Tesla Semi elektriniu vilkiku džiaugiasi daug entuziastų, bet tik mažuma profesionalių vežėjų: ką mato šios rinkos profesionalai, bet nemato paprasti žmonės?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evil Goku 2017-12-18 17:04
Kaip tik šia tema video, kas nematėt: https://www.youtube.com/watch?v=oJ8Cf0vWmxE
immortallt 2017-12-19 00:38
Jau labiau paviršutiniškai praeiti nesugebėjo. Pirma, už mažiausią kainą dyzelinis vilkikas net nepavilks krovinio. Elektrinis vilkikas ypač pranašus bus kalnuotose vietovėse. Antra, tik trumpai užsimena apie kainų skirtumą eksploatuojant. JAV šis skirtumas bus tik kuklūs 75,000€ per 300,000 mylių. Ir čia JAV, Europoje skirtumas bus kokiais 40-50% didesnis vien dėl kuro akcizo. Trečia, užsiminta, bet visiškai neįvertintas resursas. Jau dabar iš Model S aišku, kad elektromobilio/elektrinio vilkiko resursas turėtų būt bent 2x didesnis nei dyzelinės alternatyvos. Tai ir skaičiuokit, kad ir įvertinant pinigų kainą, elektrinis vilkikas gaunasi per visus galus pigiau. Tiesa, nustebino Tesla įvardinta kaina, tikėjausi daugiau.
HardAxe 2017-12-19 11:00
Na šitas vilkikas nesukurtas važiuoti daugiadienėse kelionėse, nereikia to iš jo reikalauti. Krūva mašinų važinėja trumpais tiekimo marštrutais, bet kuris lietuviškas prekybos centras ar didesnė gamykla laisvai apkrautų ne vieną tokį šalies viduje.
Pumper 2017-12-19 11:13
Kodėl ne? Miego pertraukos šiais laikais yra privalomos, todėl per tą laiką laisvai bus galima pakrauti pilnai, o to 800km akumų atstumo pilnai užteks išnaudoti leidžiamam laikui vairuoti be poilsio.
Borland 2017-12-19 12:38
Tik man įdomu ką reiktų daryti jei bevažiuojant nusėstų akumas kur nors viduryje kelionės? Kaip jį pasikrauti? Su benzinu tai paprasta, atvežė kas kuro, įsipylei ir toliau važiuoji.
ISG 2017-12-19 13:24
Kaip nei is sio nei is to gali pasibaigti baterija? Jeigu matai, kad baterijos neuzteks iki kito sustojimo, tai atitinkamai planuoji kelione. Cia lygiai tas pats kas "kas bus jeigu pasibaigs benzinas". Dirbu +- su prekiu tiekimu, dar neteko girdeti, kad pas vairuotoja pasibaigtu kuras. Jo darbas yra susiplanuoti kelione. Blogiausiu atveju turetu buti privezamas generatorius, ar kazkas panasaus...
Evil Goku 2017-12-19 17:58
Atvažiuoja kitas vilkikas pasiimti krovinio ir traliukas nutempti Teslos iki įkrovimo stotelės. Tas pats, kas normaliam vilkikui sugedus varikliui.
Shinigami 2017-12-19 19:38
Šitas klausimas iš tos pačios parapijos kaip ir klausimai apie autopilotą. Ką autopilotui moraliau užmušti, jei išvengti susidūrimo neįmanoma, bet galima pasirinkti ką užmušti. O ką tau moraliau užmušti, jei tu vairuodamas atsidursi šitokioje situacijoje? Jei dyzelio galima atvežti, tai ir galima atvežti kita bateriją. Kuria arba pakeisi, jei tai suprojektuota, arba sujungsi laidais abu akumus ir iš pilno pakrausi išsikrovusi.
audriusn 2017-12-20 09:21
Nenusisnek. Pigiausias nuo brangiausio skirsis tik "day cab" vietoj "sleeper" ir papildoma komforto iranga.
immortallt 2017-12-20 20:45
Fūra JAV vidutiniškai per parą nuvažiuoja nepilnai 700km. Europoje vos 600km. Max gali nuvažiuoti teoriniu atveju 720km. TEORIŠKAI. Toliau stovi bent 8h, o šiaip 16h. Tai pilnai užtenka akumo atstumo. O kuro sutaupymas atperka kainų skirtumą labai greitai.
Xdmin 2017-12-20 21:42
Liko tik vienas klaustukas - kiek maziau svorio ji gales vezti. Idomu, ar tas 30 tonu limitas didele kliutis bus ar ne. Kiek iprastai fura su kroviniu sveria?
vazzy 2017-12-20 22:43
iš esmės jeigu įkrovimo stotelių būtų tiek kiek degalinių pilnai užtektų Tesla truck vakarų Europoje, neįsivaizduoju situacijos kai neužtenka 800 km. Aišku įdomu kaip būtų su šildymu, visa vairuotojo "aparatūra" ir ar čia toks atstumas kai ji veža didelį krovinį ar ne. nu daug man klausimų šitoje vietoje.
HardAxe 2017-12-20 22:49
IMHO net visus neatsakytus klaustukus įvertinus kaip blogiausią atvejį ir prisigalvojus didelių kliučių daugiadieniam maršrutams, rinka gali suvalgyti (tik stotelių trūksta) gerokai daugiau teslos vilkikų, nei jie sugebės pagaminti.
immortallt 2017-12-20 23:00
Kad atstumas su maksimaliu leidžiamu svoriu. Berods 23 tonos būdavo? Akumuliatorius atiduodamas elektros energiją šyla? Kiek pamenu taip. O kur tą perteklinę šilumą dedi? Ir krovimo stotelių atsiras greitai, kai tik supras, kad vairuotojai su elektriniais vilkikais pas tave nebestos, jei neturėsi elektros.
S.J 2017-12-21 02:03
Palaukit laiko kada sukurs superlaidininkus, tai jokio kaitimo nebus, ir galia beveik neribota, nes varza ir sukelia tuos ribojimus. Vidaus degimui saulelydis arteja ir tai neisvengiama. Normaliam elektromobiliam ne 10 metu nera, o Muskas kiek pakeite, kai tuo tarpu vidaus degimo jau virs 100m metu. Nors pries 100m auto ir buvo elektriniai, bet sukurus pigu buda is naftos isgauti degalus, el varikliai buvo kaip ir numarinti.
Xdmin 2017-12-21 09:37
Tai kad ir iki Musko jau elektromobiliai bande skintis kelia po truputi. Kai atsiras superlaidininkai gal bus atsirade ir energijos gavimo rusiu daug pigesniu, kas leistu gryninti vandenili elektrolizes budu.
immortallt 2017-12-21 21:37
Ir koks tikslas gaminti vandenilį ir prarasti daugiau energijos? Jei elektra atpinga, pinga ir su akumuliatoriais automobilis. Vandeniliui išspręsti reikia pirmoje eilėje gamybos problemą. Iš vandens gaminti pernelyg energijai imlu. Iš dujų/naftos/anglių gaminti, ne ką švariau, nei tiesiog VDV. O atpigus elektra nesumažins neefektyvumo. Vandenilį taip pat saugoti sudėtinga. Įranga itin brangi. Vienintelis privalumas, kol kas, tai kad užpildyti baką galėtum greičiau.
Xdmin 2017-12-21 22:26
Akumuliatoriai taip pat nepigus, jie sudaro daugiau nei puse automobilio kainos.