Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2017-08-22 09:06
Tyrimas toks prastas, kad baisu.
Kažkodėl elektromobiliui vertina visą tiekimo grandinėje susidarantį CO2, o VDV jau nebe. Dyzelis/benzinas tiesiog atsiranda degalinėje. Nei naftos išgauti reikia, nei ją perdirbti, nei logistikos nėra.
Ir šiaip išmetama tarša labai priklauso nuo valstijos. Jei kalbant apie JAV, daugiausia elektromobilių yra Kalifornijoje, kur beveik 40% elektros pagaminama iš atsinaujinančių šaltinių. Europoje - Norvegija, kur 99% (dabar turbūt 100%) elektros pagaminama iš atsinaujinančių šaltinių, pagrinde hidroenergijos ir prekybos su danais vėjo energija.
Greičiausiai pasrinkita valstija, kuri prieš tai apsirūpino arti 100% elektros iš anglies (senose elektrinėse) ir dabar pakeitė dujomis. Ir tai nieko bendra neturi su vidutiniu pasauliu ar pagrindinėmis elektromobilių rinkomis.
T 2017-08-22 12:12
Yra duomenys, kad iš 1 kg. anglies galima pagaminti 2 kW elektros. Tai ir skaičiuokite, jei elektromobilis 100 km sunaudoja 20 kW elektros, tam reikia sudeginti 10 kg anglies.
immortallt 2017-08-22 12:39
T, būtų gal ir aktualu, jei daugiausia būtų naudojama anglis ten, kur elektromobiliai naudojami intensyviausiai. Deja daug kur daugiau nei 40% sudaro atsinaujinanti, tada viršų ima dujos, ir tik tada anglis.
Ir vis tiek praleidi svarbiausią punktą, tam kad pagaminti litrą kuro, reikia ~1.5kWh energijos. Ir ką gauname? Kad vien pagaminti 7 litram kuro, tu jau sunaudoji beveik 11kWh energijos. O kur dar naftos gavyba, logistika, tada kuro logistika? Gausi kad vien čia išleisi kokius 14kWh energijos, dar net neužvedęs variklio
sabotan 2017-08-22 20:32
Na baikit rasyti nesamones faktas VDV naudingumas yra apie 16 procentu Elektros variklio beveik 100. Ir idomiausiai nieks neskaiciuoja kiek reikia energojos pagaminti benzinui , kiek reikia kuro sudeginti ji tramsportuojant ir tt.
AAA000 2017-08-22 23:49
VDV naudingumas yra netoli 40-45%. Bet yra visokie ribiniai neapkrauto ir perkrauto VDV rezimai, kai naudingumas zenkliai mazesnis ir arteja prie nulio. Taip pat bendra VDV naudinguma mazina nuostoliai trasmisijoj, kuri principe reikalinga tik tam - kad palaikyt VDV auksto naudingumo rezime. As manau ateity VDV niekur nedings, bet mechanine transmisija greiciausiai bus pakeista elektroniniu apkrovimo reguliavimu ir bendras naudingumas tik dides. Pasieks gal net ir 50%. O jei VDV pereis prie kuro deginimo celese technologijos - tai naudingumas susilygins su elektros varikliais ir bus netoli 100%.
Elektriniai varikliai siuo atveju jau tobula technologija, artima 100% naudingumui. Galima toki pagamint. Bet realybeje pramone gamina elektros variklius tik kazkur 70-85% naudingumo zonoje Ir tuos 100% jie pasiekia tik del visokiu stabdymo energijos regeneraciju ir panasiai Paciu elektros varikliu arti 100% niekas nesistengia projektuot, nors masiskai atsiradus elektromobiliams manau sita vieta irgi pageres... Cia yra daug rezervo kelt naudinguma. VDV to rezervo beveik nebeturi...
Imortalui, ka parasei esi tik is dalies teisus, bet tu, kaip visiskai nesigaudantis technikoj ir ypac skaiciavimo metodikose ivertink kita dalyka. Nafta perdirbt uztenka viena karta. Tada ja gali saugot iki suvartojimo ir saugojimo nuostoliu principe nera. Principe patiri fiksuotus perdirbimo nuostolius vienakart ir viskas. Elektra reikia gamint nuolat. Reikia nuolat palaikyt darbinga elektros paskirstymo tinkla ir vien jame nuseda kokiu 30% galingumo. Pastoviai - o ne vienkartiniai nuostoliai!. Paskui yra akumuliatoriai, kurie paima 100% energijos ikrovimui ir atiduoda atgal tik kokiu 70-80%, svino atveju gal tik 50%, ir cia tik kai nauji. Kai akumuliatoriai sensta - sitie nuostoliai tik dideja, kol pasiekia toki etapa, kad krauni 100% - atgauni beveik 0% . Kodel nesiulai i skaiciavimo metodika itraukt situ nuostoliu?
