Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Asche 2018-02-18 20:19
Aha..moko kaip vairuoti, o patys greiti virsija prie akropolio, toje atkarpoje greitis leistinas 60km/h, Jus vaziavote 72km/h+
FtBall 2018-02-18 21:08
Labai aktuali problema, ypač Lietuvoje.
Prieš porą mėnesių valandą praleidau autobane kamštyje, tai nemačiau nė vieno persirikiavimo. Kamščio gale, kai iš dviejų eismo juostų srautas susilieja į vieną eismo juostą, visi labai gražiai ir greitai susilieja.
Prieš savaitę buvau patekęs į 15min kamštį Lenkijoje, tai visiškai kitaip viskas vyko. Nemažai vairuotojų "planavo" į priekį, bei iš pirmos eismo juostos persirikiavo į antrą. Todėl galutinis rezultatas gavo toks, kad antra juosta judėjo gerokai lėčiau, nei pirma. Važiavau pirmąją juosta iki galo, tai kelios mašinos net neįleido manęs, nors to techniškai reikalauja KET.
Kyborg 2018-02-19 13:21
Skaičiukus pamatei, tačiau esminius žodžius praklausei, kur sakoma, kad rikiuojantis reikia įvertint eismo srauto greitį. Visas srautas dėl tavo persirikiavimo neturi stabdyt. Taip jie viršija greitį, bet jei tu lėčiau važiuodamas įlendi, sukeli avarinę situaciją, o tai žymiai blogiau nei ~10km/h viršijimas.
FtBall 2018-02-19 17:58
Jei kabinėjantis prie greičio, tai dar pastebėjau, kad ir važiavo 114km/h, nors žiemą nėra tokių kelių Lietuvoje.
immortallt 2018-02-19 22:57
114 ant spidometro - beveik garantuoju, kad realiai 110 nesiekė.
Ir kaip galit sakyti, kad 70 nėra leistinas greitis, kur stovi ženklas 60, jei važiuodamas žaliu koridoriu lėčiau nei +10, užšoksi ant raudono šviesaforo? Tai nerašyta taisyklė ir eismas planuojamas maždaug +12-15km/h didesniam greičiui.
Evil Goku 2018-02-19 23:05
Nesklandus srautų susiliejimas manau atsiranda dėl atstumo nesilaikymo. Kad eismas susilietų šachmatiškai, Lietuvoje abi juostos turi sustoti. Jei automobiliai laikytųsi atstumo, tai susiliejimas galėtu vykti eigoje.
Kyborg 2018-02-20 00:34
Kažkodėl dauguma mėgstančių kitus auklėt dėl greičio viršijomo pamiršta kitas taisykes:
4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.
Aklai laikydamiesi greičio apribojimo keliuose kur įprastinis srauto greitis didesnis nei leidžiama jūs nuolatos pažeidinėjat kitas taisykles ir keliat avarines situacijas. Nori nenori tokiais atvejais tenka rinktis mažesnę blogybę ir mano nuomone judėjimas su srautu yra mažesnė blogybė, nei bukas įrodinėjimas, kad pažįsti greičio apribojimo ženklus, tačiau tuo pačiu metu keli avarines situacijas.
FtBall 2018-02-20 07:56
Oi, Lietuvoj visiems galima
Kyborg 2018-02-20 08:58
Na tai instruktoriai juk ir rodo pavyzdį, kad reikia realiai vertint situacija, o ne aklai laikytis vienos taisyklės pažeidinėjant kitas.
kernel_panikuoja 2018-02-20 10:22
Aklai laikytis ir nereikia. Gali laikinai padidinti greiti tam, kad saugiai persirikiuotum, taciau taip pat gali ilgas atkarpas vaziuoti pirmoj juostoj leistinu greiciau leciau uz srauta, ir nieka netures nei moralines, nei teisines teises del to priekaistauti. Nesakau, kad ta reikia daryti "is principo", bet jeigu zmogus tiesiai pirma juosta vaziuoja nevirsydamas, nes taip jauciasi saugiau, nematau cia nieko blogo.
Taisykle del bereikalingo srauto stabdymo nesuteikia teises virsyti greiti. By default visos KET taisykles veikia vienu metu, visi "mutual exclusive" atvejai yra aiskiai aprasyti isimtyse. To pamirsti irgi nereikia.
Evil Goku 2018-02-20 18:28
Žinoma orientavimasis aplinkoje yra daug svarbesnis už aklą taisyklių laikymąsi. Anglijoje viename moestelyje buvo visai panaikinti kelio ženklai ir avarijų stipriai sumažėjo.
Tačiau dabar gaunasi tokia kvailoka situacija, kai žmogus kuris laikosi taisyklių tampa blogiečiu, o tie kurie nesilaiko tampa geriečiais.
https://www.youtube.com/watch?v=VUbsFtLkGN8
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Labai ydingas automobilio manevras, kuris didina transporto grūstį ir gali sukelti avarijas: kaip jį reikia atlikti teisingai ir ko negalima daryti (Video)