Prieš 7 metus visi iš šios idėjos juokėsi, o dabar tokie autobusai važinėja ne vieno miesto gatvėse

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

amas 2018-04-27 10:11
Na tarkim Londono hibridiniai tai tik itacija, nes variklis nuolat burzgia.
HardAxe 2018-04-27 11:10
o troleibusai, tramvajai jau visai miręs reikalas? Kaip ir neturėtų būti daug brangiau nutiesti laidus vs išlaikyti ir krauti tiek baterijų?
mch0lic 2018-04-27 22:01
. Man labai patiko varijantas (berots čia straipsnis buvo, o gal kažkur kitur mačau) su sutojimuose įkraunamais autobusais/troleibusais.
Xdmin 2018-04-27 22:16
Man irgi sita ideja logiska atrodo, ypac kai tos stoteles taip tankiai yra tai galima labai mazai akumuliatoriu tureti arba ne kiekvienoje stotelej krautis.
Robkinas 2018-04-28 07:25
Troleibusu linijos darko miesto krastovaizdi, yra toks terminas: vizualine tarsa.
AAA000 2018-04-28 08:01
mieste butina turet vidinio transporto sistema ir be viesu keliu. cia yra butinoji miesto funkcija. autobusai yra ubagiskiausias sprendimas - rodo kad miestas silpnas - kaimo lygio. tiesiog neturi lesu pletot vidiniam nmiesto transportui troleibusai ir tramvajai rodo besivystancio miesto stadija. kai jau kuriama miesto laikina infrastruktura ir vyksta pokyciai. pilnavertis miestas jau turi kaip minimum metro, visiskai integruota vidinio transporto sistema. toks miestas jau planuojamas samoningai kaip pilnaverte miestietiska gyvenamoji aplinka. o jei kam neptinka miesto atributai - kad ir troleibusu linijos - tai cia tiesiog kazkoks kaimietis, kuriam labai patinka kaimas ir jis kaimo nori net mieste
mch0lic 2018-04-28 16:22
Paskaičiau komentarą, pirma mintis AAA000. Skambink kokiam Anykščių merui, žmogui matyt nedaėjo, kad reik Anykščiam metro, tramvajaus ir sky train'o. Ir dar prie to pačio paklausk, kada maglev iki puntuko akmens/lajų tako nuties, nes autobusai, kaip pats sakei ubagiškiausias sprendimas.
Xdmin 2018-04-29 12:00
Na, cia jau yra issidirbinejimas...