Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-05-31 10:02
bet jei gudriai nutylėjo kitą nemažiau svarbų parametrą kėbulo skerspjūvio plotą. Šitas elmobilis turi tokį pat realų pasipriešinimą matuojant niutonais prie tam tikro greičio kaip ir VW Golf 1, nes kiek kartų geresnis Cd tiek kartų didesnis skerpjūvio plotas.
https://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_aerodynamics
Galonas 2018-05-31 10:59
Pataisykit jei klystu, bet ar ne geriausias SUV koef. Tesla Model X su 0.24? Kuri testavime turi realius veidrodėlius ir bent jau negirdėjau apie užsidarančius ortakius testo meto. Tokiu atveju svaičiojimai apie rekordinius pasiekimus ir geriausius rezultatus SUV segmente skamba kiek idiotiškai, kai tą gerokai pagerino prieš 4m.
California 2018-05-31 12:42
Bet Opel dar 1989 m. nustebino pasaulį pristatydami Opel Calibrą kuri turėjo tuo metu 0,28 koef.
bahuriux 2018-05-31 13:41
Calibros Cd buvo 0,26, o tos kurios buvo galingesnės Cd 0,29 buvo be variklio dugno apsaugos ir su atidaryta skyle preikyje tarp lempų, dėl aušinimo, bet tai dar neviskas ji turėjo mažą skerspjūvio plotą ir važiuojamt 150km/h valgė mažiau 10l/100km benzo tokiam greičiui palaikyti Ta prasme ji turėjo ne tik mažą CD bet ir realiai mažą oro pasipriešinimą. +dar pridėkim benziniį c20xe variklį kurio NK yra 37%, Ehh buvo tobula mašina
Dar ir mazda RX7 panašių parametrų, kas liečia aerodianmiką.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Audi e-tron“ elektriniui visureigiui teko atlaikyti tikrą uraganą, tačiau pasiektas rekordinis 0,28 pasipriešinimo koeficientas: ką tai reiškia paprastam vairuotojui?