Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2017-10-23 10:22
Netikiu kad kėbulą iš plieno yra ženkliai pigiau gaminti nei iš aliuminio.
SaMaras 2017-10-23 12:02
Ir kodėl netikite? Imkime vien žaliavos kainą (ok, su žaliavos kainom sunkiau, bet pažiūrėkime į laužo supirkimo kainą) Aliuminis ~1000e/t plienas ~200e/t. pridėkim perdirbimo kainą, tai žaliava vus brangesnė už laužą. Kėbului pagaminti reikia panašaus kiekio metalo (OK, aliuminio kiek mažiau) tai sakykim kėbulo metalo savikaina skiriasi dvigubai. Pasigilinus į gamybą, manau, kad atsirastų daugiau veiksnių ne aliuminio naudai. Tik man labiau keista, kad tokiais automatų ir robotų laikais suvirinimas pasidarė problema..
bahuriux 2017-10-23 12:55
Antikorozinis paruošimas plieno kainuoja brangiau už patį plieną. Ten jei sutaupo 200$ nuo mašinos kėbulo tai gal net nebuvo verta, keisti visos technologijos iš aliuminio į plieną.
Tikrai keista, kad turi sunkumų su robotizuotais kontaktiniu suvirinimo aparatais.
Mano supratimu idelus kėbulas technologine, svorio ir saugumo prasme yra pas ferrari f40, lotus elyze, exige ir panašūs į juos.
Taspac 2017-10-24 12:47
Kiek teko matyti, amerikonai savo mašinų dažniausiai net nedengia antikoroziniu paviršiumi
Berserkas 2017-10-24 17:40
Dėl klimato pas jų.
Evil Goku 2017-10-24 18:21
Aliuminį turėtų irgi specialiai ruošti. Reikia jį termiškai gerinti, anoduoti paviršius. O ir formuoti metalą paprasčiau nei aliuminį.
AAA000 2017-10-24 19:48
siaip aliumini virint yra sudetingiau... manau problema kitame. stringa koks nors finansavimas, o cia tik pucia migla i akis.
S.J 2017-10-26 00:23
"Savo ruožtu ekspertai teigia, kad „Model 3“ aliuminio ir plieno korpusui reikia daugiau virinimo negu ankstesnių automobilių vien aliuminio korpusams, kuriems naudojama daugiau rišlių medžiagų ir kniedžių, pažymi ekspertai."
Vien aliumini ar vien pliena virinti yra viena, bet kai reikia derinti viena ir kita cia ir atsiranda problema
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paaiškėjo, kodėl „Tesla“ taip sunkiai gamina „Model 3“: problemos ten, kur niekas nesitikėjo