Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Gediminas Jurgaitis 2017-01-09 18:42
Po žeme sumontuotos įelektrintos spiralės sukelia vibraciją, kuri virsta automobilio baterijai įkrauti reikalinga elektros energija.
technologas 2017-01-09 21:12
Ateitis aišku bus žalesnė, nes automobilių bus mažiau. Ir ne dėl dangoraižių ar raketinių kuprinių, o dėl ženklaus gyvenimo lygio smukimo. Belieka tik užjausti dabartinį jaunimą, žlugusias nerūpestingo gyvenimo viltis, arklio traukiamą vežimą vietoj autonominio elektromobilio...
Arčiau temos - o jei ta posūkių ir automobilių susišnekėjimo sistema sugestų - kas tada? Jau gana yra vairuotojų, kuriems "tik automatas".
vazzy 2017-01-10 07:18
čia nebent galima kibti prie to, kad ne jos sukelia tas vibracijos, o jas išnaudoja, o šiaip viskas gan teisinga, jau dabar tokie pjezoelementai plačiai taikomi.
immortallt 2017-01-10 09:24
O taip, gyvenimas tikrai labai prastėja.
Autonominis automobilis - pigiau naudotis nei įprastas.
Automobilio sistema sugenda, A) sustoja šalikelėje, kaip ir kiekvienas sugedęs automobilis.
B) tęsia kelionę į servisą mažesniu greičiu, jei nėra kritinės sistemos gedimas.
O kuo tau automatas blogai? Vairuoti galiu abu, mėgstu labiau automatą. Absoliučiai jokių problemų nekyla vairuojant automatą.
Darius995 2017-01-14 19:39
Pjezoelementai čia niekuo dėti. Technologija išrasta Faradėjaus dar 1831-aisiais ir vadinama elektromagnetine indukcija. Techniškai elektromagnetinį lauką, perduodantį energiją, galima pavadinti vibracijomis, nes perdavimas vyksta bangų pagalba, bet tai daugiau nevykęs vertinys.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Šeši dalykai, kurie jau visai greitai keis mūsų vairavimo įpročius - kodėl dyzelinių automobilių eros pabaiga yra vienas iš jų?