Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
iPienius 2018-05-21 11:46
viena is priezasciu, kodel man labai patinka elektromobiliai, yra ta,kad juose tokio dalyko, kaip pavaru deze, is viso nera. ir elektros varikliai yra zymiai paprastesni (tik 1 jundanti detale) ir patikimesni
HardAxe 2018-05-21 12:17
Kiek kartų esi turėjęs problemų su pavarų dėže ar sankaba per karjierą?
Elektromobilyje visvien lieka daug judančių dalių - visa važiuoklė, granatos, pušašiai...
Aš nesu vairavęs elektromobilio, bet su tavim sutinku. Variklis turėtų veikti taip pat gerai/geriau nei ideali CVVT dėžė, CVVT teoriškai idealus sprendimas (apart praktinių problemų).
unytas 2018-05-21 12:44
Žmonės negirdi atvazuojancio automobilo kai juos nuskina tai elektromobilo išvis negirdės. Teko vairuoti juos tai problema tame kad negirdi apsukų variklo tiesog riedi o tas biški gasdina.
FtBall 2018-05-21 12:52
Iš asmeninės/pažįstamų patirties:
* 2x sulūžus sankaba(per pastaruosius 5 metus) - Nissan Primastar 2006 metų
* šiemet sulūžus sankaba Citroen Xantia 1999 metų
* VW Transporter t2 ar t3 - irgi buvo keista sankaba
- nė viena nebuvo sudilus - visoms viena ar kita detalė sulūžo
Tai čia techninės problemos.
Seniau mane stebindavo, kai žmonės rašydavo, jog automatai blogai, nes jie labai vėluoja. Na, netikėjau, nes jau 1988 metų gamybos Mazda 626 pavaras pakankamai greitai, nereikėdavo nė sekundės. Bet viskas pasikeitė, kai realiai atsisėdau prie naujų automatų. Konkrečiai - Ford Focus ir Mini One (abu Citybee). Sužinojau, kad ne šiaip išsigalvojo žmonės, kad vėluoja automatinės PD, bet realiai - 2-3 sekundės. Čia tikrai yra ilgai.
Paramotoras 2018-05-21 13:59
Na jei taip sankabos luzineje gal reiketu mokintis vaziuoti ir vaziuojant su autobusais neapsimetineti shumacheriu. O kas del elektriniu tai taip ten beveik nera kam gesti. Deze su kruva guoliu krumpliaraciu ir sankabom = keletos krumpleraciu reduktoriui. Variklis su besisukanciu inkaru = varikliui su kokiais 500 detaliu.
HardAxe 2018-05-21 16:29
aš tik keliais automatais esu važiavęs, bet jie buvo aukštesnės klasės, tai trūkumo nepastebėjau.
Labiau erzino pavarų permetinėjimas ne tada, kai aš noriu, bet čia reik įprasti prie jo.
Savo klausimu noėjau pasakyti, kad dėžės/sankabos problemos nėra tokios rimtos, dėl kurių reikėtų rinktis/nesirinkti mašinos modelį, nebent tai yra probleminė vieta. Mano aplinkoje tai tikrai retas gedimas ir labiau eksplotacinis.
p.s. čia ne į temą, bet šiandien eidamas gatve mačiau gulinčią stabdžių kaladėlę... įdomu kaip kažkam sekasi be jos važinėti
mindaugas.vaitiekūnas 2018-05-21 17:47
Aš tik su keliais automatais važinėjęs, tai galiu kiek ir nusišnekėt, bet vaizdą susidariau tokį:
* vėlavimas labiau pasireiškia pas benziną;
* vėlavimas yra ne bėgių permetime, o apsukų sukėlime.
Benzo sukimo momentas mažesnis, o ir maximumas pasiekiamas prie aukštų apsukų, tai tas vėlavimas iš to ir atsiranda, kad kai užmini per gazą, dėžė žeminasi bėgį ir laukia kol sukils apsukos. Pats bėgių permetimas tai greitas ir praktiškai nesijaučia.
O dyzeliui apsukų daug kelti nereikia, kad jau turėtų "darbinį" sukimo momentą, tai ir to vėlavimo jaučiasi mažiau.
Padrožus auto ant sport režimo, dėžė jau laiko žemesnį bėgį ir aukštesnes apsukas, dėl to vėlavimas mažėja arba dingsta (priklausomai nuo situacijos).
FtBall 2018-05-21 18:01
Hmm.. na, neteko su dyzeliniu automatu važiuot.
Bet būtent dyzeliams užtrunka amžius, kol jie įsisuka nors kiek ir dar turbo įsuka(nes įprastai važiuojant juk turbina neveikia, ar ne?). Aišku, nežinau, kaip turbo benzinas elgiasi - gal irgi vėluoja, kaip ir turbo dyzelis.
Pas mane dabar atmosferinis benzinas, tai važiuojant kokius 50-60km/h lengvu gazu - ~1000 rpm. Paspaudus dugną, užtrunka mažiau nei sekundę, kol pasiekia 4000-5000rpm.
bahuriux 2018-05-21 19:45
Su 1000rpm suėsi variklį greičiau nei tau norėtusi, nes tepimas nelabai vyksta, dar vibracijos variklio viduje, prisideda prie dilimo. Geriausiu atveju prarasi kompresija ir variklis pasidarys nebeekonomiškas, jei jis iki 1,6 l darbinio tūrio ir 4 cilindrų, jei apie 2 l ir daugiau kompresiją pradanginti net pensininkė nesugebėtu. Ir indėklai kenčia nuo prasto tepimo ir vibracijos dyzeliai tam atsparesni nes jų indėklai platesni paprastai. Mechaninėms dėžėms dar ir dual mass sankaba greičiau išeis šaibom. Lengvūjų betkuriam VDV nepatartina spausti gazo, arba apkrauti be apsukų, kol neviršyji bent jau 1600+rpm.
