Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2017-07-25 14:30
Iš abiejų video matosi, kad daugeliu atveju saugesnis yra 2* mustangas nei pseudo 5* WV, ypač gerai tas matosi pusė priekio ir šonimiam crash teste. Mustango priekis yra ilgesnis ir turi atstumo smūgio sugėrimui, tai reiškia mažiau perkrovų viduje sėdintiems nei WV. Jei jie vertina elektroninių vairavimo pagalbininkų buvimą/nebuvimą, tegu nesvaigsta, saugiausias auto yra tas kuris yra geriausiai valdomas, nes su juo tiesiog nepadarysi avarijos, nes turėsi šancą išmanevruoti, ko negaliu pasakyti apie elektronikos prifarširuotus nestabilius ant kelio šiuolaikinius auto, o tokių yra 95% iš visų parduodamų. Dalis najų auto išvis nepraeina švedų sugalvoto "briedžio testo" be elektronikos, o kiti ir su elektronika nepraeina. Suagumą vertinti žvaigždutėmis yra labai jau neobjektyvu. Aš norėčiau gauti skaičius patiramų perkrovų ir traumų kiekį bei sunkumą viduje ir išorėje esančių., o ne kažkokių mistinių nieko nereiškainčių *****
peeplt 2017-07-25 15:04
Visada galvojau kad tos žvaigždutės visų pirma ir vertina pačio vairuotojo ir jo keleivio saugumą. Tie manekenai prifarširuoti įvairiausių daviklių vertina sužalojimo tikimybes ir mastą.
O kas liečia elektronines saugumo sistemas, tai aš su jumis drįsčiau nesutikti. Čia analogiškai kaip ir su diržais. Karts nuo karto liaudyje atsiranda tokie pasakojimai, kad jeigu būtų segėjęs diržus butų jau anapilin išėjęs. Taip gal ir pasitaiko tokių situacijų, bet absoliuti dauguma atvejų tai gelbėja gyvybes. Taip pat ir visos tos elektroninės sistemos, visų pirma daro viską kad neatsidurtum tokioje situacijoje kada reikėtų "išmanevruoti". Ir nevisi vairuotojai apsigimę Šumacheriai, jiems "išmanevruoti" gali ir nepavykti.
FtBall 2017-07-25 15:11
Ko gero išvis nėra žmonių, kurie sureaguotų greičiau nei elektroninės sistemos, ar sugebėtų suvaldyt automobilį netikėtose situacijose. Paklausk drift'erių - visi pasakys, kad ant šlapio asfalto automobilis tampa praktiškai nevaldomas. O elektroniniams asistentams tai visai paprasta užduotis, tačiau žmogui vairuotojui - netgi fiziškai neįmanoma - vienas ratas laisvai sukasi, kitą suka variklis su 50% galios, trečią - su 100% galios, o ketvirtą - stabdo.
immortallt 2017-07-25 15:31
bahuriux, kas iš to, kad yra vietos kur amortizuoti, bet neamortizuoja, o perduoda vairuotojui/keleiviams tą kinetinę energiją?
kaip jau rašė, elektroninės sistemos sureaguos anksčiau, nei spėsi pamatyti, o dažnai, kai jau pastebi ir SUVOKI, dar praeina tarpas, kol gali sureaguoti. Tuo tarpu sistema bus atlikusi visą darbą dar prieš tau pastebint situaciją. Čia kaip aiškinantys, kad nesąmonė yra avarinis stabdymas automobiliui pamačius kliūtį priekyje, bet kartą per gyvenimą suveikusi tokia sistema tau atpirks bent 3-ejose mašinose tokios sistemos pirkimą, o galbūt ir išsaugos tavo gyvybę. Jei nori būti "kietas", tam yra uždaros trąsos, ten gali lakstyti ir demonstruoti savo vairavimo įgūdžius. Kelias yra tam, kad nuvažiuoti nuo A iki B taško saugiai.
bahuriux 2017-07-25 21:44
Elektroninės sistemos pvz stabdymo prieš kliūtį, nu nežinau man jos nepatikimos ir kai kurių gamintojų net neišvengia avarijos, arba sustoja ir užvažiuoja ant pėsčiojo, mačiau per test draivus. Antipraslydimo sistema neleidžia įsibėgėti, taip greitai kaip tą daro labiau nei vidurkis pažengęs vairuotojas. Stabilumo sistemos reikalingos tuo atveju jei vairuoja moteris galu varomą auto, arba jei to auto ypač nesubalansuotas svoris, arba ypač nevykusi (kai kuriais atvejais komfortiška) važiuoklė.
Nu OK pabaigai jūs rimtai manot, kad tas WV yra 2,5 karto saugesnis už mustangą? * Su sąlyga kad abi auto būtu vairuojama to paties vidutinio vairuotojo, nu ta prasme kad išvengti bmw vairuotojų simptomų.
FtBall 2017-07-25 22:12
1. Jei sustoja ir užvažiuoja, tai vistiek geriau, nei nutrenkt važiuojant 50km/h greičiu.
2. Antipraslydimo sistema dar ir leidžia tiesiai važiuoti nesukant vairo. Kad ir su priekiniais ratais varomu automobiliu gali nuvažiuot į griovį, jei staiga vienas ratas užvažiuos ant žvyro ar ledo, o kitas tave nutemps į šoną.
3. Klasiokas turėjo automobilį, su kuriuo tiesiog neįmanoma slysti šonu - vairuotojas nieko nebekontroliuoja, pati mašina paskirsto greitėjimo/stabdymo galias visiems ratams ir iškart išsitiesina. Kaip jau minėjau anksčiau, vairuotojui fiziškai neįmanoma atlikti tokį veiksmą.
4. Vienas dalykas yra kontroliuojamo aplinkoje suvaldyti slydimą, visiškai kitas - tai padaryti, kai automobilis pradeda slysti. Važiuojant 70km/h, kol išvis sureaguosi, kad kas nors įvyko, nuvažiuosi bent 30 metrų*. Elektroninės sistemos sureaguos ir imsis veiksmų iškart.
* laikykim, kad reakcijos laikas - 1.5s
http://www.visualexpert.com/Resources/reactiontime.html
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip atrodo geriausias šių metų automobilių saugumo bandymas? (Video)