Rusus sužavėjo dizaino vizijos, kaip galėtų atrodyti moderni „Volga“ (Foto) (1)
„Volga“ pavadinimas pamažu grimzta į automobilių istorijos užmarštį, tačiau sentimentų kamuojamiems rusams vis iškyla tas pats klausimas: kaip galėtų atrodyti Žemutinio Naugardo pasididžiavimu buvę modeliai, jei jų gamyba nebūtų nutraukta?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nepriklausomas jaunas rusų dizaineris Sergejus Barinovas neseniai pateikė atsakymą. Vaikinas paruošė kompiuterinius eskizus, kuriuose pademonstravo savo viziją.
Netikėtas įkvėpimo šaltinis
Šiam projektui dizaineris įkvėpimo sėmėsi iš klasikinės aštuntajame dešimtmetyje gamintos GAZ-24 serijos „Volgos“. Visgi vaikinas neslepia, kad jo darbams įtakos turėjo ir naujos kartos „Toyota Century“ stilius. Bet kuriuo atveju jaunajam automobilių entuziastui pavyko išlaikyti pavyzdingą santykį tarp klasikos ir modernizmo.
Senosios „Volgos“ dizaino elementai panaudoti neprarandant saiko: pritaikytos chromuotos radiatoriaus grotelės ir durų rankenos, ilgas variklio dangtis bei didžiulė bagažinė, taip pat nuo kėbulo šiek tiek atskirti buferiai.
Rusų naujienų portalui news.drom.ru šio projekto autorius pasakojo, kad automobilio dizainą kūrė maždaug savaitę. Iš pradžių S. Barinovas nupiešė pirmuosius eskizus ranka, o vėliau pagal juos parengė trimačius kompiuterinius modelius.
Greta standartinio sedano vaikinas taip pat paruošė ir padidinto pravažumo versiją. Jos prototipu dizaineris laiko 1973 metais specialiai Leonidui Brežnevui sukonstruotą GAZ-24–95 „Volgą“.
Viduje naudotų veliūrą
Rusams jaunojo dizainerio darbai paliko patį geriausią įspūdį. Socialiniuose tinkluose jie komentavo, kad modelių geometrinės proporcijos yra realios, be to jie puikiai detalizuoti. Kompiuterinių salono eskizų kol kas nėra.
S. Barinovas sakė, kad tam jam tiesiog neužteko laiko, tačiau jis jau buvo apgalvojęs, kaip turėtų atrodyti interjeras. „Aš įsivaizduoju, kad vidaus apdailos formos turėtų būti kuo paprastesnės.
Taip pat patalpinčiau du ekranus, iš kurių vienas būtų jautrus lietimui, o jame būtų pavaizduota tokia pat magnetola, kokia buvo GAZ-24 ir kiti šio modelio prietaisai, tik jau skaitmeniniu pavidalu. Apmušalams būtų naudojamas veliūras, o ne oda, kaip tai daroma japoniškuose sedanuose“, – komentavo vaikinas.
Tai jau ne pirmas kartas, kai S. Barinovas sudomina rusų publiką savo darbais. 2015 metais jis pristatė tarptautiniams pervežimams skirtą „Ural Next“ versiją ir reprezentacinį sedaną legendinio ZIS-110 stiliaus motyvais.