Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SaMaras 2018-05-02 10:45
Kartais užknisa, kad automobilių gamintojai mano geriau žinantys už mane ko aš noriu. Dažnai vienas atliktas veiksmas reikalauja kelių papildomų veiksmų, kad atstatyti automatinę "pagalbą". Jei pasukau temperatūros reguliatorių iki min tai noriu kad nešildyto salono, o ne kad būtinai šaldytų ir dar recirkuliuotų tą patį orą. Jei važiuoju su įjungtais valytuvais priekyje vadinasi man ir reikia kad jie valytų priekinį stiklą, o įsijungęs atbulinę pavarą, jei jau reikės įsijungsiu galinio stiklo valytuvą, ir nereikia kad "protingesnis už mane" auto taoi atliktų už mane (nenoriu jei labai dulkėtas galinis stiklas, kad braižytų) galima būtų tęsti toliau, bet esmė, kad prideda krūvas brangių jutiklių, kas kelia mašinos kainą ir nepalieka vartotojui teisės pasirinkti kokiu algoritmu juos valdyti
gytis13 2018-05-02 12:05
Man padarė įspūdį, kad kai užsikišo automobilio kuro filtras ir mašina tiesiog stodavo truputį pavažiavus diagnostika rodė kad "viskas tvarkoje". O kai dėl kuro siurblio vožtuvėlių gedimo truputį sumažėjo kuro spaudimas, rodydavo gedimą nors automobilis važiavo kuo puikiausiai. Kai tie vožtuvėliai visai susibaigė, tik tada pradėjo netraukti variklis, tai atsitiko po kokių 2 metų eksplotacijos. Tada pakeičiau nes brangūs buvo.
HardAxe 2018-05-02 12:17
1. Suki low temperatūrą ir įjungi ECO režimą. Tada į saloną eis lauko oras ir jis nebus papildomai šaldomas. Tuo pačiu neįsijungs recirkuliacija.
Arba jeigu nėra klimato kontrolės tiesiog išjungti AC. Tinka visiem gamintojam.
2. valytuvai mano mašinoj konfigūruojami, tačiau tam reikia laido...
fakitol 2018-05-02 12:22
Su valytuvais užknisa, maniškėje a3 dar iš borto kompo negalima įjungti/išjungti, kad su auto valytuvų padėtimi nevalytų galinio, kai stumi atbulą...
O dėl AC, tai faktas, ECON režimas tą daro
SaMaras 2018-05-02 12:47
Na pas mane kondicionierius tik yra. Tai pasuki ant mažiausios šildymo padėties automatiškai įsijungia kondicionierius ir recirkuliacija. Paspaudi atjungti AC ir recirkuliaciją viskas ok, bet kiekvieną kartą kuriant reikia atjungt iš naujo, nes mašina matai labai gudri (dėl ko ir bėdavoju). Arba jei pasuki nors kiek aukščiau nei min ir vėl gražini ant minimumo vėl reikia kartoti papildomus veiksmus. Tas pats ir pasukus į padėtį priekinio stiklo apipūtimas. Jei jau pasukai, kad pūstų į stiklą tai automatiškai jungia kondicionierių. Jei reikės sausinimo aš ir pats galiu įsijungti.. galbūt viskas konfigūrauojama, bet kažkaip norėčiau, pats savo jėgomis tai pasidaryti, kad man būtų patogu..
sub 2018-05-02 13:15
Dėl temperatūros reguliavimo, tai suk kitą rankenėlę, kur reguliuojamas galingumas pūtimo, nustatyk ant 0 ir tau išvis nieko nepūs.
