Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evil Goku 2017-10-27 17:47
Jėga (Force) matuojama niutonais, galia (Power) matuojama Vatais (arba arklio galiomis) yra ne sinonimai.
kiesza 2017-10-27 18:58
Vokiečiai jau prieš daug dešimtmečių suprato, kad tai neperspektyvi konstrukcija, todėl daug laimėjo koncentruodamiesi į l ir V formos matorus.
Evil Goku 2017-10-27 20:26
Stumoklinius variklius moka gaminti ne vien vokiečiai, kažkaip keista, kad juos išskyrei.
Iš turėjusių teisę gaminti rotorius, Mazda vienintelė padarė jį bent normaliai veikiantį.
Ir šiaip Mazda labai mėgsta netradicinius VDV variklių sprendimus, kurių kiti dideli gamintojai nesiryžta išleisti masiniam vartojimui.
AAA000 2017-10-27 21:18
vidaus degimo varikliuose per daug komponentu susije tarpusavy, kad butu galima drastiskai keist konstrukcija. neisgauna pigiai rotorinis reikiamu parametru ir tiek... straipsny parase, kad rotoriniam variklyje yra siauri apsuku diapazonai , kai jo NK pakankamai didelis. ir galbut apsimokes ji naudot elektromoibilio elektros variklio palaikymo rezime, kaip papildanti varikli tam tikrais atvejais, kad kompensuot vis dar lievus ir brangius akumuliatorius... na jie ten Mazdoje matyt nemazai bande rotorinius ir greiciausiai zino ka sneka.
BET cia juk pagalbine sistema, o ne rotoriniu vidaus degimo varikliu atgimimas
Xdmin 2017-10-28 12:08
Tokio dydzio kompanija atrodo, kad kartais pristato daugiau inovaciju nei virs jos esantys dideji gamintojai kartu sudejus.
VDV varomas benzinu kuris uzdegamas nuo suspaudimo, kaip dyzelyje (i toki jau turbut duju neidesi )
Spejama, kad sukure konkurencinga rotorini varikli elektromobiliams. Mazas svoris ir turis, jokiu vibraciju - super!
Gandai apie rotorini modeli. Pvz Mazda Furai.
Nerealus protopitu dizainas - nei Toyota nei VW turbut niekada nesukurs kazko panasaus. Dizaino prasme artimiausias konkurentas turbut koks KIA bus.
Kai kiti kuria softa klastojanti emisiju duomenis arba ideda +1 turbina prie jau esamu 3.
kernel_panikuoja 2017-10-28 13:03
Svarbiausia ne tai, kokias inovacijas sukuria "ant popieriaus", o tai, kokios inovacijos ilgainiui pasiteisina ekonomiskai ir teikia nauda galutiniam vartotojui. Kolkas viskas yra hype'inimo ir skambiu zodziu lygyje - tik laikas parodys, i ka viskas issivystys.
Ir beje, ne elektromobiliams, o hibridams. Nuo tada, kai i elektromobili idedi kazkoki suda, kuris degina kura, jis nustoja buti elektromobilis. Cia net naujienos antraste reiketu pataisyti.
AAA000 2017-10-28 13:27
nusisneki. jei prie elektromobilio prikabinsi priekaba su laidu, kurioje veziosi koki nors uzvesta dyzelini generatoriu - jis hybridu netaps vien del kuro vartojimo. ant starterio irgi gali pavaziuot kelis 100m hybridai gali vaziuot nepriklausomai dviem sistemom. bet jei sistema tik pagalbine - cia ne hybridas.
FtBall 2017-10-28 14:39
Bendrąja prasme - hibridas, bet teisiškai ir fiziškai - automobilis yra varomas elektriniais varikliais. Chevrolet Volt'as yra vadinamas Extended range electric vehicle - padidinto atstumo elektromobilis. Ir jis Lietuvoje gali gauti EV numerius.
bahuriux 2017-10-28 15:08
Senas ir teisingiausias terminas šitam nesusipratimui apibūdinti yra "plug-in hybrid" https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_hybrid
kernel_panikuoja 2017-10-28 15:19
OK, teisiskai jus turbut teisus, o kadangi teise yra objektyvus atskaitos taskas diskusijai, nera prasmes man bandyti isvartyti kazka kitaip.
