Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2017-06-28 14:47
Gal tegul jie pirmiau pradeda masinę gamybą ir pardavimus, o po to jau vaikosi rekordų.
punktyras 2017-06-28 18:07
Rekordai padeda pradėti masinę gamybą ir skatina pardavimus.
bahuriux 2017-06-28 20:12
Šeimyninis sedanas "1050 AG, kurios iki 97 km/h leis įsibėgėti per vos 2,39 s" čia net ne super čia jau hiperautomobilis. Aišku čia buvo tik 1/2, 2/3 viso svorio, kai sudės visus pričindalus nebebus toks greitas, liks tik "paprastas" superautomobilis. Sprendžiant iš fotkės dizainas, nors ir savotiškas bet gražus.
trapecijus 2017-06-29 02:28
Tesla užvažiavo į kalną per 11min ir 48s. Šitas per 11min ir 25s. Kitaip tariant 708s vs 685s. T.y. Apie 3,5% greičiau. Su išimtu salonu. Jei tai būtų telefonų lenktynės, tai antraštėj naujas modelis būtų pavadintas ''flagmanų žudiku''
Nesu didelis Teslos fanas. Bet smagu, kad yra galima konkurencija. Nes kur du pešasi - laimi trečias. Šiuo atveju vartotojas. Tikiuos, kad tokių lenktynių ateity tik daugės.
Evil Goku 2017-06-29 07:07
Pikes Peak trasos įveikimo elektromobiliu rekordas priklauso Latvių sukurtam eO PP100. 2016m. šis bolidas trasą įveikė per 8:57.118
Serijinių elektromobilių trasos įveikimo rekordas vis dar priklauso Teslai, kadangi Faraday Future FF91 nėra serijinis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Faraday Future FF91“ į šipulius sudaužė „Tesla Model S“ Paiko Viršukalnės trasos rekordą, bet ar reikia džiaugtis? (Video)