Straipsnyje rašė, kad galima įjungti rėžimą imituojantį laisvą pavarą, tas gana pavojinga kai kelias slidus, ar netgi koks žvyrkelis, kur vienos dulkės.
Vienu žodžiu nieko nėra geriau už mechaninę dėžę su paprasta ne dual mass sankaba ir benzininiu ~2l aukštasūkiu varikliu iki 7000-8500rpm ir ekonomijos ir azarto pakankamai ir visos pavaros vairuotojo pasirinkimui. Dar į greitą elektromobilį nespjaučiau.
dainius.tamošaitis 2018-05-21 19:58
vairuoju jau antra automata nelabai suprantu apie koki velavima kalbama . Begus jungia nuo greicau jai spaudi gasa jungia velau jai ne jungia anksciau . ps mano vairuojami yra dyzeliai pirmas su 2.5 l kitas 4.0 l variklais.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-05-21 20:05
Kiek suprantu, tai ta turbina veikia nuolat, priešingu atveju nereikėtų jos aušinti ant laisvų apsukų (aktualiau benzams). Tiesiog prie ~1700 variklio rpm ji jau pasiekia tokį sukimosi greitį, kad duoda efektą. Na bent jau aš taip galvoju.
Draugelis su GLK dyzeliu važinėja, tai ten jokių vėlinimų nesijaučia: spaudžia gazą ir iš karto kabina.
Ant E39 3.0 irgi tas vėlinimas labai jau nedidelis.
O aš su H6 3.0 važiuoju, tai ten reik palaukt ~1.5 sek (kai stipriau numini pedalą).
Tas apsukų kėlimas tai vėl sąlyginis reikalas... Turėjau 2.2 tid, tai ant laisvų (be bėgio) pas mane apsukos lėčiau kilo negu pas draugeli ant benzo turbininio su bėgiu
Tiesa, pavažinėjus kurį laiką su automatu jau nebesinori sėsti į mechaninę (nors tenka beveik kasdien). Šiandien esu tos nuomonės, kad mechaninė dėžė skirta automobilio valdymui*, o automatinė - važiavimui. Tai kol esi viešam eisme, nelabai ir reikia tą automobilį taip* valdyt.
FtBall 2018-05-21 21:14
Tai gamintojas specialiai taip daro, kad trumpiau automobilis tarnautų? Pas mane automatas su CVT ir kompiuteris pats parenka ~900-1200rpm važiuojant 40-60km/h lengva apkrova. Jaučiasi ir gerokai didesnės vibracijos.
Pabandysiu kai važiuosiu išjungt ECO rėžimą, įdomu, ar tuomet irgi palaikys tokius žemus sūkius...
SaMaras 2018-05-21 21:24
Kažkaip nerealios apsukos.. 1900-2200 benzinui sakyčiau normalu.. dyzeliukas su geresniu sukimu apie 1500 normaliai eina..
o čia 900 tai vos ne laisvi sūkiai
immortallt 2018-05-21 21:29
Mašina iš salono buvo pirkta, pravažiavo 80,000 km, japonas, sankaba keista į naują. Automatas.
Šiandien važiavau elektromobiliu, i3. Variklis dirba nerealiai maloniai, tik reikia įprasti, kad atleidus gazą - stabdai.
Melas kad nesigirdi elektromobilio. Tvarkingo VDV tiek pat "nesigirdi".
mindaugas.vaitiekūnas 2018-05-21 23:10
Pasižiūrėjau pas save, tai ~1250rpm @60km/h.
Aš tai nelabai tikiu, kad ant laisvų apsukų variklis nesitepa tiek kiek reikia. Aišku jeigu tepalai seni, tai gal ir neprastumia jų tiek, kiek reikia, bet jei tepalas keičiamas laiku, tai turėtų būti viskas ok ir su tom žemom apsukom.
Pas mane laisvos apsukos apskritai iki kokių 700rpm nukrenta kai jau sustoji.
immortallt 2018-05-21 23:31
Laisvos gal 500-600 rpm
HardAxe 2018-05-22 00:05
gal bėdos labiau ne varikliui, bet sankabai ir kitiem mazgam.
tą patį greitį palaikyti 1k vs 2k apkrovos visiem mazgam juk skiriasi du kartus.
FtBall 2018-05-22 12:43
Tai pagal tokią logiką nėra problemos, jei esant menkai apkrovai sūkiai sumažinami iki vos ne minimalių.
Tas pats autopilotas riedant į pakalnę žemina pavaras. Jei važiuojant su autopiltu tiesiu keliu palaiko itin žemas apsukas(90km/h - ~1500rpm), o riedant į pakalnę - apsukos dažnai viršyja 3k rpm.
Manau, kad jei būtų žalinga - taip nesielgtų, ar klystu?
SaMaras 2018-05-22 12:51
Šiais laikais labiau remiamasi ne ekonomija o ekologija.. ir jei kažkas nėra visiškai sveika automobiliui, bet mažina taršą tai tas dalykas ir važiuoja.. O remontui išleisti pinigai, kaip ir visokiems adblue ar pan tai čia ale ekologijos mokestis
Evil Goku 2018-05-22 19:00
Taip, dabar visuomenės interesai svarbiau už atskiro individo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl pastaruoju metu automatinėse pavarų dėžėse sparčiai daugėja pavarų? „Peugeot“ naujovė ir paaiškinimas, kas vyksta (Video)