Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
audriusn 2017-10-31 21:46
aha, duoda, kai prasideda posukiai ciulpia. Nordschleife: BMW M5 (E60) - 7:51, Tesla - DNF.
Evil Goku 2017-10-31 22:26
Niekas ir nesako, kad Tesla yra lenktyninė mašina. Tiesiog įprasto važiavimo sąlygose, vidutinis vairuotojas su Tesla gali važiuoti greičiau nei su BMW M5 E60, kadangi jis tikrai nei su viena mašina neieškos sukibimo ribų posūkiuose, o Tesla gali pasiekti didesnį pagreitį nei M5. Be to Tesla turi daug pagalbų, kuriuos labai padeda nepatyrusiems variuotojams.
audriusn 2017-11-01 10:58
sako idiotai teslos fanbojai. kodel pastoviai lygina su sportcarais? tik greitai uztyla kai jiem pasiulo pasibandyt ziedie ar vingiuotam kely. reddite vienas komentaras teslos vadeliotus labai teisingai pavadino "they are users not drivers". beje elastingumo testuose, darant 60-120 ar 80-140 nuo to pacio m5 ar rs7 pasikrauna tiek, kad grazu ziuret.
lygiai kaip ir nelabai yra teslos video is Mullholando ar Deals gap. anglu kalboj yra du geri zodziai - quick ir fast, tai tesla yra tik "quick", iki "fast" toli grazu.
uztenka paskaityt teslos forumus ir prasideda: vai vai cia masina ne ziedui, vai vai jai nereikia greitai ziedo, ir panasios trydos, tik kazkodel labai megsta girtis, kad is vietos aplenke 458 kuri skirta greitai vaziuot ziede.
kernel_panikuoja 2017-11-01 11:50
Tas tavo trydaliojimas nieko nekeicia. Faktas tas, kad uz kaina Tesla duoda beprecedenti isibegejimo laika. Trasa daugumai zmoniu neidomi, net dauguma M5 ir pan. pirkeju niekada nevaziuoja i trasa. Geriau priimk ta fakta, kad VDV triperiu era jau atgyveno aukso amziu ir po truputi eina link pabaigos. Labai daug "petrolhead'u" isizeide, kad ju brangius zaislus gali bet kokia pensininke su Tesla padet is vietos. Jie prarado viena is brangiai investuotu eskliuzyviniu sportisko automobilio savybiu. Nebukit mazvaikiai ir susitaikykit su tuo.
immortallt 2017-11-01 12:36
Būtent, žmonėms, kurie daugiau neturi ką apie save parodyti ar pasakyti, reikia kažkuo pasirodyti, tai koncentruojas į savo mašinas ar kažką pan. O tada aiškina, kaip ten stačiame posūkyje važiuojant ant 200 tesla nėra tokia gera. Rimtai? Kuris iš jūsų paskutinį kartą posūkyje 90 laipsnių varėt ant 100? Teises atimti ir už pavojaus visuomenei kėlimą uždaryti pamąstymui porai metų.
bahuriux 2017-11-01 13:30
, nuo sėkmės 15% ir nuo vairuotojo meistriškumo 5%. Neturiu pagrindo netikėti profesionaliais lenktynininkais ir matematika+fizika.
Tesla nėra žiedinių lenktynių mašina, bet su teisinga važiuokle ir teisingom padangom padėtu į pavėsi net ir tas pačias mašinas su kuriom čia visi lygina, bet kad ta elektrinė pavara neatlaikytu turbūt lenktynių rėžimo žiede, bet tarkim lyginam tik tam tikrą laiką kol perkais baterijos ir variklis.
Visiem vairuojantiems, o ypač išmanantiems apie fiziką ir mašinas rekomenduoju itin įsigilinti į tai kas čia nagrinėjama +10% G vs +100% galios. https://www.youtube.com/watch?v=S2S6MJt0998
Aš pats praktiškai buvau išsiaiškinęs tai kas čia sakoma dar preiš šito video sukūrimą su neitin galinga sportine mašina, bet su itin didelį sukibimą turinčiom padangom + dar su modifikuota važiuokle.
immortallt 2017-11-01 14:27
bahuriux, Tesla kurta trąsai? Tai tada kokia prasmė lyginti Tesla su trąsai pritaikytomis mašinomis? Gi su sunkvežimiu teslos ir nelyginam, kiek galėtų tonų žvyro pervežt.
Vien tai, kokio erdvumo salonas, kokia sudėta komforto įranga byloja, kad ne trąsai. Tikslesnis klausimas, kaip atrodytų elektromobilis trąsai.
P.S. o kiek kainuoja lyginami automobiliai?
