Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Finalfour 2017-12-02 15:49
As tai pilu tik nestes pro diesel. Ne del to, kad kazkokie ten misitniai priedai (nors mano variklis dirba tyliau su juo kazkodel), bet kad tai vienintelis kuras, kuris yra perkamas ne is mazeikiu balos, o vezamas is skandinavu.
bahuriux 2017-12-02 19:41
Bet kaip čia gaunasi, kad wv passat 1998m 1,9 tdi 81kWi su mechaniniu kuro siurbliu gali dirbti su kuru iš balos ir nedūmija, jei gerai sureguliuotas, be to ėda mažiau kuro nei astra 1,7 cdti 59kw 2005m, vos ne ant litro. Tie nauji dyzeliai su comon railais nepateisinamai lepūs. Sekanti mano mašina bus benzininė su dujom,gryšiu ten kur pradėjau, jau atsikandau dyzeliu, tiksliau užsiknisau žiemą šalti ir jaustis kaip pensininkas už vairo, dėl dyz variklio sukimo momento vs rpm kvailokos kreivės.
IceBullet 2017-12-03 08:33
Pritariu, dyzelis apsimoka tik vazinejant ilgus atstumus. O kai pradeda byret, tai visa ekonomija islenda per kita gala. Zelinis akumuliatorius, pakaitinimo zvakes su rele, turbina, Dpf filtras, brangus tepalai ir t.t. Sekantis mano auto bus tik benzininis.
Finalfour 2017-12-03 11:46
Kas svarbiausia, kai as visiem draugam ir siaip sakydavau, kad dyzelis briedas ir nesuvokiu sitos dyzeliu manijios pries kokius 8 metus, tai mane vos ne ant lauzo degint noredavo visi. O dabar paaiskejo, kad visada buvau teisus Zmones trumparegiai, jie ziuri tik i sia diena. Va, siandien uzsipyliau pigiau kuro, ir man jau apsimka mazdaug. O ten visi purktukai, ziema, zvakes, DPF ir dar tukstantis dalyku - MAN TAIP NENUTIKS. Cia kitiems taip buna. Ir dar i trasa iseina kita klise uo kurios vemt norisi - jei tvarkingas dyzelis, jokio skirtumo, vedasi kai laikrosid ir prie -30 ir joku kitu bedu nera"
Pumper 2017-12-03 13:21
Dyzelių pasirinkimas žymiai didesnis, nei benzų. Pabandyk kokį BMW benzininį susirasti - pasirinkimo santykis gal 1:10 benzo nenaudai (tiek Lietuvoj, tiek užsieny).
Perkant iš salono naują, tai žinoma, tik benzas, nes dar ir pigiau nusipirkti.
Finalfour 2017-12-03 15:36
Taip. Ir sitas santykis tik dar karta patvitina, ant kiek placioji visuomene yra tupa. Kaip mokslininkai ir sako
Siaip nervina, nes pats po truputi dairausi auto, tai is tiesu surasti benza mission impossible beveik.
Xdmin 2017-12-03 16:07
Na kodel tupa, gal labiau inertiska. Seniau is tikro buvo dyzelis pigiau eksplotuoti nei benzinas. Mazos kuros sanaudos, gera trauka, patikimi, o kur dar faktorius, kad bet turbut bet kas galejo isigyti pigiau is furisto ar ukininko. Kai prasidejo visokie DPF ir common rail tai situacija pradejo keistis. Bet kontaktai gauti kuro pigiau tai nedingo, todel ir linksta zmones i dyzeli.
Dar faktorius, kad gyvenimas gereja, zmones jau daugiau demesio skiria komfortui o ne nuvaziuoto atstumo kainai. Todel Jus dabar uzsimanet seno benzino, keikiat kad ju nera, nors patys pardavinejat savo sena dyzeli.
Be to, norint benzina pigiai eksplotuoti reikia duju irangos, ne visiems tai patinka.
manas 2017-12-03 16:15
Na daug kas keitesi, pries 8 metus pirkom dyzelius, pagamintus ~2000m, kurie dar nebuvo tokie opus, ir dyzelio kaina buvo zemesne nei banzino. Siendien jau ir as benza pirkciau, tebunie ~18l duju ims, tai vaziavimo kaina bus kaip su dyzeliu kuris 10l ima, na o konfortas su benzinu tai patys suprantat.
SaMaras 2017-12-03 16:54
Ir vėlgi.. kalbat apie inerciją, o patys nevertinat kad dabartiniai benzai turi ir tas pačias turbinas ir sudėtingas įpurškimo sistemas ir pan..
immortallt 2017-12-03 17:39
Benzinas su dujų įranga pigiau eksploatuoti ir įsigyti, nei dyzelis.
Bet nesuprantu, kam tą dujų įrangą iš viso dėti? Šiais laikais benzinas jau pakankamai ekonomiškas. O su dyzelio išlaikymu susilygina, vos tik remontus ir aukštesnę kainą įtrauki. Jau nekalbant apie tai, kad dyzelis žiemą ilgai šyla, jei iš vis įšyla.
O šiaip vakarų Europoje dabar daugiau nei pusė automobilių benzinas. Bet ir tai bus ne ilgam, po 10 metų keiksnositės, kodėl nėra elektromobilių didelio pasirinkimo.
