Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2018-03-28 13:15
Tai visgi kodėl eilinis VDV kibiras su belenkiek "nereikalingų" detalių kainuoja bent 2-3x pigiau už elektrinį kibirą (pvz Leaf)?
HardAxe 2018-03-28 14:18
a) jam užtenka 74Ah12V baterijos
b) puikiai įvaldyta masinė gamyba, tie kurie pigesni už leaf nereikalauja research kaštų, visos naujovės atidirbtos brangesniuose modeliuose.
Kas rašėt dėl kalno laidų - šiais laikais laidų jau mažėja, eina duomenų magistralės ir atskiri kompai. Situacija daug geresnė nei pirmuose modeliuose su vienu centriniu kompu ir kilometrais laidų.
donatasv 2018-03-28 18:49
Gal dėl to kad elektrinių kibirų poreikis yra mažesnis? Juk automobilių su vdv parduoda daugiau, o didesnis kiekis mažina savikainą (atidirbti, paruošti, ištestuoti ilgas kelias kol auto pasiekia konvejerį ir pačio konvejerio pritaikymas)
AAA000 2018-03-28 21:27
siektiek domejausi, "kame ten reikalas"
tiesiog kai elektromobilis vazineja su akumais, kur bazine itampa sakykim 400V - tai niekas principe netinka is standartinio automobilio... viska reikia perdaryt. ir zibintus, ir visas valdymo sistemas ir pan. plius nera universalaus standarto irangai net...
o tipiniuose automobiliuose 12 arba 24V sistemos, kur viska gali tiekt ir gamint visokie rangovai daugeli metu... tik del to brangus dabartiniam momente elektromobiliai. tie Leaf irgi yra versijos ant 12V bazes ir yra jau pilnai elektromobiliai. antras - nerealiai brangesnis - nes komponentu negausi - tik firminiai cia laikina manau.
dar net ikrovimo rozetes standarto nera pasaulinio... yra gal 5-6 konkuruojantys variantai... vat valdzia vietoj sudo malimo ir eko baudu ivedinejimo geriau uzsiimtu standartio ivedimu europos zonoje ar kazka panasaus - atpigtu iskart elektromobiliai iki vdv lygio. ir pereitu visi be didelio streso kokiu 10 metu begyje...dabar kas ka nori - ta ikisineja... juk viska mes apmokesim paskui - visus tuos "nestandartinius issikalinejimus". kur ziuri vartotoju apsauga?
o principe tai bus tikrai pigesni.
jei kada bandei is masinos pajungt koki galingsni daikta nuo 12V linijos - turetum suprast. nes reikejo pirkt keitikli. ir visi vartotojai knisosi su tuo o dabar atbuline problema - sitas "skausmas" elektromobiliu gamintojams o tu nusipirkes elektromobili galesi turet normalia rozete ant ratu vien del to puse vartotoju vdv ismestu manau... nes su elektromobiliu gales paziuret standartini ultrahd telika pvz miske prie lauzo
aplamai manau su elektromobiliais nemazai keisis net gyvenimo stilius, ispopuliares kemperiu automobiliu klase ir pan. gal net atsiras kokie perveziuojantys namai. cia viskas tik del talpiu akumu.
jordanbn2 2018-04-04 08:08
Elektromobilis su taupiu 22KW benzininiu generatoriumi yra versija kuri tenkintu visas puses.Be to toks variklis visada veiktu itin taupiu rezimu. Zaliuju judejimas irgi teigiamai ivertintu auto kuris vietoj 66kw naudoja 22kw arba tik elektra. Vartotojui issisprestu nuotolio klausimas, be to sis automobilis turetu visas teigiamas elektromobilio savybes plius nebutu toks baisus bateriju nusidevejimas kai trumpeja nuvaziuojamas atstumas del talpos mazejimo. Plius maziau gedimu. Gamintojams tai irgi ne problema, nes reikia tiesiog i elektromobili ideti generatoriu
jordanbn2 2018-04-04 08:20
Gamina BMW i3, bet jo dizainas baisokas, o gaila
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Mazda“ nekeičia radikalios nuomonės: elektromobiliams mojuoja viduriniu pirštu ir sako, kad yra kur kas geresnis sprendimas