Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-02-20 16:02
Hibridiniai lėktuvai nepasiteisina, nes jų varikliai 80-90% laiko dirba optimaliauisia apkrova ir max NK, keikvienas papildomas kilogramas baterijų tai kuro deginimas. Nesvarbu ar tai būtu stūmoklinis lektuvas, turbopropelerinis, ar turboventiliatorinis, visi jie suprojektuoti kad naudotu minimalų kiekį kuro ir variklis parinktas tokio galingumo, kad būtu apkrautas tiek kiek reikia efektyviam darbui.
Kitas reikalas varyti vandeniliu kuro elementus, ir sukti propelerius su el. varikliu.
Automobiliai hibridai pasiteisina tik mieste, už miesto neįpatinga nauda iš jų.
Evil Goku 2018-02-20 18:55
Hibridinių lėktuvų ateitis labai miglota, tačiau tokie lėktuvai turėtų savų privalumų.
Lėktuvų kūrėjams svarbu ne tik jų efektyvumas, bet ir lėktuvų keliamas triukšmas - garso tarša. Kurią kai kuriuose vietose būtu galima sumažinti naudojant energiją iš akumuliatorių. Be to, atskyrus turbiną nuo sparnuotės, butu galima vietoje kelių mažesnių variklių naudoti didesnį ir efektyvesnį. Taip pat sparnuočių sukimosi greitis nebūtu tiesiogiai susietas su turbinos sukimosi greičiu.
Šiuos dalykus ne pats sugalvojau, tiesiog atpasakoju ką atsimenu iš vieno video, kuriame apie hibridinius lėktuvus kalbėjo vienas rimtas inžinierius.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Hibridiniai automobiliai vis populiarėja, gatvėse jau matyti ir hibridiniai autobusai, o kada pakils ir hibridiniai lėktuvai?