Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Wildpants 2017-01-16 15:15
Tai kiek kainuoja?
Audrius 2017-01-16 16:35
Dar karta priminkit, kuo tas Vanagas yra nusipelnes? Kad kazkadais, kaip ir tukstanciai kitu, n-tasis Dakara pravaziavo?
Kiek ziurejau tai nei WRC jis vaziavo, nei koki Le Man laimejes, ta prasme-nieko. Senas, negabus, is eterio neiseinantis savimeila, t.y. dar viena Lietuviska "zvaigzde"..
Speju dabar Vanagas prades koki sh*udina TV realybes sou ir bus dar vienas Vysniukas.
punktyras 2017-01-16 17:20
, atsidaro langas, kuriame viskas parašyta.
lizunas 2017-01-16 18:07
Audrius,
Sutinku su tavimi, kažkoks grynai pasikėlęs savimeila. Vien kokie pristatymai jo įrangos rotušės aikštėje... Antanas man daug daug labiau patinka, paprastas žmogus.
Na, šįkart likimas Vanagui parodė kaip turi būti.
Spinx 2017-01-16 18:12
Andriau kiek kartų Antanas važiavo WRC lenktynėse bei kiek kartų laimėjo Le Man'ą? Ačiū už atsakymą.
Arthuras 2017-01-16 18:16
Nestumkit ant Vanago - pinigus į tokias varžybas susirinkti tai reikia...
Audrius 2017-01-16 18:20
Kiek zinau Antanas (pavardes neatsimenu) nei ten nei ten nevaziavo, todel apie ji nieko nezinau ir jo "snukio" nera ant kekvieno kampo. Apie Antana zinau tik tiek, kad jis dakaro ralyje su kur kas mazesniu biudzetu apdejo niekad is tv neiseinanti, profesionaliai pasenusi, nieko nepasiekusi narciza-Vanaga.
Beje, Antano sekmes istorija, man kelia bendrus klausimus apie Dakaro rali. Jei kazkoks Antanas is niekur staiga uzima auksta viena, o favoritas ne, tada yra dvi versijos:
a) Antnas kazkoks uzsleptas talentas
b) Dakaro ralis, visu pirma, pagrystas sekme ir tik dalinai talentu, t.y. toks "sportas" man visiskai neidomus. Dar neidomesni jo niekada nelaimeje vairuotojai.
prasom.
HDi 2017-01-16 20:44
Na Antanui čia jau 7 ar 8 dakaras buvo, bet pirmas su normalia mašina, nes vis kokiom egzotikom varydavo ir vis technika koją kišdavo. Bet ir man Juknevičius daug labiau patinka.
miiinnde 2017-01-16 21:10
Jei jums per prievarta zmogaus pavardes niekas i burna neibruko ir dar nesukramte, tai tas zmogus yra tiesiog is dangaus nukrites kazkoks Pylypas is kanapiu. Antanas Juknevicius yra puikus dykumos smelynu zinovas ir vaziavimo dykumose instruktorius, savo gebejimus tobulinantis ir kitus instruktuojantis berods Arabu Emyratu smelynuose. Biudzetas toks koks yra, ir technika kokia isejo, su tokia ir vaziavo ir tuo paciu tausot ja mokejo. Skirtingai nuo cia minimo oponento, kuris visa savo energija skiria ne savo technikos tobulinimui, bet savo vardo populiarinimui ir tokiu budu proto muilinimui dedems su pinigais, kad cia ismesti pinigeliai bent jau suskambes tikrai garsiai. O ka pasakytumet apie tai, kad tokiu budu po balto vycio nakleika net ir Lietuvos krasto apsaugos pinigeliai pabyrejo, a?
Arthuras 2017-01-16 21:25
Technikos be pinigų nepritobulinsi. Kuo daugiau populiarumo - tuo didesnis biudžetas. Negi taip sunku suprast?
kiesza 2017-01-16 21:41
Sudėtigas remontas mano supratimu tai kuomet reikia variklį "skelt" lauko sąlygom. O čia juk sportinis bolidas, viskas padaryta, kad remontai/aptarnavimai pasidarytų kuo staigiau. Dėžės nuėmima/uždėjimas tai minučių reikalas. Ne valandų! Jie juk mintinai tą bolidą žinojo. Tekę imt dėžių tiek awd, tiek fwd tai nežinau kokios bėdos, jausmas, kad kažkas nedasakoma..
miiinnde 2017-01-16 21:56
Turejau omeny vaziavimo technika, ne gelezi. To uz pinigus nenusipirks niekas.
lizunas 2017-01-16 22:06
Jei ką, jis šį dakarą važiavo su naujai pirktu (ne nauju) bolidu, pernai Vanagas ir Antanas važiavo tuo pačiu. Pernai Antanui ir Vanagui gedo (byrėjo) vairo stiprintuvas. Antano komanda rado būdą kaip tai sutvarkyti, o Vanagas tiesiog nusprendė pirkti naują, kuris dar lengviau pataisomas. Bet še tau, sankaba labai sunkiai pakeičiama. Man toks jausmas, kad jis nieko ten neišmano automechanikoje, nes kiek foto įmeta, tai rodosi kad valo ašį, kad varštus valo, o šturmanas išvis kaip fotografas... Turėjo laiko pozuoti, bet neturėjo laiko sutvarkyti bolidą.
