Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mch0lic 2018-04-07 15:37
Tipinis sukčiavimo atvejis...
dzo 2018-04-07 16:06
Gaila, bet tai yra tipinis atvejis kaip veikia didzioji dalis automobiliu nuomos kompaniju. Gaila ir to, kad nera galimybes nuo to apsisaugoti, net ir su papildomais draudimais, nuotraukom ir video. Zinoma foto ir video butina daryt visada. Taip pat gerai turet papildoma draudima, nors praktiskai nezinau kiek jis veiksmingas, nes draudimo kompanija reikalaus saskaitu uz remonta, kuriu nuomotojas nedaro/nesuteikia.
dzo 2018-04-07 16:08
P.S. nesirinkit pigiausia varianta is pigiausiu, manau tai suteikia daugiau sansu, kad nuomotojas bus sukcius.
S.J 2018-04-07 19:53
Klausimas. O kas nors megino kreiptis del to i teisma? Jei taip tai ar laimejo? Jei ne? Tai is ko sprendziat jog nebus naudos. Jei sutartyje yra nurodyta, jog privaloma susimoketi uz remonta, o remonto saskaitos nera, vadinasi pinigai nusavinti neteisetai. Jei dauguma taip ir toliau mastys, jog nieko padaryt negali, vadinasi taip ir yra.
Viliux 2018-04-07 23:49
Jeigu moki kreditine kortele suma didesne nei £100,tai kreditines korteles kompanija,tau paprasius grazina pinigus.
Pumper 2018-04-08 08:24
Kam imti pinigus už remonto kompensavimą, jei galima imti pinigus už orą, o paskui dar 10 tokių pat klientų numelžti už tą patį nesutaisytą įbrėžimą?
kukulis4 2018-04-09 11:35
Sakyciau cia tipinis atvejis, kuomet klientas nukentejo pasielges atmestinai. As kiek esu nuomavesis automobili tiek Lietuvoje, tiek uzsienyje, specialiai elgiuosi labai priekabiai pasiimdamas automobili - butinai apziuriu, nusifotografuoju is visu pusiu, ir jei tik pamatau menkiausia kebulo pazeidima (o tokiu buna VISADA), butinai iskeliu mini skandala apie tai, kad mane nori apgauti, ir duoda masina su defektu, kai sutartyje nurodoma, kad ju nera. Toks elgesys labai padeda po to grazinant masina, kuomet visada primenu, kad mane jie jau bande apgauti automobili pasiimant. Grazindamas, velgi, fotografuoju, ir aiskiai ispeju darbuotoja, kad jeigu veliau bus kokiu nors pretenziju del masinos apgadinimo - as turesiu irodymus. Patikekit, nei vienas is tu darbuotoju nera suinteresuotas gadintis savo nervu, ir nei vienas is ju nedaro tokiu apgavysciu savo iniciatyva. Todel susidures su 'problemisku' klientu verciau sutvarko viska taip, kaip priklauso ir nesvariais reikaliukais uzsiima su kuo nors mandagesniu.
Kyborg 2018-04-09 13:19
Nuoširdžiai užjaučiu visus aptarnavimo sferos darbuotojus kuriems tenka turėt reikalų su tavim. Pas mus tokie isterikai turi duombazėj žymes ir niekuomet negauna geresnių pasiūlymų. Be to jei yra galimybė stengiamasi kuo mažiau reikalų turėt su tokiais veikėjais.
kukulis4 2018-04-09 21:51
Aha, is mano puses tai man labai patinka tokie vadybininkai, kur uzsiima klientus auklet . Paprastai vienoj vietoj ilgai neuzsisedi, ir baigia deliodami varneles senuku duombazej Suzinojes, kad tokius ciudus isdarineji (cia tiesioginis potencialaus kliento pasiuntimas pas konkurentus), tavo kapitalistas darbdavys tave aptoruetu ne blogiau, nei tas neaiskios orientacijos klientas.
Kyborg 2018-04-09 23:35
Klientų niekas neauklėja, tiesiog su jais stengiamasi turėt kuo mažiau reikalų. Be to tamstos žiniai tai yra daroma žinomose tarptautinėse įmonėse ir būtent kapitalistų darbdavių reikalavimu. Nes geriau neturėt kliento, nei turėt isteriką darantį įmonei antireklamą. Tokie viskuo nepatenkinti atneša gerokai daugiau žalos nei naudos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jei nuomojate mašiną, turite tai žinoti: pamokanti emigranto istorija ir kodėl būtina viską fotografuoti