Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
daynewss 2018-04-09 10:06
Kas iš tos kriptohgrafijos, kai ateina kvantiniai kompai, kurie šiuolaikinius kripto kodus nulauš per milijoninę sekundės dalį?
mobilunkas 2018-04-09 10:48
idomu sifravimas ateis kad reikia stabdyt ar kad nereikia stabdyt? Kas bus kai bandysi stabdyt, o kazkodel kodas nusimuse ir nesutinka masina stot?
KT819GM 2018-04-09 11:16
Kalba čia apie hakerį "kiešą", kuriam bent artimiausią dešimtmetį tik pasvajot apie prieigą prie kvantinio kompiuterio. Galu gale jau dabar turim atsparius šifravimo algoritmus. Tačiau man ir įdomu kaip sistema nuspres ar atsirado gedimas ar įsilaužė hakeris, toks jausmas, kad vienintelė nauda iš šio šifravimo - bet koks stabdžių sistemos remontas tik autorizuotam servise. Nauda gamintojui, ne vartotojui.
bahuriux 2018-04-09 13:41
Visuose auto su autopilotais, ar be jų, net atjungus elektros maitinimą nuo visų sistemų galiausiai turi likti mechniniai stabdžiai, mechaniškai atjungiamos/įjungiamos pavaros ir mechaninis vairo mechanizmas, pageidautina ir mechaninis degimo išjungimas/įjungimas, kitaip bus daug aukų, jei sistema užlūš, arba bus nuchackinta, jau nekalbant apie servisų pasipinigavimus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Continental“ padarė tai, apie ką kiti net nepagalvojo – sukūrė šifruojamų stabdžių sistemą