Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
rwc 2017-01-29 15:21
Kas čia sudėtingo? Anksčiau buvo ženklai, iš kurios pusės kur galima važiuoti, taip yra ir dabar. Tik salelė per vidurį atsirado, ir kalneliai tarp juostų.
O efektas pasijuto iškart: gatvės plačios, neskaitant poros valandų per dieną eismas – kokios 3 mašinos per minutę, tai erelioncai ir lakstydavo nežiūrėdami, posūkius be stabdžių išiminėdami. Bet vis tiek 8 ryto kažkaip įsigudrindavo susigrūsti, užblokuoti autobusus ir užkišti atkarpą nuo Bernelių iki Kazokų.
Dabar nori nenori, nepristabdęs neišlaviruosi. Ir autike kaip karuselėj, kai daro 270 laipsnių manevrą vidine juosta: neįsitversi – nulėksi.
Šiaip labai geras sprendimas. Kažką daryt reikėjo, bet visi bijojo, kad savivaldybė nenueitų pigiausiu būdu ir nesugalvotų įsmeigt šviesoforo.
Paramotoras 2017-01-29 18:10
Del autobusu tai su laiku atsiras akselerometrai ir vairuotojas pagal tai vertinamas. Bent jau norguos taip. Ir kai autobusas stabdo, greiteja ar suka vairuotojas nato skale ir iki taudonos geriau nedaeiti. Gali ir be darbo likti. Tiesa ir kameros pastoviai filmuoja.
sub 2017-01-30 15:52
Jeigu yra (arba bus) ženklai, kaip judėti žiede, manau bus dar mažiau žioplių. O iš pirmo žvilgnio atrodo (vairuoju virš 10 m.), kad iš pirmos juostos galima važuoti į dešinę ir tiesiai, iš antros tiesiai ir į kairę. Autobusams supynės, bent jau nieks neužkiš pačiam žiede.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paaiškino, kaip veikia pirmoji turbožiedinė sankryža Kaune: pirmą kartą atvažiavus, „nugrybauti“ vienas juokas (Video)