Neeilinio mikroautobuso su šešiais varomais ratais istorija: kas ir kodėl sugalvojo sukurti tokį „Batoną“?  ()

Tiems, kurie yra girdėję apie gruzinų gamintą šešiais ratais varomą „Medėją“, bus įdomu sužinoti apie tai, kokia buvo šio neeilinio mikroautobuso kilmė.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

1973 metais Uljanovsko automobilių gamykloje pradėta rimtai svarstyti apie bekelei skirtą autobusą. Tuo metu jau buvo gaminamas UAZ-452, tačiau reikėjo erdvesnio modelio.

Inžinieriai nusprendė pridėti liaudyje „batonu“ pramintam mikroautobusui papildomą ašį. Tokiu būdu buvo sukonstruotas 16 sėdimų vietų turinčio autobuso prototipas.

Buvo parengtos dvi skirtingos versijos: viena varoma tik dviem galiniais tiltais, o kita – visais šešiais ratais.

Visgi dėl gerokai sudėtingesnės konstrukcijos, išaugusios masės ir padidėjusių degalų sąnaudų, minties pradėti serijinę gamybą galiausiai buvo atsisakyta.

UAZ nepanoro unikalaus modelio, tačiau pats projektas nebuvo užmirštas. Šiek tiek jį patobulinus buvo sukonstruotas greitosios pagalbos automobilis „Medėja“, kuris buvo skirtas Gruzijos kalnuose dirbusiems gelbėtojams.

Šiuos mikroautobusus nuo 1989 iki 1994 metų surinkinėjo Bolnisyje įsikūrusi gruzinų kompanija „Vezdechod“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(4)
(2)
(2)

Komentarai ()

Susijusios žymos: