Bekelės monstras, kokio niekur nenupirksi: „Oka“ kėbulas, „Kamazo“ ratai, važiuoklė iš japoniškų modelių, o prošvaisa net 42 centimetrai - kai kiti visureigiai įstringa sniege, šis eina be sustojimo (Video) (2)
Juokaujama, kad jokioje kitoje pasaulio šalyje nesukonstruojama tiek daug keistų savadarbių bekelei skirtų transporto priemonių, kaip Rusijoje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tačiau ir šiame technikos margumyne galima išsiskirti. Novosibirsko srities Suzunos miestelio gyventojas tai padarė originaliam savo kūriniui panaudojęs mažo rusiško miesto modelio „Oka“, sunkvežimio „Kamaz“ mazgus ir japoniškų automobilių detales.
Sukonstravo dėl žvejybos
Projekto idėjos autorius Aleksandras Jutkinas yra užkietėjęs žvejys.
Vietos portalo vn.ru žurnalistams vyras pasakojo, kad jam reikėjo komfortiško, ne itin greito, tačiau patikimo ir išskirtinėmis pravažumo savybėmis pasižyminčio automobilio.
„Norėjau tokio, su kuriuo į žvejybą galėčiau važiuoti nepriklausomai nuo to, koks lauke oras. Su juo turėjau atvažiuoti iki pajūrio arba pasiekti tolimąjį ežero krantą, o tuomet užvažiuoti ant ledo“, – pasakojo jis.
Žvejybą mėgstantiems sibiriečiams svarbiausia, kad nužiūrėtą vietą su automobiliu jie galėtų pasiekti bet kokiomis oro sąlygomis, o po to su laimikiu ramiai grįžtų namo.
Kaip savadarbis visureigis įveikia pusnis?
A. Jutkinas pasakojo, kad neseniai vienos išvykos metu trys visureigiai įstrigo kelyje, tačiau jis apvažiavo juos per sniegynus.
Gilus sniegas – ne problema Vyras pridūrė, kad jo mašinos prošvaisa yra net 42 centimetrai, todėl pusmetrio gylio sniegą įveikia be problemų.
„Tokie visureigio ratai atstoja vikšrus – sniego nenustumia į priekį, o užvažiuoja ant jo ir juda į priekį“, – komentavo mašinos savininkas.
Unikalų visureigį vyras konstravo tris mėnesius. Savo kūriniui jis panaudojo „Oka“ kėbulą ir „Kamazo“ ratus. Pastarieji buvo perdaryti ir nuo 80 kilogramų palengvėjo iki 22. Važiuoklę ir transmisiją jis pasiskolino iš įvairių japoniškų modelių.
Visoms reikalingoms detalėms A. Jutkinas išleido 150 tūkst. rublių (apie 2130 eurų). Mašina sveria mažiau nei vieną toną ir išvysto maksimalų 50 km/val. greitį. Valdymą palengvina hidraulinis vairo stiprintuvas ir pažemintos pavaros.