Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kernel_panikuoja 2016-12-02 14:09
Taip - jus visiskai teisus. Uz sia suma pirkciau arba beveik nauja 0-1m VW Up, arba labai geros bukles 1-4m VW Polo/Golf/Jetta, arba geros bukles 4-7m VW Passat, tik ne sita selfiu lazdu jaunimo kartos zaisla.
Stipa 2016-12-02 14:24
Visgi rinkčiausi seną naudotą, nes premium klase net nekvepia čia, salonas beveik kaip žigulio. Morališkai sunku su tokiu važinėti būtų. Įsibėgėjimas iki 100 mažų mažiausiai apgailėtinas, jokio komforto tai nesuteikia. Paprastam vartotojui kuriam automobilis tuščia vieta ir tik transporto priemonė iš taško a iki taško b nuvažiuoti manau užtektų ir motorolerio kuris dar pigiau kainuoja.
HardAxe 2016-12-02 14:41
na ties ta vieta "patogus" jis turbūt negali lygintis su 10metų senumo automobiliais, bet kaip nevirstantis motoroleris su stogu net labai geras gaminys:)
Jei lietuvoj tokiem gražintų PVM`ą bei leistų nemokamai parkuotis turbūt vieną-kitą išvystume gatvėse.
FtBall 2016-12-02 14:44
Lietuviai tokio neims - jie praktiški žmonės.
Jiems reikia kompatiško šeimyninio automobilio, į kurį tilptų šaldyvuvas ir dvi skalbimo mašinos(nes juk kasdien tokį krovinį vežames).
O jei rimtai, tai hal jau geriau kokį Dacia pasiimt. Kainuoja praktiškai tiek pat - bet atrodo kaip normalus auto (tik dizainas 10 metų senumo).
Pumper 2016-12-02 14:46
Rado žmonės su kuom palyginti.
immortallt 2016-12-02 15:25
Kompaktišką šeimyninį automobilį kaip BMW 5
Creatium 2016-12-02 15:31
Bent dizainą galėtų turėti traukiantį... o dabar, tai kaip koks pigus indiškas automobilis atrodo. Net kokybe nekvepia.
hamann 2016-12-02 15:46
Of course. Nes tu kaip ir 80proc lietuvių esi automobilizmo guru, kuriam automobilis tai gyvenimas, o ne transporto priemonė.
Aišku, įsigijus prestižinį 1998 audi a8 4.2Q su dujomis, prie kurio praleidi daugiau laiko krapštydamasis garaže nei, kad iš tiesų važinėdamas, tampa natūralu, kad automobilis nebe transporto priemonė, o gyvenimas.
Ir jeigu šimto nepadarai per 7 sekundes (o niekad nedarai, nes gi srębia belekiek) tai šūdas, o ne mašina.
RamasX 2016-12-02 16:15
Panašių "nelaimių" rinkoje yra ir daugiau ir nereikia būti nei lietuviu, nei švedu, jog suvoktum kad tokie pseudo automobiliukai nieko verti. Todėl jie ir nėra populiarūs, nes sveikas protas vis tik nugali.
dzo 2016-12-02 16:48
Zinoma, kad pirkciau dvirati! O jei nuspresciau, kad man bus per sunku pedalus mint, tai tada elektrini dvirati
T 2016-12-02 16:57
Kai pažiūrių pro langą ir pamatau krūvas automobilių kurie stovi ten, kur prieš 20 metų net pats drąsiausias vairuotojas bijojo pravažiuoti pagalvoju, kad ateis laikas ir jų kaip reikiant sumažės. Gal bus automobilių dalinimosi paslauga, autonominiai taksi, daug darbo vietų bus namuose, bala žino, kas dar bus. Toks automobilis tiesiog ne pirmas bandymas pagaminti kažkokį malalitražinį automobilį kuris išsiskirtu iš masės kitų automobilių ir taupytu vietą ir kurą.
kestutisz 2016-12-02 17:23
Na aš tai iš tiesų labai norėčiau ala "modulinio" automobilio iš dviejų dalių - reikia kažkur vienam ar tik vieną vaiką nuvežti - sėdi ir važiuoji vienu, reikia keturiem - sujungi tokius du ir visi sutelpa :) Bet tenka būti praktišku ir išsiversti vienu, nes nu tikrai nebūtų praktiška turėti vieną normalų (kad ir seną) ir kitą tarkim tokį spuogą ::)
SaMaras 2016-12-02 17:53
Na kaip į antrą automobilį šeimoje, (na tik iki darbo ir atgal mieste) lietuviai gal ir žiūrėtų, bet jei jau ir nuspręstų tokį pirkti, tai, manau, daugiau pirktų 2-5m senumo tą patį šiknabirbį tik už 1-5k€ ir važinėtų
Stipa 2016-12-02 18:44
Ne aš ne guru, man tiesiog patinka vairuoti, bet taksistu dirbt tikrai nenorėčiau.
Automobilį pirkausi 8m senumo. Garaže per metus praleidžiu tik 2-3 dienas ratams pasikeisti, filtrams ir skysčiams.
Automobilis 200kw 560Nm. Važinėju dažniausiai užmiestyje, 70-80km/h greičiu nors leistinas 90. Lenktyniauju prie šviesoforo? - Ne, aplamai nelenktyniauju ir niekur neskubu. Suvalgo 8-9l dyzelino, galiu sau tiek leisti. Tai kam man tie 200kw ir greičiau nei per 7 iki 100? - Komfortabilus jausmas net nespaudžiant. Kodėl premium klasė? - kokybiškas salonas, gera garso izoliacija.
Pasilaikyk savo stereotipus sau - aš ne budulis.
mch0lic 2016-12-03 01:12
Dacia Sandero / Logan bazinės versijos nuo <8k EUR, bent jau man asmeniškai atrodo kur kas patraukliau. O jei gali sau leist išleist dar papildomai 2-3 tūkstančiais daugiau manau tikrai galima susirast naują ekonominio automobilio varijantą.
zet 2016-12-03 02:45
autoriaus pirmi sakiniai jau mane suerzino ir daugiau neskaiciau.
zet 2016-12-03 02:49
Ka tu nusikalbi ? Visu pirma, jei automobilis priziuretas ir keistos detales naujomis, jo bugkle gali buti labai gera. Nezinau, ar daug cia krapsto savo masinas garaze, manau labai mazuma. Tai ka tu cia norejai pasakyti, speju kazka protingo ?
Nors ir neturejau audi a8, bet speju ja patogiau vaziuoti negu situ nauju daiktu. O ir saugumas didesnis.
unytas 2016-12-03 06:37
nebent kaip antra masina jei yra garazas gal ir nieko 3litrai an 100km pigus variantas.
moo 2016-12-03 09:57
Nekorektiška lyginti motociklo su stogu su pilnaverčiu 4-5 asmenis galinčiu vežti automobiliu. Net jei 90% laiko važinėčiau vienas, tų 10% pakaktų galvoti apie pilnavertį auto. Kaip antras auto šeimoje - gal.
kag 2016-12-04 18:19
Nevažinėčiau net gavęs nemokamai.. Užtektų kam nors kliudyti ir pasekmės gan liūdnos.. Jei visi su tokiom važinėtu, tai taip...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujas automobilis už 7 tūkst. eurų - ar lietuviai vis tiek mieliau rinksis 10 metų senumo vokiškus automobilius? (Video)