Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2018-05-23 15:14
Mane tai nervina tokia politika: mes pagaminsim, o vartotojas jau kaip nors prisitaikys
Su tokiais ne taip veikiančiais produktais reikalų turiu kone kasdien. Ir nuolat pykstu ant tų gamintojų: jie patys nesugeba pilnavertiškai ištestuoti tai ką pagamino ar kaip čia suprast? Net jei gamintojas ir savo sąskaita pakeistų komponentą į naują, vis tiek klientui tai susidaro nemaži nuostoliai: reikia kažkur važiuoti - deginti kurą ir gaišti laiką.
Teslos atveju bus atnaujinta programinė įranga. Rimtai jie tokie užtikrinti savo sistemos patikimumu, kad net stabdžiai veikia po programiniu kodu, kurį galima perrašyti nuotoliniu būdu? Toks vaizdas, kad inovacija pirmoj vietoj, o saugumas antroj
HDi 2018-05-23 16:00
Na šitoj vietoj, manau, kiekvienam elektromobilyje atsiranda problema, kaip teisingai išskirstyt stabdymo galią tarp fizinių stabdžių ir variklio-generatoriaus, kad gražint į bateriją kuo daugiau ir kad vairuotojas jaustų tolygų stabdymą o ne random stabdymo stiprumą, o čia panašu kad kažkoks programinis išsiderinimas ir nutiko.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-05-23 17:01
Nuspaudus stabdžių pedalą iki dugno (tiksliau jau arti jo), fiziniai stabdžiai turi veikti pilnu pajėgumu. Automobilio testavimo metu tas stabdymo kelias ir buvo matuojamas (arba bent jau turėtų būti matuojamas) spaudžiant stabdį iki dugno. O fiziniai stabdžiai turi būti tokie pat efektyvus kaip ir "įprastuose" automobiliuose.
P.S. ne kažkoks programinis išsiderinimas, o programinis nesuderinimas dar auto gamybos stadijoje
unytas 2018-05-23 20:38
O kas prašo pulti pirkti automobilį jei sau leisciau pirkti naują auto pirmą palaukciau kol bus prekiboi ir palaukciau atsilepu.
Paramotoras 2018-05-23 22:24
Butent. Fiziniai turi buti pajegus pasiekti reikalaujama rezultata o visa kita gali leisti tik ji pagerinti. Nors pats vazineju elektiniu tai tegeneraciniai stabdziai kaifas.
apvalus 2018-05-24 00:47
Man labai smalsu, negi pries paleidziant i dienos sviesa, niekas netestuoja stabdymo kelio?..
HardAxe 2018-05-24 01:58
Testuoja jie ten viską. Tai nėra kažkoks netyčia paliktas gliukas.
Visiem realiai yra pofik stabdymo kelias, visi skaito ir diskutuoja apie atstumą iš vieno pakrovimo.
Programinė įranga turi pasirinkti ar energiją bandys regeneruoti ar spausti kaladėles ir prarasti nuvažiuojamą atstumą. Turbūt pilnai stabdį pajungdavo jeigu nuvažiuodavo stabdydama kelis metrus ir vairuotojas neatleisdavo pedalo, tų kelių metrų ir trūksta.
Iki updato mašina agresyviau užsiimdavo regeneracija, dabar labiau stabdys ir tikėtina kažkiek kris bendras nuvažiuojamas atstumas.
p.s. nesuprantu aš negatyvių komentarų. Jei ne tesla, kiek dešimtmečių reikėtų laukti kol nors vienas masiškai gaminamas elektromobilis būtų bent kažkuo palyginamas su BMW M serija?
mch0lic 2018-05-24 10:55
. Kartais užknisa, bet iš kitos pusės nėr ką daryt, R&D kainuoja nežmoniškus pinigus, o jei produktas nebus vykęs vieni nuostoliai, todėl visi ir stuma savo pusiau išbaigtus produktus testuodami rinkas ir bandydami padengt išlaidas. Kuo toliau tuo to bus daugiau...
lape 2018-05-24 13:30
Tikrai, jau 21a. Pasirodo, kad stabdymo kelias priklauso nuo programos konstantų ar kintamųjų - tai, gal dar tarp tų kintamuju ir automobilio kaina yra? Daugiau sumoki, greičiau sustoja... O ekstremaliam stabdymui, gali vienkartinį mokesti skubiai parvesti.
HardAxe 2018-05-24 17:45
na taip buvo visais laikais. Geresnė automobilio modifikacija (pvz golf vs golf GT) turėjo geresnę stabdžių sistemą (GT gale turėjo diskus, paprasta versija, būgną).
O šiuo atveju tai tiesiog gliukas bandant maksimizuoti regeneraciją.
ArturasArturas 2018-05-24 18:49
Idomu kaip buvo atliktas pats testas. Ar stabdymas tiesiog numynus stabdzio pedala iki galo ar buvo pasieme ir koki pro vairuotoja, kuris moka stabdyti be visu pagalbiniu sistemu. Jei iki galo, tai ok, sistemos dirba savo darba ir stabdo, taip kaip jos suprogramuotos ir gal imanoma kazka pataisyti (keista, kaip tai nebuvo pastebeta per bandymus). Jei tai buvo pro vairuotojas ir stabde extremaliai neblokuodamas ratu, tada jokie programines irangos atnaujinimai nepades, nes cia jau lieka gryna mechanika(su salyga, kad extremaliai stabdnat rekuperacija jos neitakoja). Is principo automobilis sunkus ir stengtasi pagaminti kuo pigesni, tai nenustebciau, jei ant geru stabdziu pataupe, kaip ant kitko siame modelyje. Ir pats net negalesi ju pasikeisti i geresnius, jei tai ne teslos tvarinys, nes prarasi garantija
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Sveiki atvykę į 21 amžių: štai kaip „Tesla“ sutvarkys didžiausią „Model 3“ problemą - jokių tradicinių automobilių atšaukimų ir jokių servisų