Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SaMaras 2017-11-24 09:14
jei visi važiuos vienu greičiu tai nebus bėdos dėl ribojimo, tik kokiu būdu matys, kad ribojimas pasibaigė? Alkobloko greita jungtis? O jei aš prisijungsiu kitą alkobloką su kitais nustatymais?
Transhuman 2017-11-24 09:57
Turbūt techninės apžiūros metu irgi tą tikrins. Ir jeigu ras, kad pas tave kažkas kitaip, nepraeisi TA. Gal dar policijos pareigūnai gaus įrangą tuos dalykus patikrinti, ir galės atimti TA, jeigu sustabdę kokio reido metu ras, kad pas tave kažkas ne taip. Iš straipsnio sunku pasakyti, kaip čia kas bus. Bet čia tik svarstymas, kuris nueis iki neaišku ko.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-24 12:50
Palaikau aš tokias idėjas.
Gal pagaliau policija baigs uždarbiauti iš tokių dalykų, nes šiai dienai tas greičio viršijimas tai grynai "biznis"!
Tik nelabai suprantu apie kokį "pasipriešinimą" čia buvo kalbamas. Gal greičiau galios ribojimas.
Tos funkcijos, kad esant reikalui būtų galima paspausti greičiau, irgi reikia. Visokių situacijų gi būna... Šiaip galėtų būti ne tai, kad ribojama trauka, o tiesiog riboti laiką. Na pvz. viršyti greitį galėtum 5 sekundes, o tada kažkokia pertraukėlė. Na panašiai kaip per žaidimus "kol užsikrauna"
Kyborg 2017-11-24 20:17
Kiek supratau, tai tiesiog gazo pedalas pasiekus leistiną greitį spausis gerokai sunkiau.
KęstutisPe 2017-11-25 03:38
Ir gerai, ir blogai. Geras priezastis ivardijo, o blogai tuo, kad kartais tiesiog butina pagreitint. Jei reikia aplenkt kita auto, arba ziema jei pradedi slysti ir tada privalai spausti gaza, ratai prades kastis, greitis spidometre dides taip istiesini auto. O jei bus blokuojama tada dar sudetingiau bus. O pradet slysti nebutina didelio greicio.
X-log 2017-11-25 05:27
Idomu kaip jie ta techniskai igyvendins - pagal straipsni si sistema turetu reguoti i fizinius kelio zenklus, is pirmo žvilgsnio viskas kaip ir ok. Bet kaip bus su greicio ribojimo pasibaigimu?
Dabar greicio apribojimas galioja
* iki kito greicio ribojimo zenklo <- viskas kaip ir ok
* nurodyta atstuma <- jau sudetingiau, bet ok, sistema sujungs su odometru
* nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios sankryžos už draudžiamojo kelio ženklo, o gyvenvietėse, kai nėra sankryžos, – iki gyvenvietės pabaigos. Draudžiamųjų kelio ženklų galiojimas nesibaigia ties lauko, miško ir kitais šalutiniais keliais, taip pat ties išvažiavimu iš šalia kelio esančios teritorijos, kuriame nėra pirmumo kelio ženklų. <- o cia ir prasideda pats idomumas, sistema dabar tures spresti kas yra/ nera sankryza, kas yra salutinis kelias/stovejimo aikstele ir .t.t. Aisku tai galima spresti sujungiant su navigacine sistema + pastoviu interneto rysiu atnaujinimams, bet tada jau gerokai iseinama is sitemos, apie kuria cia kalbama, ribu.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-25 16:46
Manau GPS (ar jo analogas) ir būtų pats geriausias variantas. Interneto ryšys tokioje sistemoje nebūtų būtinas - užtektų susikelti žemėlapius, o tiksliau zonas, kuriose koks maximalus greitis numatytas. Nepamirškim, kad tai tik prevencinė priemonė (viršyti leistiną greitį turėtų būti palikta kažkokia galimybė), tad net ir ne visai tikslus jos veikimas neturėtų sukelti didelių nepatogumų. Tad zonos galėtų būti atnaujinamos praeidinėjant tech. apžiūrą.
immortallt 2017-11-26 01:33
Kada paskutinį kartą pareigūnas jus nušovė? Vat nuotrauką gauti - tai jo. Bet nei pareigūnas, nei policija nuo to gauna pinigus. O kad negautų pinigų, valstybė net ženklus sustato.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-29 16:09
Blogai suformulavai klausimą: kada paskutinį kartą matei pareigūnus "šaudant"?
Šiaip matau dažnai. Na kad ir vakar mačiau 2 ekipažus stovinčius palei kelią. Ar jie greitį matuoja, ar diržus/telefoną žiūri - neklausiau
Nesuprask manęs neteisingai - leistiną greitį viršyti mėgdavau. Dabar po nuotraukėlės, tai važinėju kol kas ramiai - net su autopilotu, kad netyčia nepergazuočiau
Bet kai visi sako, kad čia ir čia yra problema, ir tą problemą puola spręsti tūkstančių metų senumo priemonėmis (piniginėmis baudomis ar laisvės atėmimu), tai man visiškai nepanašu į šiandieninį pasaulį.
Jeigu problema tikrai yra, tai ją reikia spręsti techninėmis priemonėmis, o ne kovoti su vėjo malūnais.
Net ir visokiems greičio slopinimo kalneliams jau seniai turėjo ateiti galas, bet juos vis dar stato. Tai jau geriau dėtų tuos apribojimus pasitelkiant elektronines priemones, o ne toliau griovius raustų, kalnus piltų ar gąsdintų baudomis.
Beje jau gana seniai esu girdėjęs, kad kažkurioj šaly (ar ne JAE) yra taikomos panašios priemonės. Viršijant leistiną greitį pasigirsta įspėjimas, o jeigu tu jį ignoruoji ir toliau viršiji, tai automatiškai ateina baudos talonas. Nežinau kaip techniškai ten realizuota (ir turbūt ne visose transporto priemonėse tai yra įdiegta), bet faktas, kad galima tai padaryti pakankamai šiuolaikiškai ir be jokių policijos pareigūnų darbo investicijų.
immortallt 2017-11-29 22:56
mindaugai, nepersistenk prisigalvodamas mandrysčių. Turi praeiti bet kokia priemonė brangią patikrą.
HardAxe 2017-11-29 23:58
man regis tiesiog nuo kažkurio greičio mašina pypsi kaip su neužsegtu diržu ir tiek (bent jau tokią opciją mačiau savo passato programavime).
Jei mašina dar ir išjungtų radiją lekiant per greitai to užtektų pirmai pradžiai
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dar mažiau laisvės keliuose? Jau ruošiami pokyčiai, kurie nepatiks daugybei vairuotojų