Lietuvos policija paruošė svarbius pakeitimus dėl baudų: jas gaus gerokai daugiau vairuotojų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mobilunkas 2018-05-13 10:41
o koks baudos tikslas, ar nubaust nusikaltusi ar pasipinigaut bet kokia proga? jei baudziamas automobilio savininkas nesigilinant kas vairavo, tai ir zmogzudziu neieskokim ir nebauskim, bauskim peilio savininka, ginklo gamintoja ir pan. Kam cia smulkintis kas kaltas, svarbu pinigai
Pasalietis 2018-05-13 17:54
Baudos tikslas panaikinti nebaudziamumo jausma. Man keista kodel nesusitvarko problemos dar kai vilniuje pastoviai madinos per raudona laksto
mindaugas.vaitiekūnas 2018-05-13 19:23
Manau vis tiek lieka galimybė kreiptis į teismą ar į policiją, kai bauda būtų išrašoma ne tam asmeniui (kai vairuotojas nėra auto savininkas). Man tik įdomu kaip jie spręs kitą problemą: dabar jeigu radaras vienu metu nufotografuoja 2 transporto priemones, tai bauda nėra siunčiama, nes sunku pasakyti, kuri transporto priemonė viršijo tą greitį. Kalbu apie senuosius radarus - radiolokacinius (berods). Kitas dalykas: pirmiausia jie turėtų užtikrinti teisingą tų savo radarų veikimą. Na pvz. dabar per "0 tolerancijos" akciją Kaune Islandijos plente radaras buvo nustatytas ant 80km/h (tiksliau turbūt 85, nes 4km/h paklaida tai +1 dar), nors greitis ten buvo ribojamas iki 90km/h. Tą tiksliai žinau, nes tą info gavau iš kelių direkcijos. Sakė policija į tai atsižvelgs... Kas dabar bus, kai nebeliks policijos? Na tarkim kokiam miestelyje nusifotkinsiu, kuriame lankausi kartą per metus ir negaliu tiksliai pasakyti koks ten greitis? O šiaip policija per daug įsijautė su tom baudom... Jau čia tapo grynas vairuotojų reketas, o ne saugaus eismo užtikrinimo priemonė. Galėtų bent pinigus, surinktus iš tų baudų, skirti tam saugiam eismui, o ne viso biudžeto lopymui. Pilna pėsčiųjų perėjų, kurių ženklų jau nesimato per sužaliavusius medžius. Pilna neaiškių sankryžų*, kur nežinai ar tai sankryža ar tai įvažiavimas į teritoriją - tai bent jau KET išaiškintų normaliai kaip vairuotojui atskirti sankryžą nuo įvažiavimo O tai per seną farų laidą 1 patrulis aiškino, kad sankryža raudondvario plente, kur kelias veda į autobusų parką, nėra sankryža - sako čia įvažiavimas į teritoriją. Tipo kokia čia gatvė dar paklausė Nu kelias ir gatvė tai ne tas pats... O kad stovi ženklas, kuris sako, kad kelio gale nėra pravažiavimo, tai tam nė motais - jam čia vis tiek ne kelias Ten aktualu buvo dėl to, nes buvo partrenktas dviratininkas: jei tai būtų įvažiavimas, auto vairuotojas būtų kaltas, jei sankryža - ne. Beje dabar mačiau ant dviračio tako jau sustatė toje vietoje "trikampius"
AAA000 2018-05-13 19:45
irgi pritarciau - tegu pirma KET susitvarko dviprasmiskas situacijas. baudimas turi but konkretus, o ne kazkokia automatine sistema be atgalinio rysio. dar pagal mane truksta informaciniu radaru, kai vaziuoji ir tau parodo tavo greiti. kad galetum pasitikrint realu savo greiti, nes automobiliu spidometrai juk irgi netobuli. o fiksuojantis jau nusizengima radaras turetu stovet uz informacinio. auto eisme tesirupina tik kaip baudas israsinet - o pagalba vairuotojams kelyje - ner jokios is situ valdisku "verslynyku".
Xdmin 2018-05-13 19:50
As tai noreciau kad po KIEKVIENU radaro zenklu butu ir zenklas apie leidziama greiti.
kukulis4 2018-05-13 23:51
NU ne, niekas, isskyrus tave pati, neprivalo rupintis tavo automobilio techniniu stoviu, tame tarpe ir teisingais spidometro rodmenimis. Informacinis radaras irgi yra prevencine priemone, tik, sakyciau, labai svelni, tokios ne visur veikia. O del baudu israsinejimo, manau, seniai laikas ta procesa automatizuot. Butent zinojimas, kad nepavyks isvengti bausmes ir privercia elgtis atsakingiau, kas automatiskai virsta i mazesni nusizengimu skaiciu.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-05-14 07:23
Nu va - grynakraujis egoistas Klausimas čia kokią visuomenę mes norime kurti: kuri spręstų problemas, ar kuri pelnytųsi iš problemų? Pagal tave tai antras variantas - maždaug tu gyvenk kaip išmanai, o mes jau rasim už ką nubaust. Baudas apskritai reiktų naikint ir pereit prie kitų problemų sprendimų būdų. Priežastis - kada tos baudos veikė? Kalbu apie tūkstančius žmonijos civilizacijos metų! Ir kuo toliau, tuo daugiau priežasčių už kažką nubaust. Reikia mažint galimybes elgtis neteisingai, o ne laukti, kada tas žmogus pasielgs neteisingai, kad galėtum jį pasmerkti ir išrašyti baudą.
