Žmogus įsigijo naują „Ford“, o jis važiuojant greičiau nei 100 km/val greičiu iš karto pradėjo drebėti - gamintojas atsakė, kad reikėjo pirkti kitą automobilį (2)
Kelionė nauju automobiliu ne visada gali būti maloni. Tuo įsitikino 2017-ųjų metų laidos „Ford F-250“ visureigį įsigijęs vyras. Pajutęs didelę vibraciją automobilyje vyras nusprendė susisiekti su pardavėju ir papasakoti apie problemą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Taip vairuotojas ir padarė, tačiau pardavėjo atsakymas jį tiesiog pribloškė. Pardavėjas vyrui pasakė, kad jis nusipirko automobilį, kuris nepritaikytas važiuoti didesniu, nei 100 km/val. greičiu be krovinio.
O jei norėjo važiuoti greičiau, jam esą reikėjo pirkti lengvesnį „Ford“ visureigį F-150. „Ford F-250“ važiuoklė gale yra su lingėmis – tokios konstrukcijos pikapai be krovinio išties sunkiau valdomi kelyje, nes didžioji svorio dalis tenka automobilio priekiui, o galinė važiuoklė yra pritaikyta sunkiems kroviniams.
Tačiau tai, kaip stipriai dreba vairas važiuojant tiesiu keliu, atrodo šiurpiai. Drebėjimu interneto forumuose skundžiasi ir daugiau vairuotojų, turinčių įvairių kartų F-250. Dideli pikapai, kaip „Ford F-250“, kuriami darbui ūkyje ar miške, kuomet reikia tikro didelio visureigio pervežti sunkiems kroviniams. Dėl itin nišinio panaudojimo, šiuo modeliu Europoje neprekiaujama, išskyrus Islandiją.
Beveik 6 metrų ilgio, 2 metrų aukščio ir beveik 3 tonų svorio „Ford F-250“ varomi 6,2 litro 390AG benzininiais arba 6,7 litro 446 AG dyzeliniais motorais.