Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Instruktorius 2016-12-24 11:23
Reikia sankryzas sutvarkyti ir platinti pagrindines gatves, irengti daugiau nuvaziavimu is pagrindiniu gatviu, ir tada sitie autobusai, puikiai, deres, nes tirai susisiekimas labai pagreitetu.
AAA000 2016-12-24 12:55
Klaipeda pailgas miestas, nes jura riboja. Ten principe padarei pailga tramvaju arba truliku zieda - ir puikiai issprestu visas vidinio miesto transporto problemas. Dvikrypti aisku. Vieni trulikai pries laikrodi sukasi ratu, kiti pagal laikrodi. Viena ziedo linija arciau juros, o kita toliau. Ir istempt zieda iki miesto pakrasciu. Vilnius ar Kaunas tokio privalumo neturi. Ten chaotiskai issiplete miestai.
Aisku yra rajonu - apendiksu - isiterpusiu giliau i sausuma - tai galima padaryt atsisakojancias nuo pagrindinio ziedo truliku kilpas. Kelis papildomus iterptinius marsrutus.
Zieda (arba viena kilpa) galimetu net iki Palangos istempt.
Tokia transporto sistema labai paskatintu miesta ekonomine ir komforto prasme.
Talkatif 2016-12-24 15:15
Faktiškai nuspredė leisti daryti galimybių studiją jei atsiras pinigų. Šakėm ant vandens. Neptūniškai.
Šinšilas 2016-12-25 10:41
Klaipėda - liberalų valdomas miestas. Tags: liberalai, Zuokas, Masiulis, tramvajus, Dalkia, 106000€, brendžio dėžutė, trinkelės, vagys.
Instruktorius 2016-12-25 11:11
Klaipeda puikus miestas, ir valdzia gera, tik dabar baisiai pykstu ant ju kad ir ant zmoniu kad niekas ne zodelio peprataria kad medzius sienauja, netik kad sveikus ir grazius bet svarbiausiai kad neatsodina i vieta kito... o jei atsodina tai tik kazkoki genetiskai modifikuota nukarpyta medzio imitacija kuri neauga. ={ Su m visus. =}
bahuriux 2016-12-25 11:29
Tai kad Klaipėdoj, išskyrus pensisninkus, moksleivius, studentus niekas nevažinėja viešuoju transportu, visi likę 90% nuosavais automobiliais, nes autobusų maršrutai patogūs tik pagrindinėse gatvėse ir tik miesto vidury išilgai miesto (su keliom išimtim), visi kiti maršrutai nesamonės, bet ne dėl valdžios sprendimų, o dėl miesto specifikos. Žmonės daro betką, kad tik neriektu važinėti su tuo ultranepatogiu viešuoju transportu. Kai kuriais atvejais netgi su taksi gaunasi pigiau greičiau ir patogiau.
Klaipėdoj šiuo metu važinėja daug beveik vandenilinių autobusu, beveik nes jie varomi gamtinėmis dujomis CH4, o tai beveik jokio skirtumo, nuo to jei vandenilį gamintų iš tų pačių gamtinių dujų. Kol jų nebuvo ir visi autobusai buvo varomi dyz. kuru, vasarą garždavo akis nuo suodžių.
AAA000 2016-12-25 12:09
Pagal mane viesas miesto transportas turi turet toki pagrindini privaluma: turi but greitesnis uz kitas rusis ir savikaina registruotiems miestieciams - pigesne. Ekologiskumas - svarbu - bet antraplanis dalykas.
Tik vieso transporto greitumas turi but organizuotas per miesto isplanavimo apgalvojima, o ne konkuruojanciu transporto rusiu ar stovejimo vietu apmokestinima... Va sitoj vietoj manau valdininku nekompetencija labai kyso... Juk galima tiesiog didint gatviu pralaidumus ir statyt daugiaaukstes stoteles individualiems auto. Arba statyt tramvajus ar pavirsinius metro. Vietoj to - nedaroma nieko... Visokios baudos, zenklai ir saligatviu zonu apmokejimai - cia yra imitacinis darbas ir korupcija.
kestutisz 2016-12-26 20:13
Todėl, kad tai lengviausia - galvoti nereikia, nusižiūrėjo kažkada kažkokiuose dideliuose miestuose, kad galima už parkingą pinigėlių pašienauti tai tiek ir įstengė "sugalvoti", daugiau nei fantazijos, nei noro. Nors ir tos vietos pilna, ir trijų gatvių miestas šiaip nėra pati sudėtingiausia užduotis transporto planavimui. Ai, dar perdažė autobusus, na ir viskas. Valdžia sau, miestiečiai sau. Na tik aišku kartais dar va už "studijas" pinigėlius įsisavinti sugeba ir tiek.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Klaipėda ruošiasi driokstelėti kaip reikalas: tramvajai, elektrobusai ir net vandeniliniai varikliai