SaMaras 2018-05-02 13:32
Keista, kad nepasiūlei raktelio nesukt.. irgi bėdos nebūtų Aš čia sprendimo ir neieškau, aš tik daviau pavyzdį, kad tas protingėjimas nėra visada gerai, nes nenumato visų situacijų. Ir jei nenumatyta algoritmo keitimo funkcija tai protingi sprendimai gali ne tik padėti, bet ir trukdyti.
kiesza 2018-05-02 17:19
Kažin ar tik neekologiškiau 30 metų senumo uždujintas golfelis, už naują hibridinį auto su 4km laidų. Juk visą įrangą pagaminti taippat išmetamas CO2 kiekis
bahuriux 2018-05-02 18:44
Puiku nustipus kažkokiai daliai elektronikos, ar tieisog nustipus davikliui, ar jei kontaktas kurnors blogas, ar nutrūksta grandinė galite melstis nes stabdžių nėra, nes jie nėra mechaniškai sujungti su stabdžių pedalu, taspats ir jei vairas būtu padarytas tokiu pat principu tik pasėkmės dar baisesnės gali būti.
Gamintojai tieisog išėidinėja iš proto po truputį. Tai tiek tos naudos iš 5 žvaigždučių saugumo ir bus, saugumas bus ant popieriaus, jei vairuotojui nebus palikti mechaniniai linkai kritiniu atveju mašinos valdymui, tegu ir be stiprintuvų pagalbos.
SaMaras 2018-05-02 19:07
Na lėktuvams tas netrukdo.. aišku lėktuvų priežiūra kiek rimtesnė.. manau gamintojai numatys kažkokius saugiklius, kažkokias dubliuojančias ar avarines sistemas kad išvengti tokių pasėkmių.
Xdmin 2018-05-02 19:26
O po to zmones klausia, kodel dabar automobiliai brangesni nei anksciau. O atsakymas paprastas - nes deda ko nereikia. Kai pradedi visas tas sistemas dubliuoti padaugeja detaliu, tuo paciu padideja ir sansas kazkam sugesti. O kur islosiama?
vardasas 2018-05-02 19:27
gamintojams kogero labiausiai nereikia protingu pirkeju,jiems reikia darzoviu. jei bus gudriu vartotoju tai jiems neparduosi pigiu davikliu uz kosmine suma ir dar jiems reikes kitokios konfiguracijos produkto,o tai reiskia reikes nauju liniju ir darbo ranku. todel kolkas dar vazineju su 15 metu senumo auto kuris neknisa proto ir as jy pilnai valdau.
mch0lic 2018-05-02 22:21
Kokia mašina?
vardasas 2018-05-03 07:29
Tautovezis
HardAxe 2018-05-03 09:59
Stabdžiai ir vairas visada tiesiogiai (stabdžių atveju hidraulika) sujungti. Blogiausiu atveju netenki stabdžių/vairo stiprintuvo.
vardasas 2018-05-03 10:35
Deja hardaxe klysti, jie visiskai atskiros sistemos nebent naujesniems auto jau yra bendra sistema
gytis13 2018-05-03 13:07
Toyota Avensys
vardasas 2018-05-03 13:45
Gal ir neblogai, jei sugenda stiprintuvas tai stabdziai taipat ir atvirksciai, dar galetu padaryti kazka panasaus su elektros sistema, perdegus lemputei galetu atjungti visa elektronika ir nesvarbu kad tu vokietijos autobame leki 260km/h
HardAxe 2018-05-03 16:41
Kuriam konkrečiai modelyje stabdžiai nesujungti su pedalais?
Ar nežinau nei vieno modelio, kuris galėtų legaliai važiuoti EU gatvėje ir išėmus akumuliatorių/išjungus variklį jame neveiktų vairas ar stabdžiai. Bet gal ir klystu.
Pas mane mašinoj stovėjimo stabdis nėra fiziškai sujungtas su ratais (elektriniai varikliukai judina kaladėles), bet darbinis stabdis normali hidraulika. p.s. Neužvedus variklio mano darbinis stabdis spaudžiasi tikrai sunkiai, kaip ir sunkiai sukasi vairas judant mažu greičiu.
vardasas 2018-05-03 19:18
turejau omenyje kad stabdziai ir vairo stiprintuvas vienas su kitu nera tiesiogiai sujungti
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
4 kilometrai laidų, nuo 30 iki 200 daviklių, 50 mikroprocesorių, nuo 2 iki 10 pagrindinių kompiuterių: štai ką apie šiuolaikinių automobilių elektroniką, jos remontą ir ateitį mano meistrai