Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
trapecijus 2018-04-20 13:53
Buvo ir mane bėda ištikus - trūko diržas ir iš 24 vožtuvų užlankstė 22. Variklį pakeist pigiau išėjo nei remontuot.
Tik nesutikčiau su teiginiu, kad:
Puikiai matosi ant diržo kada jį jau reikia keist. Kai nutrūko, tada išsiaiškinau į ką atkreipt dėmesį
bahuriux 2018-04-20 14:14
Išsiaiškinau trial and error metodu, kada keičiamas diržas.
1. kai nuperki auto iškarto pakeiti su visais parazitiniais guoliais, įtempėjais, vandens pompom ir tt su kuriais tik liečiasi diržas išskyrus varantyjį ir varomuosius škyvus, na tuos "dantračius".
2. paskirstymo diržą laikas keisti jei iš išorės aiškiai persišviečia dantų kontūrai, arba jei tas rifliuotas paviršius iš išorės jau blizga ir nebėra vientisas per visą diržą. Jei diržas neturi išvis rifliuoto paviršiaus kaip brezento tekstūra, tai tokio negalima pirkti, o jei toks uždėtas keisti nedelsiant.
Su grandinėm nesusidūriau, bet jos keičiamos palei susidėvėjimą ir nuvažiuotų km kiekį. Nėra taip, kad grandinių nereikai keisti, kaip sako populiarus mitas liaudyje.
Wolfy 2018-04-20 18:56
Tik automobiliui po ~2005 metų maždaug, kiekvienam gamintojui skirtingai, reikia grandines keisti kas ~120-200 tūkstančių kilometrų su visokiais įtempėjais, žvaigždėm ir panašiom dalim. Senesnių automobilių varikliai su grandine tarnaudavo tiek, kiek pats variklis, aišku, reikėdavo atitinkamai eksploatuoti bei "neužgainioti" variklio.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dažna klaida, kuri daroma nusipirkus naudotą automobilį: pernelyg patiklus ar tiesiog šykštus moka dvigubai, o dažnai ir dar daugiau