Taigi tarsos skaiciavimas su anglies deginimu manau yra gana teisingas, nes eliminuoja uzsleptas elektromobilizmo problemas. Tiesiog VDV kura degina galutiniam etape - jau vaziavimo metu, o elektromobilis kura degina dar pradiniam etape + achrenenni energijos nuostoliai iki pacio vaziavimo momento. Reikia tik dziaugtis, kad atsinaujinanti energetika taiso padeti, ir tersimo skaiciavimo tvarka cia visiskai ne prie ko. Ji daugmaz teisinga, nors ten paklaidos speju siekia virs 50% ir galima visaip pritempinet... Kuo ir uzsiima visokie statistikos analizatoriai, nors juos reiketu ivardint tikslesniais lietuviskais terminais - sudo malejai ir piaro skleidejai... Visuomenes parazitai vnz
Reikia suvokt kad visuomene i prieki stuma abi technologijos. Ir elektros ir VDV. Jos abi yra NAUDINGOS. Protingi zmones siekia technologiju ivairoves ir tinkamiausio ju panaudojimo. Tik idiotai ir parazitai siekia uzdraudimo. Idiotu as tiesiog nesuprantu, tai tenka toleruot kaip neisvengiama blogybe - o parazitus pagal mane reikia naikint Man tik idomu imortal kuris esi tu?
Shinigami 2017-08-23 07:01
Jei kalbėsime ne apie taršą kuria skleidžia pats automobilis kai jis važiuoja, bet ir jam reikalingo kuro gamybos taršą, tada reiks labai daug skaičiuoti.
Nafta visu pirma reikia išgauti, o kai nafta išgaunama susidariusios dujos tiesiog sudeginamos be jokios naudos. Kiek toks dujų deginimas teršia gamtą?
Nuo naftos gavybos iki jos perdirbimo būna naftos išsiliejimai. Kiek tai teršia gamtą?
Naftos perdirbimas į produktus taip pat teršia gamtą.
Naftos produktų naudojimas taip pat teršia gamtą. Ne tik deginimo atliekomis, bet ir jų išsiliejimais. VDV daugiau naudoja tepalų nei elektromobilis, kuriuos pastoviai reikia keisti ir ne visada jie yra teisingai utilizuojami.
O kas svarbiausia VDV neturi kitos išeities kaip naudoti tokį taršų kurą. Tuo tarpu elektromobiliai gali sėkmingai naudoti elektrą pagaminta iš atsinaujinančių gamtos šaltinių kaip vėjas ir saulė. Tik žmogus renkasi kaip nori gaminti elektrą.
P.S. dar reikia pridėti labai svarbų faktą. Svarbu ne tik kiek teršia, bet ir kur teršia. Elektros gamybos tarša yra lokali kažkur už miesto, nes ten stovi elektros gamyklą. Patys elektromobiliai važinėdami mieste neteršia. Tuo tarpų VDV teršia važinėdami mieste. Ši tarša ne tik teršia aplinką, bet ir gadina pastatus (surus lietus), kenkia miesto gyventojų sveikatai (smogas). Antra, įdiegti taršos mažinimo sistemas elektrinėse lengviau, nei kiekvienam automobiliui (kai išpjaunamas katalizatorius).
immortallt 2017-08-23 09:09
Shinigami, o kur elektromobilyje eina tepalai? Nebent hidraulinis skystis stabdžiams ir langų skystis. Aušinimas akumui, bet lygtais kaip ir viskas
audriusn 2017-08-23 15:50
transmisijoj.
immortallt 2017-08-23 16:14
Pavarų elektromobilyje nėra. Į priekį ar atgal judėti - srovę sukeiti. O didesniam greičiui didėja apsukos. Jokių pavarų, nes tik nuostolis.
audriusn 2017-08-23 16:28
kaip nenusimananciam technikoj pora paveiksliuku
http://d2ojs0xoob7fg0.cloudfront.net/ev ... -motor.jpg pusasiai i kur nueina?
http://mynissanleaf.ru/extensions/image ... m5tp54.jpg kaip tau atrodo kas yra reduction gear ir kam tos balvankes ten reikia?
panasu, kad tu is tu kurie galvoja, kad EV yra nulinio aptarnavimo transportas.
immortallt 2017-08-23 17:14
Yra vienas reduction gear. Fiksas. Nėra jokios pavarų dėžės ir jokie bėgiai nesikeičia.
audriusn 2017-08-23 17:26
Yra. vieno laipsnio. Reduktorius su difu jau yra pilnaverte transmisija, pavaru deze techniskai yra daugialaipsnis reduktorius.
Ir. T roadsteris buvo dvieju pavaru, Rimac dvieju laipsniu transmisija.
immortallt 2017-08-23 17:40
Nu ok, galbūt, tiek nesidomėjau, kad galėčiau pasiginčyti be papildomos info paieškos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ar žinote, kodėl žiemą „Tesla Model S“ gerokai labiau teršia orą, nei vasarą, o prieš kelis metus teršė labiau nei benzininiai varikliai