Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2017-05-22 17:01
Sukurti normalų fondą, valstybė numato iki 20% finansų, kitus suneša investuotojai, arba kaip akcininkai, arba kaip skola. Valstybė laiduoja už skolą, akcinininkai gauna 66%. Taip valstybė užsitikrina Veto teisę, jei kas rimta būtų svarstoma, kas prieštarautų viešajam interesui, bet įmonės rutininis valdymas liktų efektyvus ir prižiūrimas akcininkų.
Numatai plėtrą pagal realų poreikį, tai yra, pagal tai kiek elektromobilių priregistruoji ir kuriuose miestuose. Žinoma magistraliniuose keliuose įrengti būtina +- kiekvienoje kolonėlėje. Įrengiant kolonėlėje turėtų kolonėlės savininkas mestis per pusę, pajamos irgi pasidalinamos.
Tik tikiuose kabelius prie magistralinių kelių tiesiais bent 10x nei dabartiniai poreikiai, kad bent ateinančius 10 metų poreikį patenkinti galėtų ir nereiktų vėl naujo kabelio tiesti.
Finalfour 2017-05-22 20:03
Idomu, kaip su nenaujais elektromobiliais, toki isigijus, akumu pakeitimo kaina matyt butu kaip puse masinos, kai sie susideves?
Kledaras 2017-05-23 12:50
Tikrai ne. Noregijoje naujos baterijos kaina (nissan leaf) su pakeitimu apie 2000eu. Pati baterija is tikro yra brangesne,bet senaja is taves nuperka tad kaina lieka tokia.
Turiu tokia masina jau trecius metus. 50000km prasukta. Ir visiskai jokio skirtumo nuo to kai buvo su 12km pravaziavimu.
Arthuras 2017-05-23 13:32
Keista, kad lyg ir Prius baterija daugiau kainuoja, nei 2000eur.
immortallt 2017-05-23 13:44
Tai sako, sena baterija padengia didžiąją dalį kainos.
shift 2017-05-23 16:24
Neskleisk erezijų, Priuso baterijos jau parduodamos atskirom celėm, reikia tik susirasti kurios yra nusprogusios ir pasikeisti gerom. /naudotos, geros Cėlės kaina 15-25 Eur. laužyne. Iš viso jų dedasi bent jau antrame priuse berods 23.
http://www.ebay.com/itm/Toyota-Prius-Ca ... LA&vxp=mtr
AAA000 2017-05-24 00:57
kad surinkt normalaus elektromobilio akuma bent 20kwh talpos, reikes ne 23, o apie 400 vienetu situ celiu. tada gal ir nuvaziuosi kokiu 100-150km vienu ikrovimu...
shift 2017-05-24 09:41
Kadangi kalba ėjo apie Prius'ą, aš apie jo bateriją ir parašiau, niekas apie 24 kW nekalbėjo. Nepamiršk, kad Priuso II baterija yra 13 metų technologinio senumo, kai jų buvo gaminama mažai ir brangiai. Vėlesnės baterijos ir pigesnės ir talpesnės vertinant pagal celei tenkančią talpą. Be to, kaip rodo praktika, baterijų celės nesidėvi visos vienodai ir kartu, baterijos bendra talpa mažėja, kai ima atsijunginėti pavienės celės, o jas pakeisti įmanoma, tik kol kas trūksta tame besispecializuojančių servisų, pagrinde tuo užsiima savamoksliai entuziastai. Leaf'o celė kainuoja Ebay nuo 75 USD, iš viso jų yra 48. Tai jei tavo baterija beturi 50 proc talpos, reiškia didelė tikimybė, kad pakeitus pusę celių atgausi daugmaž pilną talpą. O kaina bus panaišiai tokia pati, kaip apynaujam dyzeliniam džipui pakeisti turbiną.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Išvardino pagrindines bėdas su elektromobiliais Lietuvoje