Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
T 2016-10-25 10:52
Įdomu, kokio akumuliatoriaus reikėtu tokiam monstrui?
Manau tolimoje ateityje ar akumuliatoriai turės padaryti svaiginantį šuolį ar įsigalės vandenilis, o gal net kokie azoto junginiai.
SaMaras 2016-10-25 11:18
Na video nežiūrėjau, nes neturiu garso, bet paprastai karjerinėse mašinose arba viskas eina hidraulikos principu, arba VDV variklis suka generatorių o generatorius suka el. variklius, taigi akumuliatoriai yra tokie, kokių pakaktų užkurti esantį matoruką..
Broniusg 2016-10-25 12:09
„Nėra apibrėžto priekio ir galo“ Vėl eilinis nusišnekėjimas. Net filmuke aiškiai matosi kad išsikrauti(išpilti krovinį) gali tik per vieną galą. O kad gali važiuoti abiem kryptimis tai tokią savybę daug statybinės technikos turi.
Azys 2016-10-25 13:29
O tai išsikrauna per priekį ar per galą? nes žibintų komplektai abiejuose galuose vienodi.
Shinigami 2016-10-25 13:48
Vadovaujantis tavo logika šitos mašinos galas yra kairiajame šone?
Nes iškraunamas per kairi kraštą.
https://www.youtube.com/watch?v=15ARK4UVrdU
Arns 2016-10-25 14:33
Shinigami, kažkaip juokingai į reikalą žvelgi. Jei sakoma "jokio skirtumo", bet visą krovinį gali išpilti tik į vieną pusę, tada niekaip priekis/galas sąvoka neišnyksta. Darbams dirbti teks rasti vietos apsisukimui.
SaMaras 2016-10-25 14:46
Nesutinku. Kadangi čia ne statybinė, bet karjero technika tai jos užduotis nuo taško A (pakrovimo taškas) nuvažiuoti iki taško B (iškrovimo taškas) ir tada beveik 100proc tuo pačiu maršrutu grįžti į tašką A. Taigi, sakykim, ~50 proc laiko priekiu yra vienas galas ir tiek pat laiko kitas neatsižvelgiant į borto formas. galima ir apvalų bliūdą pakabinti į visas keturias puses verčiamą, nuo to nelabai kas pasikeis
Arns 2016-10-25 14:51
Komatsu projektą? Jei kas padarys su į visas puses besivartančiu, tai padarys, tačiau šiam vistiek lieka svarbu kur jo galas.
Shinigami 2016-10-25 15:03
Mano pateiktame video taip pat visa krovinį galima išpilti tik per viena šoną (kairįjį šoną). Jo negali išpilti nei per galą, nei per priekį. Tai pagal tokį mastymą galas bus šone. Nes kaip pats sakai išpilt galima tik per galą, o jis išpila per šoną, vadinasi pagal tave galas yra šone.
Šiam Komatsų projektui nėra jokio skirtumo kur galas, o kur priekis. Tu sakai, kad išpila per galą, o aš sakau, kad tas Komatsu išpila per priekį. O tu dabar man įrodyk, kad jis išpila ne per priekį?
Išvis, jei pas tave atvažiuos savivartis be priekabos, nebe surasi jo galo, nes nematysi per kus išpila?
Čia kalbama apie automobilio galą ir priekį, ne apie priekabos galą ir priekį. Todėl tam Komatsu tą priekaba galima nuimti ir tada man parodyk kur yra priekis, o kur galas.
Ir jam kaip tik nereikia apsisukinėti. Nes jis privažiavo ir ne apsisukęs gali važiuoti atgal.
Arns 2016-10-25 15:26
Jei tau orientyras kažkoks tik tau vienam suprantamas ir paties susigalvotas atskaitos taškas, pavyzdžiui priekaba, tada gal ir pasimesi.
Shinigami 2016-10-25 15:41
Čia kalbi ne apie mašinos galą, o apie priekabos galą, nemaišyk dviejų skirtingu dalykų. Todėl automobilio galas nėra orientacinis judėjimo erdvėje taškas, o priklauso nuo vairuotojo kabinos vietos ir jos orientacijos.
immortallt 2016-10-25 16:30
Arns 2016-10-27 03:09
Apkalbamas Komatsu irgi savivartis. Be priekabos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip autopilotai keičia sunkvežimius: nei priekio, nei galo neturintis karjerų monstras „Komatsu“ su 2700 AG varikliu (Video)