Dar vienas saldainis vokiškų automobilių gerbėjams - naujasis „Opel Insignia Grand Sport“ (Video) (1)
Vokietijos automobilių gamintoja „Opel“ pateikė staigmeną. Šį kartą oficialiai internete pristatyta naujos kartos „Insignia“. Šios markės flagmanai yra mėgstami ir lietuvių, todėl neabejojama, jog modelis patiks ir mūsų šalies pirkėjams.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kol kas naujosios „Insignia“ premjera įvyko tik internete. Realybėje šį modelį bus galima išvysti kitų metų pavasarį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, o prekyba prasidės kiek vėliau 2017-aisiais.
Kūrėjai teigia, jog naujasis kompanijos flagmanas tapo talpesnis ir praktiškesnis. Lyginant su pirmtaku, atstumas tarp priekinės ir galinės„Insignia“ ašies pailgėjo 92 mm, o ir pats automobilis bus 55 mm ilgesnis bei 7 mm platesnis.
Nors kūrėjai, gerindami aerodinamikos savybes, automobilį pažemino 29 mm, dėl to vietos aukštesnių keleivių galvai nesumažėjo - jos 8 mm daugiau. Dėl aptakesnių formų ir žemesnio kėbulo dabar „Insignia“ oro pasipriešinimo koeficientas sieks tik 0,26 Cd.
Dėl naujų technologijų panaudotų gaminant kėbulą bei naujų naudojamų medžiagų, „Opel Insignia“ numėtė 175 kilogramus svorio, lyginant su praeita karta. Dėl to pagerės ne tik automobilio įsibėgėjimas bei kuro sąnaudos, bet ir manevringumas. Tam skirta ir ne viena nauja elektroninė sistema.
Naujai sukurta išmanioji visų varančiųjų ratų sistema yra suderinta su traukos paskirstymo funkcija, kuri yra laikoma viena moderniausių savo klasėje.
„Opel Insignia Grand Sport“ dizaino pristatymas
Kurdami automobilį inžinieriai sumontavo penkių svirčių galinę pakabą, keturiais ratais varomoje sistemoje galinį diferencialą pakeitė elektronine daugiadiske sankaba, užtikrinančia tikslumą ir galios paskirstymą visiems ratams atskirai.