Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2017-09-12 10:48
? Taigi pirko mažesnio nuvažiuojamo atstumo automobilius sumokėdami mažesnę kainą už tai. Kame čia problema?
Shinigami 2017-09-12 13:30
Visada norisi mokėti mažiau, o gauti daugiau.
Tas pats pas mus su automobilio statimo vietomis. Perką pigesnį būtą be automobilio statimo vietos, o paskui skundžiasi kad neturi kur statyti automobilio ir reikalauja, kad jiems valstybė ją duotu.
FtBall 2017-09-12 13:36
Iš pradžių galvojau, kad čia situacija kaip su Chevrolet Volt - baterijos apribotos dėl ilgaamžiškumo.
Konkrečiai Volt atveju, tuščia baterija - 30%, o pilna baterija - 80%.
bahuriux 2017-09-12 15:04
Ir tai labai teigiamai atsiliepia baterijos ilgamžiškumui. reliai pakankamos ribos yra 20-80% taspats ir tesloj yra padaryta ko gero. Galimybė iškrauti iki 0% ir galimybė pakrauti iki 100% perpuse trumpina ličio baterijų darbingą amžių. Bet vistik turėtu būti kažkoks avarinis rezervas kuris leistu išnešti sveiką kailį tokiose situacijose kaip ši, net ir be spec updeitų.
Evil Goku 2017-09-12 16:03
O tai dyzeliniai automobiliai su identiškais varikliais, kur pigesnė bersija būna programiškai sumažinta galia?
FtBall 2017-09-12 16:09
Tokių pavyzdžių pilna visose srityse. Tokiu būdu gali vienąkart sukūręs produktą jį pardavinėti skirtingose rinkose (mano nuomone tokia reali priežastis).
Shinigami 2017-09-12 16:49
Kad ir Windows 7, buvo programiškai apribotos žemesnės versijos.
Pav. 64bit OS palaiko dideli RAM kiekį, bet windows 7 home versija apribota iki 16 GB.
Arns 2017-09-12 20:23
Kaip pažiūrėsi. Už medžiagas tai mokėjo tiek pat, nes bateriją vežiojasi tą pačią. Tiesiog čia dar yra prabangos mokestis, kai įmonė už nieko nedarymą paprašo primokėti. Jai nė cento nekainuoja pakeisti. Visas pasipiktinimas kilo dėl to, kad dauguma vairuotojų suprato, kad realiai jie turi veikiantį daiktą, tik gamintojas tyčia reikalauja primokėti, kad galėtumeisi juo naudotis iki galo.
SaMaras 2017-09-12 21:20
Na, bet kaip evil goku jau rašė, kad VDV atveju irgi yra tas pats. Mano atveju yra VW 2.0TDI su 55kW tačiau tai yra tas pats 75kW variklis tik programiškai nugesintas. Už tam tikrą mokestį galima būtų pakelti iki tų 75 neprarandant garantijos.. tai čia lygiai tas pats..
- 2017-09-12 21:42
Še tau ir argumentai už open-source.
ir labiau off-topic :
Tai daroma jau labai labai seniai. Ypač PC srityje - neseniai teko flash'inti BIOS, kad SSD diską matytų (ne SATA) - visi kompai nuo 2006 metų gali veikti su tokiais diskais, tačiau gamintojui neapsimoka atsiųsti atnaujinimus, verčiau gi pirkti naują daiktą.
Uždraust programinius ribojimus, jei tai nėra susiję su saugumu, ir saugumo vardan - priversti pateikti instrukcijas, kaip tai apeiti.
gintaszukas 2017-09-13 00:36
Akumuliatoriu talpa kaip elektros energijos kiekis matuojamas kilovatvalandemis(kwh),ne kilovatais(kw)
AAA000 2017-09-13 01:35
cia nevisai taspac.
tu ssd diska isidejai pats. pirkai ji papildomai uz savus papildomus pinigus. o aktyvinai tik naudojimosi galimybe, kuri kazkodel standartiniam modely buvo neaktyvuota ir tiek. greiciausiai kazkokiais normaliais sumetimais - pvz kad neperkraut silpno maitblokio, kad pagreitetu uzkrovimas, susitaupytu kazkoks procesoriaus keso atminties kiekis ar pan. nesuprasi, bet greiciausiai priezastis pagrista.
su tesla akumais yra kitaip. papildomi akumai jau ideti perkant ir uz juos sumoketa, tik uzdrausta jais naudotis tiesiogiai iki maksimumo. tam kad garantija atlaikytu - nes siektiek lievus sukisa o cia ekstra situacija, tai tiesiog pakeite naudojimo algoritma - leido siektiek pagadint akumus virsnorminiais eksplotaciniais rezimais. ribotuva nuime distanciniu budu ir tiek.
as irgi esu uz, kad tokiu issidirbinejimus uzdraustu. cia yra slepimas. tu isvis nezinai ka nusiperki - galbut ta tesla galima susprogdint akumuliatoriu distanciniu budu, pvz isjungiant akumo ausinimo valdyma ir sukelus perkrovos rezima - galbut ir tokia galimybe ideta
Shinigami 2017-09-14 06:43
O iš kur tu žinai, kad ir čia nėra tas pats? Kad apribojo ne šiaip sau, o kad ilgiau tarnautu baterija? Ar dar dėl kokios pagrįstos priežasties.
Kaip ir SSD diskuose dalis atminties yra rezervuojama, kad jei sugestu dalis naudojamos atminties, naudotum rezervuota ir nepastebėtum skirtumo.
P.S. sakant paprasčiau, tu pirkdamas bet koki daiktą, jį perki ne dėl medžiagų iš kurių jis yra pagamintas, bet dėl jo funkcionalumo. Pirkdamas baterija, tu neperki ličio ar kitu elementų iš kurio jį yra pagaminta (jei pirktum juos tai geriau pirk gryna ličio gabalą, o ne perdirbta į bateriją), bet tam, kad jį sukauptu elektrą ir atiduotu kada tau jos reikia, bei tarnautu ilgai. Kitaip sakant, tu perki ir laiką, kuri ta baterija tau tarnaus. Kaip tas tarnavimo laikas užtvirtinamas jau gamintojo reikalas. Ar jis kažko kito prideda, ar konstrukcija pakeičia, ar puse baterijos rezervuoja darbui po to kai pirmoji suges.
Tesla dabar leido naudoti daugiau baterijos ar net pardavinėja ta leidimą, bet ne aišku kaip tai veikia baterija ir jos ilgaamžiškumą. Gal jos naudojimo laikas sutrumpėja per puse? Apie tai niekas nieko nesakė.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Geranoriškas „Tesla“ poelgis uragano akivaizdoje kai kuriuos vairuotojus įsiutino - kaip kompanija gali taip elgtis su savo klientais?