Įspūdingi „Renault“ konceptai ir įmonės vizija, kokie automobiliai bus 2030 metais (Video)  ()

2017 metų Frankfurto automobilių parodoje įvyko pasaulinė „Renault“ koncepcinio modelio „SYMBIOZ“ premjera, kurios metu atskleista kompanijos transporto sistemos vizija 2030-iesiems metams. Elektra varomas, savavaldis, junglus ir sukurtas integruotis žmonių ekosistemoje – „Renault“ naujasis koncepcinis automobilis yra dar vienas žingsnis tyrinėjant ateities mobilumą, siūlantis dar nepatirtus važiavimo pojūčius dėl technologijų ir dizaino, sąveikaujančių su aplinka ir jos objektais, rašoma kompanijos pranešime žiniasklaidai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Tai, kaip mes naudojamės savo automobiliais, keičiasi.

Automobiliai jau nėra tiesiog priemonė nuvykti iš vieno taško į kitą: aprūpinti gausiomis technologijomis, jie tampa interaktyvia ir suasmeninta erdve, sujungiančia keleivius su aplinkoje esančiomis kitomis transporto priemonėmis, žmonėmis ir objektais.

Žvelgdami į 2030-uosius metus mes įsivaizduojame naujus scenarijus, kuriuose mūsų gyvenimo ir kelionių patirtys keičiasi dėl efektyvesnio energijos panaudojimo, junglumo ir savavaldžių sistemų“, – sako „Groupe Renault“ konkurencingumo direktorius Thierry Bolloré.

„SYMBIOZ“ koncepcinis projektas, pristatytas Frankfurto automobilių parodoje, yra žvilgsnis į ateitį – 2030-uosius metus, tačiau „Renault“ pristatė ir netolimai ateičiai, 2023-iesiems, sukurto automobilio bandomajį modelį, kurio testai prasidės jau šių metų pabaigoje.

Abu parodoje pristatyti automobiliai yra varomi elektra, savavaldžiai ir junglūs su aplinka.

Automobilio keleiviai gali mėgautis namų šilumą menančiu jaukiu salonu, sukurtu užtikrinti pilnavertę autonominio valdymo patirtį.

Kelyje „Renault“ koncepcinis automobilis užtikrina komfortą, leidžiantį jaustis kaip namuose, o pastatytas namo viduje pasitarnauja kaip mobilus, daugybę paskirčių atliekantis kambarys.

„Renault SYMBIOZ“ koncepcinis automobilis yra 4,70 metrų ilgio, 1,98 metro pločio ir 1,35 metro aukščio, tad atitinka įprasto D segmento automobilio matmenis, tačiau erdvus modulinis salonas prilygsta aukštesniajai klasei.

Koncepcinio „SYMBIOZ“ eksterjero dizainas taip pat novatoriškas. Viršutinė automobilio dalis, įkvėpta architektūrinių elementų ir sukurianti lengvumo įspūdį, visiškai skiriasi nuo masyvios ir išraiškingos apatinės dalies.

Papildomas mobilus kambarys

„Renault SYMBIOZ“ sukuria papildomą erdvę ir atlieka skirtingas, vartotojų norus ir poreikius išpildančias funkcijas.

Namų viduje „SYMBIOZ“ tampa papildomu kambariu. Pakeliamoji platforma gali automobilį iš apatinio namo aukšto pakelti į miegamajį ar stogo terasą antrajame aukšte.

Pastatytas ant namo stogo, „SYMBIOZ“ automobilis tampa nedidele poilsio ar relaksacijos oaze.

„SYMBIOZ“ koncepcinis automobilis gali būti naudojamas kaip atvira laisvalaikio erdvė, primenanti jaukią ir komfortišką svetainę – koncepcinio automobilio salonas sukurtas įkvėpimo semiantis iš svetainės kambarių interjero dizaino.

Elektra varomų transporto priemonių lyderis Europoje leidžia paprastai ir be vargo pasiekti išmaniąsias sistemas.

„SYMBIOZ“ koncepcinio automobilio salonas yra lyg antrieji namai, kur viskas – muzika, socialinės medijos, debesų kompiuterija – yra po ranka. Šiame papildomame kambaryje galima skaityti, klausytis muzikos ar dirbti kompiuteriu, būdamas automobilyje net galite įleisti į namų duris paskambinusius svečius.

Prisijungę prie atviros platformos pasinaudojus „Internet of Things“ (IoT) technologija, gyventojai gali užprogramuoti išmanias sąsajas tarp automobilio ir namuose įrengtų prietaisų, tokiu būdu nuolatos ir nepastebimai valdant energiją, apšvietimą, multimedijos sistemas ar komforto funkcijas.

„Renault SYMBIOZ“ bandomasis automobilis: pažangiosios technologijos 2023-iesiems

„Renault SYMBIOZ“ bandomasis automobilis įkūnija kompanijos viziją, kaip elektra varomos, savavaldės ir junglios transporto priemonės gali atrodyti netolimais 2023 metais. Šis modelis nebuvo pademonstruotas Frankfurto automobilių parodoje, tačiau bandymai realiomis sąlygomis prasidės jau šių metų pabaigoje.

Tiek „Renault SYMBIOZ“ koncepcinis modelis, tiek ir bandomasis automobilis yra varomi elektros varikliais, „Renault“ tęsiant „nulinės taršos“ strategiją.

Abiejuose automobiliuose naudojami du elektros varikliai suteikia gerą galios ir svorio bei sukimo momento ir svorio santykį. Varikliai sumontuoti netoli galinės ašies ir atskirai suka abu ratus.

Tokia konfigūracija paskirsto sukimo momentą kiekvienam ratui, taip pagerinant automobilio vikrumą ir stabilumą posūkiuose. Galinių varančiųjų ratų sistema užtikrina efektyvesnį elektros energijos panaudojimą ir didesnį vairavimo malonumą.

„SYMBIOZ“ bandomasis automobilis išvysto maksimalią net 500 kW galią ir 660 Nm aukščiausią sukimo momentą, kuris užtikrina didelę akceleraciją – iš vietos iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja mažiau nei per 6 sekundes.

Pilnai įkrautos baterijos leidžia nuvažiuoti daugiau nei 500 km realiomis sąlygomis. 72 kWh talpos baterijas iki 80 proc. įkrauti galima vos per 20 minučių. Bandomojo „SYMBIOZ“ automobilio baterijos įkraunamos automatiškai, bevielio įkrovimo būdu.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(8)
(2)
(6)

Komentarai ()