Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
daynewss 2018-02-02 19:45
Yra dar vienas niuansas, kuris yra pagrindinis - sukimo momentas. Fūra kurios sukimo momentas 800nm pasuktais ratais pradėdama judėti su krauta puspriekabe prasukinėtų granatas "tolka tak". Kodėl galingi automobiliai yra galinių varomų arba 4x4? +priekį kelia judant iš vietos, mažėja sukibimas ir labiau prasuka ratus.
Xdmin 2018-02-02 22:14
Yra ir priekiu varomu galingu automobiliu, pvz Volvo s80 (~2000m) 200kw, Fiat Coupe 161kw, Civic Type R ir netgi Nissan GTR LM Nismo yra priekiu varomi.
daynewss 2018-02-02 22:22
Yra ir rotoriniu varikliu varomi automobiliai, yra ir jautiena, užauginta laboratorijose... Eksperimentai eksperimentais, bet realybė yra kitokia.
AAA000 2018-02-03 01:08
taigi nepatrauktu priekabos fura tik su priekiniais varomais ratais 20 tonu kokiu imes gruzo, o variklis nu gal tona apkrovos duos priekinei asiai. noreciau paziurek kaip vaziuoja toks sedevras slidziam kely ar i nedideli kalniuka. ypac su pradenciuoju vairuotoju - kuriam "saugiau priekiu varoma" nutrauks i griovi ir baigsis pasakos...
is tikro tai priekiu varomos masinos yra nesusipratimas. jas gamina del metalo taupymo - nes pigiau. kokiu 100kg sutaupo. ant saugumo aplamai visi gamintojai deda skersa, nes imanoma sukurt absoliuciai saugu auto - tiesiog brangu. ateity, kai isigales elektros varikliai, manau tebus tik visu varomu ratu modeliai su programuojama sinchronizacija. kurie bus ir geriausi ir saugiausi. net vairavimo principas gali pasikeist is esmes i visu ratu vairavimo valdyma.
Robkinas 2018-02-03 21:09
Kodėl priekiu varomas automobilis yra nesusipratimas? Pagrįsk, nes kol kas atrodo, kad pezi tik, kad pezėt.
Natter 2018-02-04 21:44
Idealiam pasauly priekiu varomų automobilių iš vis neturėtų būt . Jie atsirado tik todėl kad gamintojui lengviau surink tokį auto ir tiek. O kad jie saugesni ar lengviau varomi tėra tiesiog tų pačių gamintojų sukurta legenda, paklauskit bet ko, kas visą laiką važinėja galu varomu auto ir persėda ant priekiu varomos.
Sigitas.lk 2018-02-04 21:57
Tiesiog vaziuodamas su galiniais ratais varoma masina turi daugiau kontroles. Su priekiu varoma masina jei slysta priekis tu gali tik stabdyt. Su galu tu gali oristabdyt, gali paduot galios ir galo slydimu isgydyt priekio slydima ir pan. Su priekiu saugiau nes reik mazesniu igudziu. Sedi ir vaziuoji. Su galu varoma auto jau turi zinot ka reik daryt.
Xdmin 2018-02-04 22:01
Zmogus persedes is BMW i Opeli, visgi pasake, kad priekiu saugiau kai reikia pvz isukti is salutinio i intensyvu pagrindini kelia, ziema. BMW tiesiog uzsinesa, o su priekiu nuvaziuoji ir tiek.
Idealiam pasauly automobiliu abi asys butu vienodos - padetu ir isibegejant ir parkuojantis/apsisukinejant galas sukiotusi.
ISG 2018-02-04 22:02
Kaip turintis ir priekiu ir galu varoma masina galiu drasiai pasakyt, kad kasdieniam tvarkingam vazinejimui ura visiskai nesvarbu kas varomas, ar priekis ar galas. Autosportas yra visai kitas reikalas apie kuri net kalbet neverta, nei nei as, nei neivirnas is jusu neesam lenktynininkai
audriusn 2018-02-05 00:14
buna FWD ir atvirksciai, ratai susukti, gazas dugnas, masina varo tiesiai.
Berserkas 2018-02-05 00:14
O kodėl manai jog nėra lenktyninkų? Mhmm? Aš nežinau, bet nereikia to teikti jeigu nežinai.
HardAxe 2018-02-05 00:34
sukiojamas galas smarkiai sumažintų stabilumą autostradoje.
Mano galva tai tvarkingai važinėjant ir norint pasiekti taškus ABC geriausia yra awd, tada fwd, tada rwd.
Rwd vienintelis pliusas labiau išsisukantys priekiniai ratai.
Bet kai pradedam kalbėti apie vairavimą ir jo malonumą, tada viskas persidėlioja kiek kitaip...
entuziastas 2018-02-05 09:27
Turėjau visus tris variantus, galiu pasakyti tiek, kad šnekant apie paprastą Lietuvos žmogų (negyvenantį pelkei) vasarą nėra jokio skirtumo kokia ašis yra varomoji, nebent variklis >200kw, tada yra prasmė turėt 4x4. Žiemą kalbant apie tą patį žmogų 4x4 sistema yra žymiai pranašesnė už kitas tiek vairavimo malonumu tiek saugumu, paskui pagal sauguma eina fwd, pagal malonumą rwd.
Vytax 2018-02-05 09:58
Turėjom pačioje pradžioje galu varomą MB 307D bortinį furgoną. Vėliau vietoje jo naudojome analogišką Fiat Ducato, tačiau jau priekiu varomą. Tad galiu palyginti skirtumus.
Iš esmės važiavimo ir saugumo prasme didelio skirtumo nėra. Skirtumai išryškėja žiemą, kai keliai pasidengia ledu arba sniego sluoksniu. Tada abu automobiliai buksuodavo. Tik skirtumas tas, kad galu varomas MB buksuodavo tuščias. Ir žiauriai buksuodavo, sustodavai vienu galiniu ratu ant ledo ir jau nebepaaudėdavo iš vietos. Gale svorio mažai, ratai nesiblokuoja. Tad žiemą mes važinėdavome į mašiną prisikrovę betono blokų. O štai su priekiu varomu Ducato buvo priešingai, buksuodavo tik tai pilnai pakrautas. Jei bendrai vertinant, priekiu varomas krovininis furgonas yra praktiškiau, nes tuščiam ar mažai pakrautam važiuoti tenka dažniau.
Kitas skirtumas buvo remonto išlaidose. Ir viskas čia į vienus vartus, priekiu varomu Fiat Ducato nenaudai. Jei MB 307 galinio tilto nė karto neremontavome. O jis buvo nuvažiavęs daug, nemažiau 1 mln. km., patys jį naudojome 10 metų. Tai Fiat Ducato buvo niekad nesibaigiantys remontai. Keitėm granatas, priekinių ratų guolius, visokius selenblokus ir stabilizatorius, restauravome traukes ir t.t. Visa tai kainavo nemažai, daug prastovų ir t.t. Nors Fiat Ducato buvo daug naujesnis ir daug mažiau naudotas automobilis.
Xdmin 2018-02-05 11:04
nes FIAT - Fix It Again Tomorrow
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl dauguma automobilių yra varomi priekiniais, o beveik visi sunkvežimiai ir autobusai - galiniais ratais?