Finalfour 2017-12-03 19:26
As ir dabar elektromobili pirkciau, jei tik tureciau kur ji laikyt su krovimu, nes su mano vaziavimu, kai 1x per savaite i darba vaziuot, tai nezinau koks elektromobilis prie -25 prastovejes savaite, mane ves i darba, sildys salona, gros muzika, svies sviesos, langu apsildymas ir t.t.
kukulis4 2017-12-03 20:03
As tai kartojau ir kartosiu, kad jeigu butu vienas visapusiskai geriausias pasirinkimas, tai butu labai paprasta ir visi vazinetu su tokiu paciu automobiliu. Taciau taip nera, ir tarkim mano atveju, geriau dyzelis, todel toki ir pirkau. Keletas argumentu kodel:
* Vaziuoju po 50-60k km per metus. Automobili ketinu eksplotuoti apie 7 metus, tai benzininis variklis, kurio resursas mazesnis nei dyzelinio, be kapitalinio gali ir nedatempt.
* Pigesni degalai, mazesnes sanaudos. Kaip ir nereikia labai plestis cia, kodel tai aktualu vaziuojant salyginai daug.
* Pigesne dyzelio eksplotacijia garantiniu laikotarpiu. Konkreciai mano automobiliui techninis aptarnavimas kainuoja ta pati ka ir benzininiui, taciau dyzeliniam atliekama kas 30k km, benzininiui - kas 20k. Kaip bus po garantinio - nezinau, pamatysiu.
* Geresne dinamika mieste. Didesnis dyzelio sukimo momentas + automatine pd - labai geras derinys mieste. Plius, dyzelis maziau jautrus agresyvesniam vaziavimui kuro sanaudu prasme.
Dar verta pamineti, kad siuolaikiniai dyzeliai ziema kuriasi gerai, ir susyla greitai. Beto, kam labai salta, tai sildomas vairas ir sedynes jau seniai israstos.
kukulis4 2017-12-03 20:08
Jeigu pas tave automobilis stovi savaite, ir dar ant plyno lauko, tai deretu pasvarstyt, ar tau aplamai jo reikia.
O kalbant apie salanciu batareikiu problema, tai jos is tiesu nesala. Automobilis palaiko reikiama batareikiu temperatura, zinoma, eikvodamas tas pacias batareikes. O galimybe pigiai pabandyt kaip elektromobilis funkcionuoja prie zemu temperaturu, pakankamai pigiai siulo Spark'as. As ir pats butinai isbandysiu kaip tie ju ww up'ai funkcionuoja prie -20 ir zemiau. Kazkaip galvoju, kad apart kokia 30% sumazejusio range'o, jokiu kitu problemu nebus...
eXpo 2017-12-03 20:25
Su savo bms e60 3.0d pravaziavau 40000km, nei purkstukai luzo, nei pdf , jokiu bedu, sanaudos trasoj 6l , mieste koki 9l. Butu benzas 3.0 tai kaskur 50% sanaudos kurui didesnes. Paskutiniu metu siek tiek vazinejau su benzininem masinom - taip po 2.0l pasat b6 dizelio isedus i toki pat b6 pasata tik 2.0l benza atrodo kad ne 2l motoras butu o koks 1.1l, traukos skirtumas ziaurus. Dizelis eme 5-6l, o benzas labai taupiai vaziuojant 9l. Abiem masinom vazinejau i darba 5km. Paskui bandziau golf5 1.6benza, passat b5+ 1.8 turbo benza - visos pagal trauka ir sanaudas tikras sudas lyginant su panasiu dizeliniu motoru. Dabar turiu bmw 520 f10 2.0d - su automatine pavaru deze , sanaudos iki 6l simtui, pagal komforto ir sanaudu santyki joks benzinas neprilygs.
immortallt 2017-12-03 22:17
Mhm, o aš per dieną išleidžiu 4€ transportui, įskaitant ir parkingą Vilniaus senamiestyje, greičiausiam būdui keliauti. Į priekį greičiausiai veža autobusas. Parveža jau gerokai po 6 taksi. Savo mašiną turėti už parkingą per dieną sumokėčiau 6€, kitų kaštų neskaičiuojant.
manas 2017-12-03 22:28
Tiesos yra, po keliu metu prades i lietuva vaziuot 'uzdrozti' triju cilindru turbo-benzinai, oi keiksim
Xdmin 2017-12-03 22:45
Tai reikejo imti benzina automata, nes pats ryskiai pavaru metyti nemoki su benzinine
apvalus 2017-12-03 23:01
He he, aha
http://www.fuelly.com/car/bmw/520d - sanaudos virs 6.5l/100km, tai cia zinoma, misriai. Mieste vaziuojant trumpesnius atstumus, daugiau paspaudziant butu tie patys 8-9 litrai.
Finalfour 2017-12-04 00:43
Tai cia seniai sita topa pastebejau, kai zmones vejus pasakoja apie sanaudas, kai bando irodyti, kad rija maziau, nei gamintojas parase. Gamintojas, kuris siaip jau linkes meluoti i savo naudos puse. Zmones paprasciausiai apgaudineja patys save ir net patys tiki, kad ju auto taip rija. Nes nemoka paskaiciuot, arba taiko tokia skaiciavimo metodika, kuri pritempia sanaudas prie ju taip norimu. Ai, sita tema tingiu plestis net...
Finalfour 2017-12-04 00:45
Teisingai, jeigu auto naudojamas tik i darba arba nuo tasko A iki B. As paskaiciavau, kad is viso Vilniuje dabar nuosava auto nereikalinga, man net su citybee butu gerokai pigiau vazinet, nei su asmenine auto.
Bet esme tame, kad auto gali buti naudojamas ne tik i darba vaziuot.....
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tikras lietuviškas „peilis“ dyzeliniam varikliui: serviso meistras papasakojo, kaip per savo taupumą lietuviai pribaigia automobilius