Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2017-08-01 15:34
Atmetam į šoną visą tą "roko žvaigždės pasipūtimą".
Kai aš taip sakiau (žvaigždutės yra BS ir neatspindi tikro auto saugumo/nesaugumo) gavau nuo jūsų keleta minusų. Kas nori Muskui uždėti minusu už tą patį teiginį? Dėkit man minusus aš jam perduosiu, kad jūs (potencialūs naujų saugių auto pirkėjai) tikit žvaigždučių sistema (marketingu) labiau, nei moksliniu metodu, SI vienetais, ir sveiku protu.
Čia žinoma parodė tik vieną epizodą, neparodė nei iš priekio, nei iš puse preikio crash testo, esmė net ne tame, o tame kad ta žvaigždučių sistema yra kaip subjektyvūs miss rinkimai labiau, nei kad realūs skaičiai lūžusiais kaulais ir patiriamom perkrovom. Pakanka perdidelės perkrovos, kad žmogus mirtu, nors atrodys net nenusibrozdines.
immortallt 2017-08-01 16:40
bahuriux, kad priekis ir galas amortizuoti smūgių turi dar daugiau kur, net nekyla dvejonių, kad ten geriau elgiasi, bet šoniniam smūgiu, abu gamintojai turi panašias technines galimybes, o skirtumas, bent vizualiai, gan didelis.
Taip, pačios žvaigždutės yra popsinis matavimo vienetas durniems žmonėms. O durni žmonės dominuoja, tad jiems šis ir skirtas. Nė vienas sveiko proto žmogus nepasakys, kad žvaigždutės svarbiau nei tikslūs rezultatai. Tačiau, tuos tikslius rezultatus reikia sugebėti vertinti, o dauguma į tai ne tik nesigilins, bet net nesupras ką reiškia.
mch0lic 2017-08-01 17:52
Už nusišnekėjimus tu tuos minusus gauni. Tavo supratimu tas žvaigždutes jie iš kavos tirščių buria ar kaip? Prie ko iš vis SI sistemos vienetai renkantis automobili? Tipo jei pvz automobilio svorį nurodys svarais, o ne kg tai jau viskas, blogas ir nesaugus auto?
bahuriux 2017-08-01 21:20
, tas yra 1G. G nėra SI vienetas naudojamas tik dėl patogumo, kad būtu aišku kiek kartų viršijamas svoris prie tam tikro pagreičio, kad ir įcentrinio nesvarbu. - 80G turbūt garantuota mirtis.
https://www.quora.com/What-is-the-most- ... can-resist
PS. Muskas irgi kaip suprantu anot jūsų nusišneka?
Tas_pac 2017-08-01 22:39
G-force nėra toks mirtinas kaip stulpas. Todėl saugūs automobiliai lankstosi, bet kabina išlaiko savo formą kad viduje esantys žmonės nenukentėtų. Šiuo atveju Tesla saugesnis, bet nereiktų pamiršti kad Tesla dugne yra sumontuotos baterijos, gali būti kad jos sugeria daug smūgio jėgos.
Čia video apie Tesla Model S 2017:
https://www.youtube.com/watch?v=ntHkXRra-VI
Ar_as? 2017-08-02 08:51
Toks trumpas klausimas saugumo ekspertui. Nuo ko visgi žūsta žmonės avarijose dažniausiai?
a) Nuo G perkrovų tiesioginio smūgio į kitą automobilį metu (nes tiesiog vartantis jos praktiškai vienodos visuose automobiliuose).
b) nuo stulpo, variklio, vairo, medžio, priekinės automobilio konsolės ar belen ko kito smūgio į keleivį.
Jeigu a variantas, tai viskas kaip ir aišku, nukeliu kepurę ir atsiprašau.
Jeigu variantas b, tai gal baikim svaigt apie G problemas, kurios yra nykstamai mažos realybėje?
Man keista matyti tą gimusią meilę Musk'ui. Ar reikia pasakoti, kad tai pasakyta visų pirma kaip reklaminės akcijos dalis siekiant apšikti konkurentus? T.lt daug prirašo apie kinijos turgelio stebuklus.... Žinoma, sakyti, kad žvaigždutės pasako viską apie automobilio saugumą yra taip pat protinga, kaip sakyti, kad jos nepasako nieko.
