėtina, kad tavo padangų transporto išlaidos bus labai panačios (tūrio atžvilgiu). Tad kad ir kaip stipriai čia bandysi sutaupyti, manau bus pigiau ir moderniau nusipirkti palapinę su buržuike
http://www.gerbuvioprojektai.lt/produkc ... rodukcija/
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip iš Kauno į Vilnių nuvažiuoti su šešiomis padangomis: gal ir Lietuvai praverstų tokia gamykla?