Arthuras 2017-01-16 22:14
Dakare gali būt labai geras vairuotojas, bet jei technika nelaikys - nieko nebus. Juknevičius pats minėjo, jog jo forma, kaip vairuotojo yra prastesnė nei ankstesniais metais. Bet... Technika gerokai rimtesnė. Ir atitinkamai galėjo važiuoti stabiliai. O bet tačiau, jei jis nepatobulins dabartinio bolido ar nenusipirks naujesnės modifikacijos, tai kitais metais, jei Dakaras nepraras populiarumo - jis tikrai nebeužims net tos pačios vietos. Net jei nedarys klaidų ir t.t.
Arthuras 2017-01-16 22:22
Irgi ne visai sutikčiau. Treniruotės tokiais automobiliais, kokiais važiuoja Vanagas ar Juknevičius - labai, labai brangios. Tam reikia daug pinigų. Reikia pavažiuoti ir klasikiniame ralyje, ir purvynuose ir t.t.
emexas 2017-01-16 22:29
Keistai kazkaip jus cia mastot.. norint gauti pinigu is remeju, butina reklamuotis. Ir Vanagas puikiai subega uzsukti gera reklamos kampanija. Gali buti kad ir nr.1 dakare, bet jei nebus reklamos - nebus pinigu is remeju. Be to lietuvoje surinkti gera biudzeta dakarui tai tiesiog milziniskas issukis, mazoje rinkoje remejai daug neduos.
kukulis4 2017-01-17 00:05
Kaip ir viskas situo pasakyta. Galima nemegt Vanago kaip asmenybes, galima kvestionuot ji kaip lenktynininka, bet faktas yra tas, kad privacios komandos biudzeta kazkaip turi susirinkt, ir kazkas, visgi, turi but tas 'snukis' kuris smezuos visur kur, ir promotins komanda. Vanago atveju tuo 'snukiu' yra jis pats.
Kalbant apie pati Dakara, tai visu pirma yra sudetingos lenktynes su labai grieztomis taisyklemis. Jeigu sankaba butu sugedus kuriam nors Toyotos gamykliniam ekipazui - tie sunkvezimiai, kur Vanagui pravaziuodami ismete sankaba, butu stoje ir ore pakeite visa deze kartu su sankaba, nes tie sunkvezimiai butent tuo tikslu ir vaziuoja. Nei vienas is musiskiu su savo biudzetais apie toki supporta negali net pasvajot. Dakare vairuotojo meistriskumas ir sekme turbut vienodai lemia galutini rezultata, tik, velgi, didesni biudzeta turinti komanda gali nusipirkt daugiau galimybiu klysti ir siek tiek daugiau sekmes pagalbos is salies forma.
Gryztant prie Vanago, nereikia pamirst, kad 2015tais jis uzeme 1ma vieta tarp negamykliniu komandu. Manau, kad jei ne sankabos problema, Vanagas galejo baigti dakara apylygiai su Junknevicium, o gal net palipt 2-3 vietom auksciau. Jo technika ir biudzetas ta leido. O vat jeigu paspekuliuot ir i Vanago komanda ileist Jukneviciu, kaip vairuotoja, trubut butu galima kalbet apie 15-10 vieta.
PupuDede 2017-01-17 13:40
Negali trasoje remontuoti automobili kiti žmonės turi pats viska padaryti. Taip skiriasi charakteris Antano ir Benedikto bet daugiau pasiekęs Benediktas ir kitokiose lenktynėse, nors man asmeniškai tik Antanas
kukulis4 2017-01-17 15:14
Gali remontuoti bet kas, kas trasa vaziuoja dalyvio teisemis. Dauguma gamykliniu komandu stato arba sunkvezimius arba tiesiog kitus tos pacios klases ekipazus, kurie vaziuoja ne rezultatui, o tam, kad reikalui esant galetu supportint komandos flagmanus. Tokios jau tos taisykles.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Atvirai apie tai, kiek iš tikro kainuoja dalyvavimas Dakaro ralyje