Nustebsite, kaip naftos pramonę veikia elektromobilių gausėjimas: nieko panašaus į buvusias prognozes

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2017-03-30 12:06
Paramos poreikis sparčiai mažėja. Dar jei apmokestintų taršą, jos visai nereikėtų. Automobilių skaičiaus augimas kris, nes Kinijos augimas lėtėja, o iki 2040 metų daugumai antrą automobilį, ir dideliai daliai pirmąjį automobilį pakeis savavaldžiai automobiliai, kurie bus pigiau, nei turėti nuosavą. Negana to, elektromobiliuose bus mažai kam nusidėvėti (važiuoklė, akumas ir salonas), viską lengva palyginus pakeisti. Tad ir tarnavimo laikas automobilių bus ilgesnis. Priedo, naftai ir kurui nereikia didelio spaudimo. Sumažink vartojimą 5% ir kyla kainų karas, nes nė vienas nenori atsisakyti milijardinių pajamų. O dabar, kai sparčiai auga atsinaujinanti, krenta anglių poreikis, kris ir pajamos iš dujų.
Talkatif 2017-03-30 12:22
Su sąlyga jei žmonių skaičius neaugs.
obuglas 2017-03-30 12:24
Nestebina, kad skaičiai paimti iš neaišku kur: - iš viso.
immortallt 2017-03-30 13:19
obulgas, geras pastebėjimas, kažkodėl neužkliuvau... Net 2mlrd automobilių, tai reiškia, kad vidutiniškai 250 automobilių per 1,000 gyventojų. Kinijoje šiuo metu nesieka nė 100/1,000. Indijoje nesiekia nė 60/1,000. Apie Afriką gal nekalbu... Ten nė 10/1,000 nesiekia. O tai jau pusė pasaulio populiacijos. talkatif, populiacijos augimas lėtėja, šuolis dar gali būti Afrikoje.
AAA000 2017-03-30 22:12
Neivertini, kad labai greit nusidevi cheminis akumas. Kuris sudaro dazniausiu atveju virs 50% elektromobilio vertes. Ir cia esmine priezastis del ko stringa viskas. Alternatyvos - pvz kuro celes - per brangu. Dar yra visokiu metalo oksidavimo technologiju ir retesniu cheminiu bateriju variantu - tokie tipo "daug zadantys", tik neaisku kada Siaip isstums tuos vidaus degimo variklius kazkada, cia tai garantuotai - bet artimiausioj ateity greiciausiai nebent tik privaciu mazagabaritiniu automobiliu segmente. Visokiose trumpo atstumo nuvaziavimo masinose - pvz vidaus patalpose. O naftos produktus liuto dali pagrinde suvartoja visokios furos, laivyba, oro transportas ir zemes ukio technika. O elekrovariklius sitose srityse transportui kuria kolkas tik vienetai... Taip kad kolkas tik gelezinkeliai, metro ir trulikai gelbeja elektromobilizma O su individualiais mazais auto - jei isigales - gal bus lygiosios - bet tikrai dar ne elektromobilizmo pergale...
Talkatif 2017-03-30 22:41
immo, naftą valgo nevien tik veganų priešai - dizeliniai tautovežiai.
immortallt 2017-03-31 08:17
Talkatif, tiesa, bet transportas suvalgo 50-70% naftos, priklausomai pagal šaltinį. Kinija daug chemijos gamina iš anglies. Taip pat pasaulyje sparčiai plinta biomasės naudojimas, kaip žaliavos, nes tai dažnai leidžia sumažinti kaštus, o ir ant etiketės gali gražiau užrašyti. Tad ir kitoje pusėje nemiegama. Kuro vartojimas taip pat sparčiai mažėja ne ES šalyse per mašiną, nes kyla efektyvumas, ypač JAV. Taip taip, JAV kelia reikalavimus mašinų efektyvumui ir iki 2025 turėtų +- prisivyti Europą. Elektromobilių gamyba kasmet auga šiaip ne po 200,000, o beveik dvigubėja. Na ~1.5 karto išauga. Jei gigafactory pasiteisins, vienu metu tokius 3 ir daugiau pradės statyti. Kiti automobilių gamintojai kol kas gan pasyviai stebi rinką ir neneria į ją pilnu tempu.
procc 2017-03-31 10:52
Jei visokie naftininkai visais įmanomai būdais nekištų pagalių į ratus, elektromobiliai ŽYMIAI greičiau ateitu į mūsų gyvenimus.
immortallt 2017-03-31 11:42
procc, nu gal gana nusišnekėti? Kokius pagalius naftininkai įkišo elektromobiliams į ratus? Bent vieną tikrą, ne išgalvotą ar paranojos iššauktą.