Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-03-30 15:31
Kodėl išvis leidžiama naudoti autopilotus viešuose keliuose, kas jiems suteikė tokią teisę?
dzo 2018-03-30 16:12
"Šiuo metu tyrėjai aiškinasi, kad avarijos metu veikė autopiloto sistema." - gal ismokit rasyti lietuviskai?
T 2018-03-30 17:49
Turtingi žmonės pasauliui pasiūlė kažką naujo, už tai pasaulis jiems sumokėjo, o E. Muskas tik nori pasauliui pasiūlyti ko nors brangaus.
1. Jam pirma reikėtu kaip reikinat patobulinti akumuliatorius, o tik paskui gaminti elektro mobilius, nors esant kai kurioms sąlygoms jie gali būti patogūs.
2. Jam reikėtu kaip reikiant nupiginti požeminių tunelių kasimą, o tik po to galvoti apie vakume važiuojančius traukynius.
3. Tegul pirma kur nors dykumoje įkuria autonomišką gyvenvietę, o paskui žvalgosi į Marsą.
Fordas vietoje elektromobilių pasiūlė automobilius su VDV, o gaminant konvejeriu juos nupigino.
Rokfeleriai banginių taukus pakeitė pigesne nafta.
Shinigami 2018-03-31 15:45
Viena mirtina avarija 2016 metais ir viena mirtina avarija 2018 metais. Kai tuo tarpų žmogaus vairuojamų automobilių mirtinų avarijų kasdien vyksta ne po viena.
Todėl aš klausčiau, kodėl vis dar leidžiama žmogui vairuoti, o ne kodėl leidžiama autopilotui vairuoti.
ArturasArturas 2018-03-31 16:13
Na manau nemazai itakos turi ir fanboy'ju rato mazejimas, kai Teslas nusipirke zmones pamato, kad realiai auto uz tokia suma turi per daug problemu. Tai labiau zaislas, pasirodymas kitiems, nei kasdiene masina, ka akcentuoja muskas. Kad ir pvz apibrezimas kaip electric sports sedan, nors realiai to sports jame yra tik 12-14 sekundziu, po to perkaista baterijos ir jo charakteristikos nelabai besiskiria nuo kitu rinkoje esanciu elektromobiliu. Dar viena problema, kad jei megsti ji padraskyti, po 30-40kkm reikes keisti reduktoriaus dantrati, tai kaip ir nebutu problema, bet Tesla neparduoda atsarginiu daliu ir jas tieka tik savo autorizuotiems servisams, o pakeitimo kaina turetoju tikrai nedziugina. Realiai negali pasikeisti jokios detales tame automobilyje ne autorizuotame servise, nes ji tiesiog neveiks, nes ja reikia "priristi" prie automobilio. Kaip kazkas internetuose minejo, uz teslos kaina iseina panasios surinkimo kokybes dyzelinis automobilis ir kuras bei remontas visam jo gyvavimo ciklui, tik be ismanaus autopiloto ir kitu ismaniu funkciju. Youtube yra nemazai teslu turetoju blogu, tai atsiliepimai dazniausiai nelabai dziugina, papastai pirmas pusmetis kupinas dziaugsmo del traukos, autopiloto ir t.t., o po to prasideda automobilio pamatymas realiai tokio, koks jis yra, kaip surinkimo kokybe, prastos medziagos, ivairus bugai, gedimai, teslos serviso nekompetencija, atsisakymas remontuoti garantinius gedimus ir t.t. tai reziumuojant, kad ir ka besakytu muskas, tai vis dar automobilis tik entuziastams ir jam dar tolokai tiesiog iki trasporto priemones kuri be problemu nuveza is tasko a i taska b be didesnio galvos skausmo. Labiausiai mane zudantis musko pasisakymas buvo, kad pirkdamo teslas remiate jo kosmoso programa ir zmonijos isigalejima kosmose, taip realiai lyg ir turetum save itikinti, kad nuspirkes neisbaigta automobili ir nepateisinanti issakytu lukesciu, darai gera zmonijos ateiciai. Nuomone puikiai atspindinti mano nuomone: https://www.youtube.com/watch?v=k6GeHnMwl1c
daynewss 2018-03-31 16:34
Tai tu apsispresk ko tu nori - ar ramiai važiuoti iš taško a į tašką b, ar draskytis? Jei ramiai važinėsi, tai nereikės keisti diff'o dantračio. Galima nusipirkti bmw m5 ir su juo važinėti 2-3 metus drožiant, arba galima važinėti 25 metus kartais drožtelint ir tarnaus ji puikiai. Beje, visi gamintojai "programuoja" detalių nusidevėjimą, todėl EK ir inicijavo tyrimą ar gamintojai to nedaro ir nori uždrausti tai daryti. O bug'ų ir brokų pilna absoliučiai visuose automobiliuose. Neįmanoma parašyti programinio kodo ne bug'ų, o šiuolaikinėse mašinos to kodo tūkstančiai eilučių...