Zdarovas 2017-08-02 11:19
reklaminis bullshit
HardAxe 2017-08-02 12:41
B atvejis beveik visada susiveda į A atveji. Jeigu trenki galvą į panelę tai galva gauna labai dideles perkrovas stabdydamasi.
Saugiausia būtų bet kurioje atvarijoje tiek sulankstyti kėbuką, kad vairuotojas sustotų per kelis milimetrus nuo stulpo ir visas deformavimuisi skirtas laikas vairuotoją apkrautų stabdant vienodu pagreičiu ,- taip patiriamas maksimalus pagreitis bus mažiausias.
immortallt 2017-08-02 14:17
Reklaminis? Žinoma, gi į tai pinigus kišo tam, kad parduoti automobilius.
BS? Ar tikrai, jei taip ir yra? Tesla automobiliai vertinami savo kategorijose saugiausiais. Ir čia nereikia kažkokių inžinerinių stebuklų. Didžioji dalis saugumo išplaukia dėl vienos priežasties - tai elektromobilis. Jokio variklio priekyje ir svorio centras yra automobilio apačioje bei labiau per vidurį. Tradinių automobilių svorio centras geroka aukščiau ir priekyje. Taip pat priekyje sunku įrengti deformacines zonas, nes ten pilna sunkaus metalo, kuris turi atlikti pirma kitas funkcijas. Eelektromobilyje tuo tarpu laisva ranka įrenginėji deformacines zonas ir visa kita dzin.
Būtent saugumo atžvilgiu pasiekimus elektromobiliams daryti lengviau bet kuriam gamintojui.
"saugiausia būtų", man patinka formuluotė. O tai automobilių gamintojai yra orakulai ir žinosi kas trenksis į kokį stulpą, kokiu greičiu ir kada, kad atsižvelgti atitinkamai kokias deformacines zonas reikia įrengti. Nes tai ką tu aprašei, tai nėra "one size fits all" situacija.
mch0lic 2017-08-02 17:29
Koks skirtumas kokais matavimo vienetais matuosi. Ką tai iš vis keičia?
Iš tavo pasisakymų panašų, kad tu net neesi matęs tų saugumo testų rezultatų (be video ar žvaiždučių), nesupranti dėl ko atliekami vieni ar kiti testai, nesupranti, kaip saugumo technologijos įtakoja keleivių saugumą avarijos atveju (ar padeda jos išvengti).
PS: Be euroncap, siūlyčiau paanalizuot jncap bei ancap.
mobilunkas 2017-08-02 19:18
mazas isorinis deformavimasis neirodo kad viduje nepareina mirtinos perkrovos. reiketu video ir is vidaus su pagreiciais
Dia.v.olO 2017-08-03 10:26
Gerai, jūs sakot, kad čia tos žvaigždutės niekinis dalykas ir reikia žiūrėti realius skaičius, o tai kaip žmogui gauti šią info?
Jei jis perka saugų auto ir jus sakot, kad tos žvaigždutės yra šūdas, tai kaip jam išspręsti problemą?
Čia apeliuoju į tuos, kurie sako, kad euroncapas žvaigždutėm matuoja, o ne G ar SI vienetais
Realiai aš pirkdamas automobilį, tikrai žiūrėčiau į žvaigždutes ir kaip auto deformuojasi - nes kitų parametrų, kai automobilis trenkiasi į tą bloką, nerodo, nesimato ir pan, o pačio žinios apie perkrovas/fizikas ir kaip tai atsiliepia manekenui/žmogui neturiu.
Aš manau ncapas vertina viską įskaitant ir deformaciją ir patirtas jėgas manekenui - taip duoda žvaigždutes. Sort of legit.
Jeigu visgi tesla mažai deformuojasi ir manekenu nulekia galva, manau tikrai visų žvaigždučių auto negaus.
Žinoma sutinku, kad tos žvaigždutės yra marketingas, bet jis nėra imtas iš oro. Dėl to ncapas pradėjo irgi daugiau info leisti, kaip pedestranus apsaugo, kaip įvairios kūno vietos yra pažeidžiamos ir pan. Jie irgi mokosi ir tobulėja.
mch0lic 2017-08-03 20:57
(gali kažkiek skirtis modifikacijos, reiktu atidžiau pasinagrinėt).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elonas Muskas „Model 3“ pristatymo metu sudavė „Volvo“ - palygino saugumo bandymus (Video)