Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Gediminas Jurgaitis 2017-03-20 12:47
Pranokti tesla? Volksvagenas pranoks tesla? C'mon....
kernel_panikuoja 2017-03-20 12:57
Tesla cia net ne prie ko. Jeigu tas Phaeton kainuos panasiai tiek, kiek tradiciniu luxury gamintoju limuzino kategorijos modeliai - niekas jo nepirks vien del to. Niekas nepirks voksvageno uz merso kaina tame paciame segmente. Audi prireike daug marketingo metu, kol atsikrate savo "voksvageniskumo" luxury brand'u pirkeju psichologijoje, o pas ja ne tik brand'as, bet ir dizainas kardinaliai kitoks nei VW.
sub 2017-03-20 15:32
Pritariu Audi labiau pažemgę luxury klasėje, juk turi ir S8 ir R8. Na bet nenurarašyčiau VW, Teslos gal nepavys, nes Tesla nesnaudžia, o toliau kuria ir tobulėja, bet VW gali pasikelti reitingus ir net nebūtina naujo modelio leisti į rinką, gali Pasat'ą tobulint. Man asmeniškai Pasat CC visai neblogai.
kestutisz 2017-03-20 17:42
Vat būtent, daugumai jokio kosTmoso nereikia - užtenka Passato, tegu ir su visom renkenėlėm be jokių Teslos tipo displėjų, tik kad būtų pakankama dydžio batereikos vadybininkui bent Vln-Klp, o vakare pasikrovus suvažinėti. Viskas. Tik aišku prasideda niuansai - kad ir kiek tobulinamas tas pats elektrokaras - vistiek jis normalaus automobilio masės pakankamai toli nenuveža...
Arthuras 2017-03-20 19:34
Nereikia nurašyti 80 metų patirties gaminant automobilius. Vienas dalykas yra įkišti iPad, elektros variklį ir baterijas į automobilį, kitas - pagaminti kokybišką ir interjerą, gerą pakabą, vairo sistemą ir pan. Patikimumas ir t.t. irgi ne paskutinėje vietoje.
DJ_LFS 2017-03-21 12:26
Audi normaliai padirbėjo ta linkme, dabar net žmones žudo dėl Audi automobilio
sub 2017-03-21 13:20
Lopas tu esi. Nejuokinga.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ savo taikiklyje šįkart mato „Tesla“ - kadaise nuostolinga vadovo užgaida vėl sugrįš