Eič 2018-03-31 18:54
Reikėtų atkreipti dėmesį kiek kilometrų nuvažiavo žmonių vairuoti automobiliai ir kiek nuvažiavo autonomiškai. Nustebčiau, jei per tuos 2 metus autonominiai nuvažiavo tiek, kiek nuvažiuoja per dieną visi likę automobiliai..
Aišku, aš nieko nesakau. Autonominių auto idėją palaikau, tik tiek, kad tokios „statistikos“ nelabai parodo realybę.
Shinigami 2018-03-31 20:45
Statistika skaičiuojama kitaip. Galima skaičiuoti avarijų skaičių automobiliui arba avarijų skaičių šimtui kilometrų. Nes vienas autonominis automobilis neturi šansu nuvažiuoti tiek pat kiek du ne autonominiai.
https://newatlas.com/waymo-4-million-se ... les/52378/
Čia straipsnis apie google kuriama autopilotą ir jis jau nuvažiavo daugiau nei 4 milijonus mylių (2017 metų lapkritį tiek buvo). O autopilotus testuoja ne viena įmonė. Tesla jau išleido į prekybą ir jos auto nuvažiavo dar daugiau autonomiškai. Butu įdomu kiek visu kūrėjų autopilotai nuvažiavo per 2017 metus ir kiek avarijų patyrė. Bet ar kas tokia statistiką yra surinkęs?
Bet manau, kad tikrai nemažai yra nuvažiuota.
Antirusas 2018-04-02 08:22
Teslos progresą stabdo ir į ratus pagalius kaišioja naftos kompanijos.
kag 2018-04-02 11:07
nebejuokinkit, toks vaizdas kad pasaulyje ivyko pirmoji mirtina avarija... Nonstop ivyksta avarijos...
audriusn 2018-04-02 16:23
atsukineja pabakos svirciu varztus, pleso sandarinimo gumas ir istampo kebulo paneliu tarpus.
HardAxe 2018-04-03 13:09
na mano šefas labiausiai myli BMW markę, bet vairuoja teslą, nes daug važinėja ir taip jam išeina daug pigiau.
Jokių ten pasakojimų apie brangų žaisliuką ir neveikiantį daiktą. Tokias istorijas kuria tie, kurie teslos turbūt net iš išorės nepalietę, tik pagal žurnalistų straipsnius.
Bet jei jau apie mašiną galvoti vien iš spaudos BMW lietuvoje pats didžiausias žudikas (d.lt) ir jį apskritai reikia uždrausti.
O dabar labiau į temą: kolkas visos autopilotų avarijos ištiriamos taip detaliai, kaip lėktuvų katostrofos. Vdv automobilių varijose dažnai klystama netgi dėl kaltininko. Šitoj vietoj aš balsuoju už autopilotus.
sub 2018-04-04 16:13
Aš ir už autopilotus, žmonės padaro tikrai daugiau kalidų ne kompas. Bet dėl BMW, tai nenurašyčiaušios markės, nors Lietuvoje BMW vardas gana sugadintas dėl budulių ir menko mentaliteto žmonių, kurie renkasi šią markę. Gal tai sutapimas, nes BMW nieko blogo nepadarė apart agresyvaus dizaino. Tai agresyvūs žmonės ir renkasi agresyvų dizainą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nerimas dėl „Tesla“ ateities: krenta akcijų vertė, bankai didina palūkanas, nuolatinės gamybos problemos, o dabar dar mirtina avarija