Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2016-10-25 13:50
Turbūt visi laukia model 3 100X labiau nei naujo iPhone modelio pasirodymo
ISG 2016-10-25 18:58
Tai nesuprantu as, vokieciai liepia teslai nereklamuoti jokiu autopilotu, o tesla tuo tarpu pristato visiskai autonomine masina. Tai kas is tos masinos jeigu salies istatymai draus vaziuoti tuo autopilotu? Realiai vokietija dabar turi parodyti kiausus ir uzdrausti padavineti autonomines teslas, nes ivykus avarijai dalis atsakomybes tektu saliai kuri leido pardavineti nelegalias masinas. Istatymine baze turi greiciau vytis technologijas...
AAA000 2016-10-25 20:24
Kaip galima draust vazinet autonominem masinom, kurios statistiskai vairuoja geriau nei varuotojai su teisem? Tikesimes vokieciai nuspres teisingai ir nestabdys pazangos.
lizunas 2016-10-25 22:45
Stabdys pažangą į Vokietijos gamintojų pusę.
immortallt 2016-10-25 23:27
ISG, nu derėtų tinkamai perskaityti. Liepė pabrėžti rinkodaroje, kad tai nėra savarankiškas autopilotas. Tik tiek. Nieko Vokietija neuždraudė, nors įstatymų tai leidžiančių nepakoregavo. Tiesa, sukontroliuoti žmones nepavyks, ar jie važiuoja autopilotu, ar ne. Tik tuo pagrįstų paslaugų negalės paleisti.
ISG 2016-10-26 09:09
Protinguoli tu. Tai ir sakau, kad istatymine baze turi vytis. Kaip tai neuzdraus? Silpnaprociams paaiskinsiu: pateks i avarijas 3 autopilotais vaziave automobiliai (bus nesvarbu nei kas kaltas, nei kokia proporcija savarankiskai vairuojanciu masinu avariju, ir paprastu, ir kas "geriau" vairuoja) ir salyje kils skandalas "kodel valdzia neuzbego tam už akiu ir oficialiai neuzdraude pardavineti tokiu masinu". Nukenteje nuo tu avariju zmones paduos valstybe i teisma ir laimes 100%. Cia tas pats kas bent kam pardavineti ginklus. Vien koks skandalas buvo amerikoj del VIENOS avarijos. Pajudinkit savo smegenis
bahuriux 2016-10-26 09:20
Tai paprasta pritaikyti įstatymą tam. "Autopilotas dėl eismo įvykio kaltas visada, net tada kai nekaltas, o pats nukentėjo dėl kitų eismo dalyvių kaltės ir žalą privalo padengti autopilotą gaminusi, arba draudimo kompanija". Panašiai kaip girtas vairuotojas. Taip ir patys žmonės važinės taip, kaip nustatė tos šalies valdžia. Beto tokios mašinos gali palikti be darbo taksistus ir uberininkus, toks įstatymas padėtu sukontroliuoti bedarbystę bent iš dalies.
immortallt 2016-10-26 09:29
ISG, taip, palyginus su tavimi, visgi aš protinguolis. Jokie įstatymai nedraudžia naudoti pagalbinių vairavimo priemonių. Tad kaip atskirsi, ar autopilotą prižiūri žmogus, ar ne?
Toliau, paprasti automobiliai patenka į avarijas! Kodėl valdžia neužkirto kelio tam?! Uždrausti visus automobilius! Ir autobusus! Ir dviračius! Ir lėktuvus! Laivus irgi, anie skęsta! Pajudink savo smegenis, gal pamatysi kokius absurdus rašai.
Autopilotas kaltas, net kai stovi vietoje? Juokingas esi bahuriux, na nebent sarkazmas, kurio nesupratau. Girtas dėl eismo įvykio nebūna kaltas, jei jis nėra kaltas. Jis tiesiog gauna baudą už vairavimą išgėrus, bet kaltininkas nustatomas pagal KET taisykles.
Taip, pramoninė revoliucija ir automatizacija nuskurdino žmones, ir nedarbas išaugo nuo 35% iki 7%! Mokinkitės istoriją po galais.
ISG 2016-10-26 09:40
Immortal, tu tikrai esi kvailiukas Autopilotinese masinose privalo buti "juoda deze". Viskas avarijos metu yra irasoma, ir issiaiskinti kas tuo metu vairavo galima be jokiu problemu. Be to vairuotojas padares avarija, net ir nesinaudodamas autopilotu, MELUOS (pasitaikius tokiai galimybei), kad tuo metu buvo ijungtas autopilotas, ir taip bandys isvengti atsakomybes, ir masina "i teisma" bandys paduot ne tik nukentejes, bet ir pats vairuotojas, tokia zmoniu prigimtis. Todel ir sakau, kad pries autopilotams isriedant i gatves valstybes PRIVALO regmalentuoti menkiausias detales. O jeigu nespeja - turi uzdraust tokiu masinu pardavima. Sitoj vietoj visada bus priespriesa tarp teslos kuriios vos ne vienintelis koziris (be elektros) ir selling pointas kolkas yra autoplilotas, ir valstybes, kurios tikslas isvengti skandalu. Paminesi mano zodi, tu, visu galu meistre, buto pernuomotojau - verslininke
immortallt 2016-10-26 11:28
ABS, atstumo palaikymas, greičio palaikymo sistemos ir dabar veikia. Jas ir uždrausi? Nes na reglamentavimo joms nėra. Nors ABS privalomas.
Autopilotas vairavo, laikėsi eismo taisyklių. Žmogus jo nepataisė, nes nepsėjo numatyti ir kaltas lieka autopilotas, tiksliau jo savininkas, nes kitas pusdurnis, būdamas blaivus išlėkė iš šalutinio tau į šoną? O jei jis būtų girtas iš šalutinio išlėkęs? Kas tada kaltas? Girtas ar autopilotas? Autopilotas vis tiek? Kaltas bus pagal KET taisykles ir automobilio pardavimo sutartį. Jei sutartyje bus nurodyta, kad tai pagalbinė sistema ir žmogus privalo prižiūrėti sistemą, atsakingas ir bus žmogus.
Kodėl prisigalvoji nebūtų dalykų? Kad galėtum pasijausti bent kiek protingesnis? Dar va prigalvojai, kad ir visomis temomis diskutuoju ir domiuosi. Toli gražu. Ir dar juokingiau atrodo, kai verslu laikai vieno NT vieneto nuomą Tiesiog pripažink, nesidomi realia situacija. Nesidomi įstatymais ir net nežinai kaip veikia KET. Tikiuosi nevairuoji.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Stebinančios „Tesla“ naujienos: naujuose elektromobiliuose diegiamas pažangiausias autopilotas neturės įprastinių saugumo funkcijų (Video)