Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Kernius 2017-12-20 10:20
Per kurią čia vietą konkurentas Teslai bus?
S ir X modelių jau pilnos gatvės, kurie turi ir geresnį nuvažiuojamą atstumą ir pigesni, o performanco tikrai netrūksta. O 2019 metais jau bus pilnos gatvės ir 3 modelių (reik tikėtis).
Ir dar žada išleist 155 modelius? Ai, gi jau tikriausiai ir tas naujas teslos roadsteris bus kuris per visus galus geresnis nei Aston Martin.
Tiesiog atsilikęs gamintojas, kuris galvoja, kad užtenka tik įdėti elektrinį variklį ir viskas - tesla eina į bankrotą.
daynewss 2017-12-20 10:44
Kaip sakoma - pasaulis laikosi ant kvailių. Kam pirkti vardą už 200 000 €, kai gali nusipirkti puikiai veikiančią ir realiame pasaulyje išbandytą Teslą už 80 000-120 000 €?
S.J 2017-12-20 11:44
Jei meginama pagaminti kazka geriau nei Tesla, vadinasi Tesla dabar yra kaip ir etalonas elektiniu automobiliu, iri visi megina perspjauti Tesla. Tesla tikrai isjudino pasauli.
Xdmin 2017-12-20 11:46
Tai tu cia kvailys prisiskaites tukstancius antrasciu ir tapes aklu fanu. Tesla nera prabangus automobilis, tai yra greitas automobilis su barskanciomis plastmasemis ir nevisada veikianciomis durimis ir kruva kitu bugu pasitaikanciu pigiuose automobiliuose.
Aston Martin surinkimo kokybe bus aukstesnio lygio, todel atsiras ir juos perkanciu.
audriusn 2017-12-20 12:32
Kam pirkti Tesla kai galima Rimac.
Xdmin, ne greitas, o tik greit isibegejantis ir tai tik pora trejeta kartu is eiles, veliau persijungia i shit mode. Tesla yra Avtotazo analogas su batareika ir el. motoru. Pigus plastikinis, kreivai surinktas barskalas. 2019 uz panasia kaina serijoj bus Porsche, kas bepirks tas Teslas.
"Per kurią čia vietą konkurentas Teslai bus?" tai pat kaip Golfvagen pasrat ne konkurentas Aston Martin. Aston visai kita kategorija, ten jau tikras luxury.
Ir koki performansa, posukiuose vaziuoja kaip Ford Transit.
Kernius 2017-12-20 13:06
Kas iš tos super kokybės, kai vos ne troleibusas tas Astoans su savo 300km. Ir juo labiau jei baterija maža - tai nuo sankryžos su savo 1000 ag staigiai pagreitėjus žiūrėj jau ir iš tų 300 km lieka 100.
Ir esmė tame, kad čia visi kuria tuos konkurentus tam teslai, kuris jau keletą metų gatvėse važinėja, o kaip buvo, tai vis dar ir yra praktiškai vienintelis toks elektromobilis.
Ir pats gi sakai, kad Golfas ne konkurentas Astonui, bet kažkodėl vistiek straipsnyje Astonas bando lygiuotis prie Teslos.
Xdmin 2017-12-20 13:55
Idomu kaip VDV superautomobiliuose, turbut panasiai su rida. Juk ten sanaudos irgi ne 5l/100km.
Kernius 2017-12-20 14:20
Mieste degalinė ant kiekvieno kampo ir gali baką per porą minučių užpildyti.
sub 2017-12-20 15:08
Kitas levelis nei Tesla nebent kokiam Džeimsui iš Anglijos. Kaina 220k. €, su vienu įkrovimu mažiausiai 300 kilometrų. Jaučiu Muskas žvengia kažkur.. Bl luxury tu nejuokink, Rolls, Bugatti, Bentley, Maybach yra luxury. Agentų fanams tai nebent luxury, net ne supercar Aston Martin. Net su Porshe nėr ką lygint, apie luxury jis kalba
Xdmin 2017-12-20 15:30
Tesla surinkimo kokybe siek tiek lenkia Dacia, lygiuojasi su VW taip, kad...
Ateityje jie turetu pasitaisyti, be patirties gi nepadarysi visko gerai.
audriusn 2017-12-20 17:19
Muo kada Aston nera luxury? Muskas zvengia is lochuciu kurie perka avtotaza su prierasu luchary.
Tu bent skiri GT nuo supercaro?
immortallt 2017-12-20 22:58
Ne dėl surinkimo kokybės žmonės Tesla perka ir ne dėl prašmatnaus salono.
audriusn 2017-12-21 00:32
70% liberastekologastiniai pozeriai. 20% taksai, like kaip miesto kibira.
audriusn 2017-12-22 08:25
linksma ziuret kaip muskofilam siknaskyles dega kai kai pasakai kazka pries ju stabuka.
OpenIDUser 2017-12-22 09:11
Kolkas šiknaskylė dega tik vienam debilui su maroziška savo teiginių argumentacija, taip ir toliau, tu juk viską geriau žinai.
sub 2017-12-22 09:20
Žinai, vieniems filmų personažas yra idealas, kitiems - realus žmogus. Čia ir pasimatė kas ką vertina.
audriusn 2017-12-22 09:39
zvakute uzdek ant muskiaus altorelio.
vazzy 2017-12-22 17:30
Kad ir ką jūs sakytumėte prieš Tesla ir Muską, bet jis padarė didžiulį darbą, išjudino visą elektromoblių rinką, kuri anksčiau gamino arba baidykles arba vienetinius modelius kaip bmw, o dabar jau ir konservatyvieji vokiečiai pradeda žvelgti ten.
Suprantama, kad Tesla nepakonkuruos su kokybe prieš Vokiečius, nes kai prasidės visi draudimai pereis ir BMW ir Mercedes ir Auti, o tai jau yra brandai, kur žinai ką perki, kur tikies daugiau nei kokybės, nu gerai, gal čia labiau mano nuomonė, tačiau Telsla jau nebėra vien elektromoblių gamintojai, jie tieks baterijas kas tik to norės. Tai, kad į juos lygiujas tiek Porsche, tiek Aston Martin parodo, kad jie rinkoje yra laikomi lyderiais ir dar keletą metelių tokiais bus kol į rinką neateis visas vokiečių promonės desantas, tačiau Muskas savo jau padarė, žemai lenkiu galvą prieš jį, kad sugebėjo išjudinti šį procesą.
immortallt 2017-12-23 00:50
Vokiečiai jau ne vienus metus kalba, kaip tuoj duos į kaulus Teslai. Kol kas nieko. Kodėl? Todėl, kad teks gan stipriai gamybą keisti. Lieka tik kėbulas, kurio konstrukciją ir teks keisti, jei nori išgauti maksimalią elektromobilio naudą.
vazzy 2017-12-23 10:14
aš tai puikiai juos supranti, tu pats paskaičiuok kiek jie parduoda dyzelinių ir benzininių automobilių, gi ten dešimtys milijonų, ar verta dabar perdarinėt kai dar VDV ant bangos ? turbūt dar ne. kai galimi pardavimai bus virš milijono vienetų per metus, tada turbūt ir galėsime matyti permainas, naujas porsche modelis parodys ar gali vokiečiai greitai pereiti prie elektrinio modelio.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Aston Martin" rinkai siūlys tokį elektrinį sedaną, kokio „Tesla“ tikrai negamina: skelbia, kad bus išskirtinis ir pranašesnis už bet kurį „Tesla“ elektromobilį