Kraupi „Tesla Model S“ avarija parodė tamsiąją elektromobilių pusę: kartais tai tarsi bomba ant ratų (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Creatium 2016-11-10 11:49
Šios savaitės pradžioje kelyje Vilnius-Kaunas susidūrė ir degė du sunkvežimiai. Ir jie nebuvo elektriniai. http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nu ... -59-708885
RamūnasP. 2016-11-10 11:50
galma pagalvot kad 50 litru benzino automobilyje yra nekaltas ziasliukas .sprogsta tikrai neprasciau uz licio akumus.
lizunas 2016-11-10 12:34
Na man įdomiau kokios priežastys avarijos, kodėl sistema neišvengė avarijos ir pnš.
X-log 2016-11-10 12:51
Degalu bakas negali savaime sprogti, kuras - savaime uzsidegti. Plius net uzsidegusius degalus gan lengva uzgesinti. Tuo tarpu pazeista licio akumo cele sprogs/uzsidegs, greiciausia taip pat pazeisdama salia esancias celes taip sukeliant grandinine reakcija ir sitoj vietoj tu nieko negali padaryti - tik stove ir ziuret.
shift 2016-11-10 13:09
Visa ligšiolinė transporto pažanga vyko per skausmus ir nelaimes, tad nieko keisto, kad technologijų virsmo fazėje atsitinka tokie įvykiai kaip šis. Pirmieji lėktuvai irgi degė ir krito ore, kol buvo rasti sprendimai.
HDi 2016-11-10 13:11
Svarbu numesti nuorodą, kad va ir sunkvežimiai ne elektriniai dega, o kad pasidomėti tai ne, kaip vatnikas koks. Jei pasžiūrėsi ir šio straipsnio ir kitų portalų nuotraukas, tai pamatysi kad kuro bakai beveik nenukentėję, ir kad apskritai didžioji dalis gaisrų po avarijų transporto priemonėse su VDV yra dėl pažeistos elektros sistemos - užtrumpina ir uždega plastmasinės automobilio dalis tai vėl gi grįžtam prie to, kad elektra kalta kurios turi ir tas pats elektrinis automobilis ir dar didesnės įtampos. Sudegusios teslos atveju kad baterija nekontroliuojamą ferverkų šou paleistų reikia, didelio karščio netoliese, tiesioginės liepnos, arba mechaninio pažeidimo. Skystas kuras atsparesnis karščiui (reikia ypač karšto duslintuvo, bet bakas gale būna, ir ten jau rizika savaiminiam užsidegimui minimali), arba tiesioginės kibirkšties/ugnies, kitaip jis tiesiog išbėgs ir žala nebent aplinkai. Tas pats bakas yra atsparesnis aplinkos ir mechaniniam poveikiui nei baterija. Dyzelis be to ir užsidega sunkiau nie benzinas
Shinigami 2016-11-10 13:28
https://www.youtube.com/watch?v=n7WBshF9ihw
immortallt 2016-11-10 13:37
X-log, o kažką gali padaryti, kai VDV mašina pradeda degti? Kol sulauksi gaisrinės, nebebus ko gesinti, nes dega greit. Įdomiau man kitas dalykas, kokios jėgos reikia, kad tas celes taip pažeisti, tai yra, ar žmonės buvę viduje po smūgio dar buvo gyvi. Kas dėl avarijos, o veikė autopilotas?
kestutisz 2016-11-10 13:50
Gaila, bet turbūt Mythbuster'ių nebepamatysim, nesužinosim ar peršovus akumuliatorius Tesla užsidega, VDV tai niekaip nedegė :)
immortallt 2016-11-10 14:23
Na omeny būtų įdomu, koks greitis smūgio metu buvo.
raimism 2016-11-10 15:29
Visai ne taip. Benzino savaiminio užsidegimo temperatūra (autoignition arba kindling point) tikrai nėra aukšta: 250 - 280 C, tai vos ne du kartus mažesnė temperatūra nei gamtinių dujų (580 C) ir tik vos didesnė už popierių (220 - 250 C). Dyzelio savaiminio užsidegimo temperatūra iš viso tik vos viršija 200 (210 C). Kol automobiliuose (VDV ar EV - nesvarbu) bus degių plastikų, tol jie ir degs po stiprių avarijų...
HDi 2016-11-10 16:45
Dėl temperatūrų būsiu suklydęs, my bad. Dėkui už pataisymą.
Skeptikas 2016-11-10 20:05
43 °C Dyzelis >52 °C
raimism 2016-11-10 21:38
šiaip tai čia kalbėjome ir lyginome ne dyzelį su benzinu, o VDV automobilyje galintį būti kurą su EV galinčiomis būti baterijomis... Bet tiek HDi, tiek aš sakiau, kad ne taip svarbu koks automobilyje kuras - gaisras po avarijos dažniausiai kyla užsidegus (ir sprogus) ne kurui, o kitoms degioms automobilio dalims (plastikui ir t.t.). Tiesa sakant šioje konkrečioje avarijoje (bent jau pagal tą medžiagą, kurią galima matyti filmuke), panašu, kad Tesla tiesiogine to žodžio prasme skrido. Taip smūgio sumaitoto Teslos priekio kol kas nebuvau matęs, o Teslos saugumo reitingai vieni iš aukščiausių. Nenuostabu, kad baterijos buvo pažeistos. Po tokio smūgio nieko nebūtų likę iš bet kokio automobilio ir jo keleivių.
Skeptikas 2016-11-10 22:16
Tačiau dyzeliniame automobilyje visada gali jaustis saugiau, o ir jam užsiliepsnojus nėra pavojaus "kišti nagus" priešingai nei auto su dujų įranga kur kaip Kobra 11 gali išlėkti į orą. Dėl tokių dyzelio degimo ypatybių tai yra de facto standartas povandeniniuose laivuose, tankuose ir kitur kur didelis užsidegimo pavojus.
Shinigami 2016-11-11 07:13
Kiek žinau, elektromobilių baterijos dabar yra apsaugotos iš dugno pusės nuo pažeidimų. Reikia laukti kol jos bus apsaugotos iš visu pusių. Dar turėtu būti ne viena didelė baterija kuri per avarija lengviau yra pažeidžiama, o daug mažesnių baterijų blokas kuris avarijos metu suskiltu į daug apsaugotu mažesnių baterijų. Kokio dydžio ta maža baterija, jau reiktu skaičiuoti. Kiek žinau anksčiau VDV bakas būdavo įdėtas tokioje vietoje dėl kurios avarijos metu lengvai būdavo pažeidžiamas ir užsidegdavo. Dabar yra uždrausta taip jį dėti. Tiksliai neprisimenu kaip jis būdavo dedamas, bet net čia apie tai buvo straipsnis kažkada.