Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Lukasfragas 2017-12-07 10:22
Skamba kaip užsakytas straipsnis, kadangi jame nepateikiami jokie faktai, tik hipotetiniai scenarijai. Tevukas dirba su auto prekyba nuo 1991 ir, kaip jis teigė, dar nebuvo situacijos, kai kažkas nutiktų betkuriai tr. priemonei.
Žodžiu tušti pasistalai. Ir tas gale "Specialistas neslepia, kad pats vengtų nuo savo automobilio laidais kurti kitą mašiną." VENGTŲ? ) That does not sounds like "NO" to me....
FtBall 2017-12-07 11:14
Geriausias išsikrovusio akumuliatoriaus sprendimo būdas - pirkt automobilį benzininiu varikliu. Šią vasarą pasikeičiau akumuliatorių, 2009 metų gamybos man rodos buvo.
Ir keičiau ne dėl to, kad neužsivesdavo automobilis, o dėl to, kad ruošiausi tolimai kelionei ir nesinorėjo patirt netikėtumų
lizunas 2017-12-07 11:52
Bent Honda instrukcijoje yra nurodyta kaip jungti akumuliatorių nuo kito automobilio. Gamintojas tai pat nieko blogo nemato...
SinsBird 2017-12-07 12:37
Nejunkit kartu 6V, 12V ir 24V sistemų ir viskas bus gerai.
Xdmin 2017-12-07 12:52
Jump starter tokiam reikalui geras ir pigus sprendimas.
Pats esu karta padejes uzvesti uzsalusi Roveri, tai dariau viska ko negalima. Su uzkurta masina gazavau jam vedant, kad daugiau sroves butu. Ir taip kokius 5 kartus su pertraukom 2-3 minuciu. Laidai pasilo ir tiek. Aisku, gal pasiseke man, kad nieko neatsitiko.
manas 2017-12-07 14:00
Na jei donoras ka tik sunkiai uzsikures, ir pats save dar krauna, tai uzjungus dar viena uzsalusi auto, buna sudega diodu tiltelis generatoriuje.
Wolfy 2017-12-07 15:09
Jeigu bijai kažką sugadinti pas save mašinoj, tai jungi prie kitos mašinos krokodilus, kai savo variklį išjungi ir viskas. Apsisaugosi ir tikrai nieko sau nesugadinsi.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-12-07 19:40
Šioje vietoje aš laikausi tos nuomonės, kad jeigu bekuriant kitą auto mano auto sugedo, vadinasi jau buvo atėjęs laikas sugesti
Vieną žiemą tai iš kiemo neišvažiuodavau kol pusei kaimynų auto neprikurdavau. Ir taip kiekvieną rytą. Kurdavau ant užkurto, gazuodavau, taip pat buvau pasidaręs 16mm^2 laidus, kuriuos jungdavau tiesiai prie akumuliatorių klemų. Pasekmės: užkurti automobiliai
Tiesa, jei jau kokį autobusiuką kurdavau, tai tie mano laidai vienas šalia kito suptis pradėdavo (dėl magnetinio lauko). Vadinasi srovė gera eidavo
apvalus 2017-12-07 19:57
Neprikurineciau kito automobilio, nebent tai butu mazalitrazis benzinas. Problema pas lietuvius galvoje. Daznas veikejas taip prisikurineja nuo kitu ne viena ryta, o visa ziema. Realiai, jei jau viena kart ziema neuzsikurei - meti lauk akumuliatoriu, perki nauja ir pamirsti problemas keletui metu.
Evil Goku 2017-12-07 21:07
Kai išsikrauna akumuliatorius reikia pirkti naują mašiną? Na yra dyzelių, kurie 10 metų su tuo pačiu akumuliatoriumi, ir prie Lietuviškų šalčių kuriasi be jokių problemu. Aišku, benzininių automobilių eksplotacija žiema daug paprastesnė.
FtBall 2017-12-08 08:26
Kas per akumuliatoriai? Iš aplinkinių rato, vairuojantys dyzelius akumuliatorius keičia kas 3-4 metus.
Gal tam įtakos turi tai, kad dažnas dyzelis naudojamas važiuot iki darbo ir atgal, taigi akumuliatorius nespėja įsikrauti per tokias trumpas keliones, ir tai trumpina jo tarnavimo laiką?
Luftwaffle 2017-12-08 16:55
Sviestas sviestuotas. Tu bent straipsni skaitei?
Evil Goku 2017-12-08 17:06
Orginalus Toyota (gamintojo nepamenu) akumuliatorius.