1hitkillhack 2018-05-14 07:33
Kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių, tuo geriau. Baudos vienareikšmiškai per mažos. Kiekvieną dieną važiuodamas į darbą matau kaip laksto buduliai kuriems nusišikti ant pusės minimalios baudos. Nestabdo jų nei ženklai, nei linijos. Galėtų atiminėti automobilius po pakartotinių greičio viršijimų. Galėtų visose sankryžose įrengti automatines sistemas važiuojantiems per raudoną. Ženklai po kiekvienu radaru? Tai čia kaip- važiuoju 120 miestu ir pyst radaras ir dar be ženklo? Prisistabdai iki 70 ir po radaru važiuoji vėl 120? Nereikia įspėjimų apie patrulį kuris stovi priekyje už kampo? Miestu važiuoji 50km/h greičiu kol nematai, kad kas nors leidžia kitaip. Visokie tokie išsikalinėjimai kaip nėra ženklų, blogas ženklinimas, ženklų nepaisymas privedė lietuvą prie daugiausiai žūstančių keliuose. Mindaugai apie kokį pasmerkimą/nepasmerkimą rašai? Jeigu žmogus kelia realią grėsmė kitiems? Baudos neveikia nes jos yra per mažos ir negriežtos. Ir kodėl tu galvoji, kad baudos kitur neveikia? Nereikia maišyti posovietinio pochuizmo su kažkokia globalia problema kurios nėra. Galimybės mažėja kai neturi pinigų ant kuro. Kuo daugiau atims pinigų iš budulių, tuo bus saugesnės gatvės.
aidas.Žebrauskas 2018-05-14 08:17
Kas cia dedasi !!! Buvau skolingas valstybei kelis metus ir apie tai nieko nezinojau, o dabar dar tave gali nubausti paciam nezinant, koks sekantis zingsnis?
amas 2018-05-14 12:47
Labai gerai, tik turėtu kuo didesnę teritoriją padengti vidutinio greičio matuokliais. O jau automobilių savininkai patys susitars su tais kuriems davė pasivažinėt, tik nereikia čia išsipi**ti. Auomobilių nuomos kažkaip susitvarko. Iš baudų galėtu ir kelius parekosntruot, aš dar atsimenu kaip buvo madinga iš Lenkijos tyčiotis, turint pusantros autostrados.
tomas.leseta 2018-05-14 12:55
kokią grėsmę gali kelti 2-7 viršijantis greitį?kalba eina, kad baus technika, ne žmonės, vadinasi teks daugiau žiūrėti į prietaisų skydelį o ne į kelią ir tai manau didins avaringumą.pavojingus pažeidėjus galima kitom priemonėm tramdyti,bet tokiais niekais kelti įtampą normaliems vairuotojams yra kvaila.tai iš esmės pritariu nuomonei kad bus tiesiog pelnomasi iš pažeidėjų
FtBall 2018-05-14 13:43
Kur greitis yra 90km/h, niekas nedraudžia važiuot 70km/h. Tada tikrai netyčia neviršysi leistino greičio. Ženklai nurodo maksimalų leistiną greitį, o ne "minimalų" ar "privalomą". Aišku, labai malonu būtų, jei būtų leidžiami didesni greičiai. Bet kai kuriose valstybėse irgi maži greičiai ir žmonės neviršyja greičio. Šveicarijoje važiavome greitkeliu, greitis 120km/h, draugas važiavo su autopilotu 125km/h ir pastoviai lenkė mašinas. Tik kirtom sieną ir patekom į Vokietiją - padidinom greitį iki ~140km/h, ir pastoviai pradėjo mus lenkti. Trumpai tariant, vokiečiai, nors ir pripratę prie neribotų greičių, Šveicarijoje važiuoja lėčiau, nei ženkluose nurodyta.
Shinigami 2018-05-14 13:44
Ar žinai kaip durnai skamba šita tavo nesąmonė? Čia tokio pat lygio komentaras kai buvo apie vidutinio greičio matuoklius. Kai kurie čia rašė, kad jie viršiją greiti, nes "skuba", bet jei įdės vidutinio greičio matuoklius, tai vis tiek lėks lig akys išdegę, bet prieš antra matuoklį arba nusuks į šalikelę (ir vietoje 5 km atstumo nuvažiuos 50 km atstumą šunkleliais), arba sustos priešais radarą ir valandą rūkys cigarete. Ir tai darys dėl to jog jis "skuba". Jei skubėtu, tai žiūrėtu kaip greičiau atvažiuoti į tikslą, o ne kaip greičiau važiuoti ir prie antro matuoklio durnių stumti. Tu teigi, kad važiuojant pagal KET reikia dažniau žiūrėti į prietaisų skydelį. O tai į jį nereikia žiūrėti norint neviršyti leistino greičio daugiau nei 10 km/h? Ar tu iš vis nežiūri kokių greičių važiuoji ir leki mieste ant kiek patinka? 100km/h, 150km/h ir t.t? Jei vairuotojas pažeidžia KET jis nėra normalus vairuotojas. Tai yra blogas vairuotojas. Ir jai pastoviai pažeidinėja KET, tai jam reikia atimti teises kuo greičiau, nes tokiam tik viešajame transporte vieta.
