„Toyota“ savo autonominiams automobiliams pasirinko netradicinį variklį - „Mazda“ džiaugiasi sugrįžusia technologija

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-01-19 16:47
cia aplamai vienintelis logiskas elektromobiliu gamybos modelis, kol neisspresta akumu problema. idet neproblemini kuro generatoriu pakraut akumams pagal poreiki. ir toliau nesiplesant vystyt akumu talpuma ir ilgaamziskuma - taip salinant pagrindine problema. galima vystyt tokias papildomas kryptis: vdv variklius tobulint tik ekonomiskumo, pigumo, kompaktiskumo prasme ir pasiekt naujas aukstumas. nes tai taps tiesiog vienkartine detale, o ne automobilio esme. akumus (ar dali ju) keist superkondensatoriais, ir toliau vystyt kokia nors automatine zaibisko ikrovimo technologija. kartu su superkondensatoriu tobulinimu. ar net ten visokius universalius elekros/elektromagnetinius kelius. daug zadanti kryptis. VDV generatoriu pakeitimui toliau vystyt vandenilinio kuro technologija. vystyt autopilotus, nes ta efektyviau leidzia elektrines pavaros. cia vdv beviltiski, nes pasiekta aklaviete... vystyt elektroirankiu masini naudojima ir pacius elektroirankius - nes praktiskai kiekvienas tures vazinejanti akumuliatoriu su dideliu elektros energijos kiekiu net ir kazkokiam uzkampy... be abejo yra ir daugiau kazkokiu pliusu, ka stabde vdv... prigalvos dar ne to...
HardAxe 2018-01-22 11:12
nets pats nebūčiau taip gerai surašęs to, ką galvoju. Elektriniai varikliai yra jėga, bet baterijos nuo jų smarkiai atsilieka. O mažiukas VDV generatorius (lyginant su VDV varikliu) gali dirbti prie efektyviausių sūkių ir turėti tik dalį (1/3-1/5?) automobilio galios.