Užkurianti dyzelį reikia daug didesnės elektros srovės, todėl akumuliatoriaus talpa turi būti atitinkamai didesnė. Aišku, jei akumuliatorius nespėja pasikrauti iki reikiamos talpos, tai jam irgi yra negerai.
mobilunkas 2017-12-08 18:42
masinai uzkurt reikia sroves, akumo talpa mazai svarbi, na nebent ten kazkokia supuvus masina kad minute sukt varikli turi tada taip reikia akumo talpos. Kitas dalykas kuo didesne srove tuo greiciau uzsikuria variklis, nes jei benzininis bus geresne kibirkstis, o tas svarbu salta varikli kuriant. tad jei krito akumo srove ziema- matuoji elektrolito tanki akuma pakrovus ir jei jis mazesnis nei norma pili koncentruotos sieros rugsties, tik ne elektrolito is parduotuves ar tuo labiau destiliuoto vandens. Koncentruota sieros rugstis pigesne nei naujas akumas, as taip pripyles pravazineju dar pora metu su ismetimui skirtu akumu. taip atstatoma srove, bet ne akumo talpa
Evil Goku 2017-12-08 19:03
Didelė iškrovimo srovė yra peilis akumui. Kuo didesnė akumuliatoriaus talpa, tuo didesne srove jis gali išsikrauti mažai kenkdamas sau. (Čia tik pavyzdys, skaičiai iš lempos) Jei saugi startinė srovė 50 ah akumuliatoriui yra 400 amperų, tai panašiam 100 ah akumuliatoriui saugi startinė srovė bus ~800 amperų. Žinoma akumas iškart neužlinks jei jį iškraudinėsi didesne srove, tačiau žymiai sutrumpės tarnavimo laikas.
Nerealiai 2017-12-08 19:48
O kaip seną elektrolitą utilizuoji?
SaMaras 2017-12-08 20:22
Čia kažką paistai. Startinė srovė yra tokia srovė kokią maksimalią srovę gali atiduoti akumuliatorius. Jis nuo akumuliatoriaus talpos nepriklauso (na ne tiesiogiai) ir tarkim 85Ah gali būti ir 650A ir 800A ir iš 600inio niekaip neištrauksi 800
Evil Goku 2017-12-08 22:40
Ne apie maksimale startine srovę norėjau parašyti, o apie tokią išsikrovimo srovę, kuri stipriai nekiankia akumuliatoriui.
Tikrai nesu akumuliatirių ekspertas, tačiau jei (skaičius išgalvotas) dyzeliniui varikliui reikia dvigubai didesnės paleidimo srovės, tai norint kad akumiatorius tarnautu panašiai tiek pat laiko, tai jo talpa turėtu būti dvigubai didesnė. Kalbu apie tai kiek užvedimo ciklų tarnaus akumas.
Vytax 2017-12-09 10:26
Labai viską su paprastinant:
Akumuliatorių talpa priklauso nuo akumuliatoriaus gabaritų. Kuo daugiau jame telpa elektrolito, tuo didesnė jo elektrinė talpa.
Akumuliatorių maksimali iškrovimo srovė pagrinde priklauso nuo švino kiekio jame. Kuo daugiau švino, tuo labiau akumuliatorius yra pajėgesnis ir ilgaamžiškesnis.
Tad jei norite gero, ilgaamžio akumuliatoriaus tai reiktų rinktis maksimalių gabaritų (koks tik telpa automobilio gamintojo numatytoje akumuliatoriaus vietoje), maksimalios iškrovimo srovės ir gero gamintojo akumuliatorių. Tada nebus problemų.
Lengvajame automobilyje įdėtas Bosch akumuliatorius, darbe (kur važiuojama daug, daug užvedimo ir krovimo ciklų) furgonuose naudojame pagrinde Exide EF serijos akumuliatorius. Neturime jokių problemų, tarnauja daugiau nei 5 metus laiko ir žiemomis puikiai užsiveda. Ir dažniausiai tai neaptarnaujami akumuliatoriai, nereikia jokių ten elektrolitų ir rūgščių pildymų.
Nėra jokių stebuklų. Ką sumoki už akumuliatorių, tą ir gauni.
mobilunkas 2017-12-09 18:19
O kaip seną elektrolitą utilizuoji?[/quote]
o kam sena elektrolita utilizuot? taigi jis nesugenda. Pakrauni akuma ir akumo skysti gali kad ir i kita akuma susipilt. Svarbu tanki issimatuot, kad zinot kada ta sena elektrolita naudot kitam akumui, ar kaip elektrolita ar kaip distiliuota vandeni. O siaip tai akumuliatoriuje laikui begant mazeja elektrolito, nes jis virsta netirpiais sulfatais, o vanduo isgaruoja letai letai. tada akumuliatoriuje visada buna vietos dapylimui konc sieros rugsties. Na o paskui jau kai visai nusibaigia akumas tai ir priduodi pripildyta elektrolito, kad ir sklidinai pripildyta
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Padėjau kaimynui, bet sugadinau savo automobilį: kodėl taip nutinka ir kaip to išvengti