Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sabotan 2017-01-18 21:01
Tiesiog pinigu neturi eksperimentams ir tiek ir tada automobilio kaina sokteltu, na ir nepirktu uz auksta kaina nes yra geresniu variantu.o rotariniai varykliai yra neefektyvus ir turi daug bedu va video https://www.youtube.com/watch?v=v3uGJGzUYCI&t=144s
Darius995 2017-01-18 21:05
Techniškai sprendimas tikrai įdomus, bet perspektyviai primena Šiaulių "Ekrano" džiūgavimą įsigijus naujovišką dvigubai trumpesnių vamzdžių CRT kineskopų gamybos liniją, užuot investavus į LCD technologijas. Po šio sprendimo bankrutavo po poros metų. Aišku, šiuo atveju Mazdą išgelbės Toyotos elektromobiliai, bet situacija panaši.
☺ 2017-01-18 21:20
Panevėžio. Ir berods džiūgavo, dėl plokščiaekranių kineskopų linijos. Lyg tyčia įvyko gaisras ir po to bankrotas. Pamenu maždaug tokią įvykių eigą. Gal kažkas buvo ir kitaip...
Evil Goku 2017-01-18 21:27
Na Mazda tikrai eina įdomiu keliu kuriant VDV.
Jų kai kurie atmosferiniai (normalūs) benzininiai varikliai turi tokį patį suspaudimo laipsnį kaip jų SKYACTIV-D turbo dyzelis - 14:1
Darius995 2017-01-19 00:21
Ačiū už pataisymus, Jūs teisus. (y)
Xdmin 2017-01-19 10:04
musu benzinine Mazda buvo dyzelio gavusi, purtesi, bet vistiek vaziavo
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Mazda“ madų neseka - į griežtėjančius aplinkosauginius reikalavimus atsakys keistu naujovišku benzininiu varikliu (Video)