Xdmin 2017-11-01 14:48
Teslos kaina zema del jos prastos surinkimo kokybes.
https://www.youtube.com/watch?v=dKQPHC4JyAU
1hitkillhack 2017-11-01 15:24
Tikriausiai surastum ir s klases mersa kuriam viskas blogai... Visada pasitaiko broko ir gamintojai dazniausiai padeda tokiais atvejais, jeigu pirkejas akiu nedrasko.
Xdmin 2017-11-01 17:10
Tai nera viena sugedusi Tesla, tokiu yra daug. Pirmi blynai apsvile, kazkada bus geriau.
VikceII 2017-11-01 21:10
tesla deda ir ruostu sportcarus
https://www.youtube.com/watch?v=ARzujfRiQ3c
S.J 2017-11-01 23:02
Kam nepatinka Tesla, tai cia jau tu zmoniu problema.
Tesla ir kiti automobiliai yra ateitis. Ta ateitis buvo numarinta isradus pigesni benzino isgavima is naftos. Jei elektromobiliai butu tiek pat tobuleje, vdv jau seniai butu istorija.
Atras dalykas del lenktyniu. Dauguma brangiu masinu yra buten daroma kad jos butu greitos ir kas svarbiausia greitai isibegetu plius vienoks ar kitoks dizainas. Jei as klystu tada koks skirtumas tarp ferrari, lamborgini ir tarkim pacio vw passato ar kitu automobiliu? Gal but is dalies sutinkama moketi vien del to jog tai isskirtiniai auto.
Teslos greiti riboja butent elektronika, ja pagerinus, ji begeturis dar greiciau, nes net neprasisuka ratai praktiskai. Bet klausimas ar didesne G perkrova vairuotojas atlaikytu, cia jau reiktu naikintuvu pilotu su spec kostiumu.
Bet tikriausiai ne vieno neatsisakytu ismeginti tesla p100d ant ludacris mode?
aurimokas 2017-11-02 11:49
Aha ateitis praeita savaite maciau ta ateiti Kaune Taikos pr. su pasibaigusia elektra idomu kaip sekesi elektros i kanistra uzsipilt vairuotojui
FtBall 2017-11-02 12:09
Dėl to ir yra ateitis. Dabar Tesla Supercharger'iai yra greičiausias ir labai brangus įkrovimo būdas, tačiau ateityje tikrai bus ant kiekvieno kampo dar greitesnė ir pigiau įrengiama įkrovimo stotelė. Vien dabar krūvos Supercharger'ių jau yra Vokietijoje. Kol nusipirksi degalinėj kavos - įsikraus tiek, kad nuvažiuosi iki kitos stotelės.
O Japonijoje jau dabar daugiau EV įkrovimo stotelių, nei kuro kalonėlių:
https://www.weforum.org/agenda/2016/05/ ... -stations/
1990 metais buvo 10000 TWh sunaudojama, dabar - dvigubai daugiau:
https://yearbook.enerdata.net/electrici ... -data.html
audriusn 2017-11-02 12:15
ir vel idiotu murikosu dziaugsmas, tiesiai. duok video is devil's gap. nera tokio?
https://www.youtube.com/watch?v=CuPtPnK1cZY
S type dyzelis 9:12
apie nuolatini broka net kalbet nera ka. kaip avtotazas.
sub 2017-11-02 14:12
Juokingiausias dalykas ką esu gindėjas prieš Teslas, tai "nėra turbo lago". Čia bl gerai ar blogai?
audriusn 2017-11-02 19:58
dar juokingiau pasakos apie aiskiaregi autopilota ir daug, daug, daug dauzytu teslu aukcionuose
sub 2017-11-03 12:46
Niekas ir nesako, kad autopiloto sistema yra šimtu procentų saugi, kiek laiko gatvėse yra standartiniai vdv ir kiek laiko tesla? Niekas nesimoko taip greit, bet pasikeitimai jaučiasi.
Ir ten ne Ludacris mode, nes Ludacris yra atlikėjas, o ludicrous mode.
Evil Goku 2017-11-03 13:37
Tai todėl ji ir bėgėjasi greitai, kad elektronika neleidžia prasisukti ratams. Jei Tesla visą variklio galingumą tiesiogiai (be elektornikos pagalbos) peruotu ratams, tai ji iki 100 km/h bėgėtųsi lėčiau nei M5, kadangi ten starto kontrolės sistema neleidžia niekam nereikalingų ratų prasisukimų.
Lenktyninėms elektromobiliams trukdo tai, kad ličio jonų akumuliatoriai turi nemaža masės/atiduodamo galingumo santykį.
Tačiau, kadangi elektromobiliuose akumuliatorių talpa vis didėja, tai ir potencialus maksimalus elektromobilių galingumas vis didės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl „Tesla“ elektromobiliai tokie greiti ir duoda į kaulus BMW M5, „Audi RS7“ ir kitiems greituoliams?