Tebunie tai elektromobilis varomas benzinu Taip pat, kaip ir kuro celiu sistema turintys automobiliai yra elektromobiliai varomi vandeniliu. As i viska ziuri supaprastintu principu - kuo pildai masina, tuo ji ir varoma. Kokios transformacijos viduje atliekamos man neidomu, kaip ir kokios transformacijos atliekamos iki to, kol gaunamas tas kazkas, kuo pildai
HDi 2017-10-28 18:52
Šiaip visai įdomu straipsnį kažkada skaičiau apie nišinius gamintojus mazda ir subaru:
https://www.bloomberg.com/gadfly/articl ... and-subaru
AAA000 2017-10-28 19:33
pagal tavo klasifikacija elektromobiliai neegzistuoja, nes jie turetu vadintis laidomobiliais arba rozetemobiliais
AAA000 2017-10-28 19:59
tu suprask kad tie emisiju standartai yra lazda su dviem galais. juos stuma kompanijos, kur sugeba isgaut siektiek didesni NK is varikliu. tokios kaip BMW. bet masiniam vartotojui svarbiau prekes prieinamumas. o valdzia galutiniam variante renka masinis vartotojas. ir sakykim ww atseit '"susitepe" su softu, bet jei juos kirstu, kruvos bedarbiu, auto pabrangsta ir valdzia sues tie patys rinkejai kur visai nesenai reke, itikinti mas medios, kad ww kazkoks blogis galutiniam variante juk vistiek viska apmoka vartotojas , ir BMW variklius ir ekologijos standartu palaikyma... bet jei daugumai teks dirbt zenkliai daugiau, o auto nebeipirks - irgi nesibaigs kazkam geruoju prades lakstyt durniai su bytom ir dauzyt viska, ant ko tik bus eko simbolika
kernel_panikuoja 2017-10-28 22:00
Ne visai. Man tik labai keistai ir neintuityviai skamba pasakymas "elektromobilis", kai kalba eina apie kazkokia hipotetine sistema, i kuria reikia pilti benzina, nors jos galutines dalies varikliai elektriniai. Ypac, jei kalba eina ne apie kazkoki trivialu mini-varikliuka "just in case" atvejams (kaip kad pas BMW i3), o apie teorini varianta, kai ta benzina reikia pilti pastoviai, kad vazinetum, ir jis tampa kaip ir butinas.
Zodziu tebunie terminai tokie kokie yra - tikrai nebandysiu gincytis, kad jie blogi. Man priimtiniausia savoka butu plug-in hibridai (kaip kazkas jau minejo), arba kazkoks atskiras elektromobiliu tipas, mazdaug "hibridiniai elektromobiliai" ar kazkokie kitokie, kad sita pornografine sandara butu galima isskirti is normaliu elektromobiliu
AAA000 2017-10-28 23:12
man tai rupi suprast veikimo principus ir technologinius privalumus. kai su kuo nors diskutuoju, man svarbu suvokt ar pasnekovas irgi tai supranta. o tau panasu terupi tik teisingai ismokt vartot terminus panikuotojau - tu isvis suvoki apie ka sita tema?
kernel_panikuoja 2017-10-28 23:46
As suprantu veikimo principa Jau esame apie ji diskutave seniau. Pats prisikabinai del terminu, tai ir atrasiau.
O kas del temos - kai gatveje pamatysiu realius automobilius su Mazda "inovacijom", tada jas laikysiu kazkuo daugiau, nei reklama ir popieriniu brando promotion'u. Ypac, jeigu bent 200K sugebes nubegti be kapitalinio
Xdmin 2017-10-29 09:44
Sugebes, jeigu priziuresi. Nauji VW valgo tepala, tai visi tikrina kantriai, dapylineja tai ir nuvaziuoja po to variklis padoru atstuma. Beje, Mazdos varikliai aukstasukiai o automobiliai maloniai valdomi, todel jais vazinejama sportiskiau - tai gerokai irgi patrumpina ju tarnavima.
Pvz: Vienas is kantriausiu Toyota varikliu 2JZ-GE montuojamas i Lexus ir Supra atlaiko ~600k km, o lenktyniu rezimu tik 100k, kas vis tiek yra ispudingai daug palyginus su kitais varikliais.
GNU 2017-10-29 18:04
Patikslinimui. Kiek žinau Chevrolet Volt’ui EV numeriai Lietuvoje nebeišduodami. Dabar tai tiesiog paprastas automobilis.
FtBall 2017-10-29 19:00
Volt'o atveju, automobilis yra varomas elektros varikliais, kuriems reikalinga elektros energija gaunama iš baterijų. Ar baterijos kraunamos važiuojant generatoriumi, ar per naktį namie - esmės nekeičia.
zet 2017-10-30 11:30
papasakok man apie Toytos dizaina
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl „Mazda“ galvoja, kad jos rotorinis variklis puikiai tiks elektromobiliams? (Video)