HardAxe 2018-05-14 14:48
man labia patiko kažkieno čia išsakytas argumentas, kad greitis yra beveik visų avarijų šaltinis - įveskim apribojimus iki max greičio 10-30km/h visuose keliuose ir turėsim nulį sužeistų. O sportininkai tikrai susikoncentravę, bet daro avarijas. 1hitkillhack, baudų dydis yra ok, tik gauti baudą yra nepadoriai sunku. Jeigu matuokliai jas pradės siuntinėti automaiškai ir 10x padidės matuoklių situacija labai pasitaisys.
amas 2018-05-14 15:15
Šeip pačias baudas išrašinėti ir siuntinėti yra laiko švaistymas, reiktu tiesioginį nuskaitymą nuo saskaitos padaryti, "direct debit" tučia saskaita, prarandi teisę vairuot!!! Dar reiktu, kažkaip susitvarkyti su pavaojingai lenkiančias, tik tai gal kiek sudėtingiau, bet turėtu padėti griežta greičio kontrolė. Bet kažkaip atrodo, kad reikalai gerėja, kad tik nesustotu pusiaukelėj.
HardAxe 2018-05-14 18:02
neleisk praeiti TA/parduoti mašinos, kol nesumokėtos baudos. Taip pat pasidalink TA pažeidimais su draudimu ir leisk jiem į tai atsižvelgti keliant kainą. ...ir turbūt užteks.
Xdmin 2018-05-14 20:24
Kas nevairuoja tam nebuna, kai vairuoji buna visko. Jei nori, kad vairuotojai nevirsytu saugaus greicio, tai butu visai neprosal ir dazniau matyti zenkla, koks tas greitis saugus, o ne ziureti ka raso navigacija. Baudos siaip nera mazos, kaip HardAxe rase, jas tiesiog sunku gauti. Automatinis baudos nuskaiciavimas kaip tik nereikalingas, net internetu galetu padaryti, kad neiseitu moketi, o eitum tiesiai i policija, pasijaustum bent siek tiek kaltas. Kaip pvz Regitroj, nieko nepadarei, bet sedi eilej kokia valanda ar ilgiau, tai ir su baudom panasiai galetu buti. Vienam bus pinigu gaila, o kitam laiko.
immortallt 2018-05-14 20:31
Na aš už tvarkingą vairavimą, bet dėl greičio viršijimo yra ir antra medalio pusė - absurdiški greičio apribojimai. Pvz. naujasis Vilniaus aplinkelis. Na 90 dabar dar pusė velnio, bet pirma buvo 70, kai visi pradėjo juoktis, kad čia trijų juostų kelias į vieną pusę, į kelią išeiti greit negali nei gyvūnas, nei žmogus ir dar apšviestas. Tokiu atveju autostradoje 50 turėtų būt leistinas greitis. Tas pats geležinis vilkas, daug kur 80 būtų realiai saugus greitis. Ten dėl greičio viršijimo bėdų nebūna. Ir visiškai sutinku, yra antra medalio pusė, kad greičio viršijimas neturėtų būt toleruojamas, bet reikia abu dalykus kartu tvarkyti, leistiną greitį ir baudas už greičio viršijimą. Tiesa, baudų neužtenka sutvarkyti, net svarbiau baudų surinkimą tvarkyti. Trečdalio baudų nesurenka. O tie trečdalis dažnai surenka labai daug baudų, nes jie nebaudžiami.
Shinigami 2018-05-14 21:22
Štai dar vienas vairavimo specas https://www.delfi.lt/news/daily/crime/n ... &reg=0&s=5
apvalus 2018-05-14 22:03
Matai, tai yra labai paprastas sprendimo budas - sumazinti leistina greiti. Ivyko viena kita avarija taske, mazini greiti. Gilintis kodel ivyko, kas kaltas, kaip pagerinti situacija - sudetinga, reikalauja mastymo. Pastatyti zenkla ir sumazinti greiti bent 20km/h, nieko nereikia, tik zenklo. Is tikruju, tam tikrose vietose, greicio ribojimai yra visiskai absurdiski, kartais mazesni, nei prie 10 metu toje pacioje vietoje. Priezastys kodel greiciai per mazi: 1. Automobiliai per 10 metu smarkiai patobulejo saugumo srityje. Uz 4000eur, galima nupirkti automobili su 5 saugumo zvaigzdutemis, ABS, ESP. 2. Pagerejo keliu infrastruktura. Daug ziedu, letejimo juostu, saugumo saleliu ir pan. 3. Sumazejo gyventoju skaicius Lietuvoje. Bet greiciai mazeja ir toliau...