Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2018-06-18 11:40
As rimtai svarstau, kad mano kitas automobilis galetu buti pilnai elektrinis. Kad taip ivyktu, noreciau siu dalyku:
1. Vienu ikrovimu bent 500km bet kokiomis oro salygomis, palaikant tempa, o ne pensininko rezimu.
2. Eksplotacijos kaina (itraukiant tiek energijos, tiek draudimo, tiek automobilio aptarnavimo kastus) mazesne, ar bent jau ne didesne, nei kad automobilio su VDV.
3. Pacio automobilio kaina mazesne, ar bent jau lygi kainai panasaus automobilio su VDV.
4. Automobilio dydis/kebulo tipas - man nera labai didelio skirtumo - uztenka, kad patogiai sedetu 4 zmones ir i bagazine tilptu du-trys ciamodanai.
AAA000 2018-06-18 11:49
tavo surasytus poreikius idealiai atitinka velomobilis ir keli kilogramai kokaino.
T 2018-06-18 15:08
Jeigu toliau taip eis, tai automobilių bent jau dydeliuose miestuose sumažės iki Singapuro lygio, kur 1000 gyventojų tenka 158 automobiliai, kai Lietuvoje 431, Vokietijoje 548, o JAV 797 automobiliai.
mch0lic 2018-06-18 15:35
Vienu metu labai svarsčiau apie elektromobilį, bet jaučiu liksiu prie benzo dar bent 5 metus.
Domino tiesa sakant tiek Model S tiek Model 3, bet... neaišku kaip europoje (nėra daug youtuber'ių) bet US youtuber'iai kalba apie tai, kad dalių iš teslos nenusipirksi, mašiną gali remontuotis tik Tesla servisuose. Garantinio remonto daug, o negarantinis 180-200$/h. Dar ir draudimo kaina didelė, nes pakliuvus į mažiausią avariją draudimas paprastai nurašo mašina dėl kosminių remonto išlaidų.
Alternatyva Model 3 būtų koks Hyundai Ioniq, nu bet range ne kažką. Realiai didžiausia problema su hibridais/EV yra baterijos nusidevėjimas. Niekas nenori pirkt 5+ metų mašinos (čia išskyrus Tesla), nes baterijos keitimas kainuoja kosminius pinigus, o galimybės pavažinėjus dar 2-3 metus parduot iš vis niekinės arba vos ne už ačiū.
lizunas 2018-06-18 17:10
Europietis https://www.youtube.com/user/bjornnyland/videos (bent EU gyvena)
amas 2018-06-18 19:47
Mačiau youtubėj filmuką kur žmogus prikelinėja skendusias Teslas S, parkeldamas elektroniką iš dužusių. Tai skundės, kad aukcionai baigesi nelogiškom kainom, 20k $ ir daugiau.
mch0lic 2018-06-18 20:41
Yra labai geras jo video apie išlaidas kai garantija baigiasi...
audriusn 2018-06-19 00:46
tuoj ateis ecxelinis anal-itegas ir paaiskins,kad islaidu nera, nes kazkus, kazkur pasakoja, kad su tesla nuvaziavo 500k be bedu.
Xdmin 2018-06-19 09:18
Visi automobiliai genda, todel visgi reiktu ziureti i statistika, koks procentas automobiliu genda ir kas genda.
Nepamirsk, kad Tesla turi gera pagreiti ir ji akcentuoja, tad greiciausiai kas antras vairuotojas ja ir drozia "dugnais", tas irgi prisideda prie daznesniu gedimu
audriusn 2018-06-19 09:49
bet ne visiem reikia po puse metu laukt kol gausi susikta veidrodeli.
AAA000 2018-06-19 11:30
jei i tesla sukist bmw akumus, merso pakabas - butu jau kazkas normalaus
pas tesla geras dizainas (model s) ir praktiska davikliu sistema, kur is primityviu davikliu isspaudzia vos ne pilnaverti autonomini valdyma. vadinas softe jie blizga. varikli irgi reiktu is kazko kito paimt, kur gaudosi elektros varikliuose. kokiu nors kitaicu oru ausinamo variklio versija greiciausiai butu geriausia. manau elektromobiliams dar reiktu pasiexplotuot realiom salygom, visokias vaikiskas ligas issigydyt. ikrovimo infrastruktura turetu nusistovet, vartotojai priprast. ir bus tada rojus kai bent 20-30% perlips pardavime - tada jau kazkas bus rimtesnio.
audriusn 2018-06-19 11:34
variklius, varikliu valdymo softa ir akumus is Rimac. dizainas "na liubitelia", kaip kokios toyotos is 199x, tai vadinasi jokio dizaino. nu ir salona bent jau peugeot lygio
AAA000 2018-06-19 11:38
konceptai yra sudo kruva. ten veidrodelio lauksi 20 metu ir rasysi, kad teslos sedevras
Xdmin 2018-06-19 12:24
Taip, cia problema, o ja sukelia per didele paklausa. Kai sumazes paklausa, arba pagamins gerokai daugiau elektromobiliu, tuomet prades ir dalis pardavineti. Suprantama, kad klientai nori detaliu, bet gamintojas nori kuo greiciau susirinkti kuo didesne suma pinigu, o tai daroma parduodant automobili, todel nelieka daliu detalems.
Analogiska situacija budavo su zaidimais, atsidaro koks serveris, prisijungia 10k zaideju ir serveris nuluzta arba nesveikai lagina. Po savaites 5k issilaksto, o like 5k patenkinti zaidzia. Taip ir cia, per daug pirkeju.
audriusn 2018-06-19 12:34
binto prisirukei? kalba apie variklius, o ne veidrodelius.
crapslom beda, kad jie daliu duoda tik autorizuotiem servisam, o servisai atsako, kad "bbz kada mes gausim, manuFUCKtureris nieko nesiuncia". yra zmoniu uz tokius dalykus atidavusiu auto ir atsiemusiu pinigus.
mch0lic 2018-06-19 13:10
Ne paklausoje čia problema. Visa problema yra su politika. Jei vedrodėlį, sparną ar dar kažką jie parduotu tiesiai vartotojui ar leistu remontuotis teslą pačiam/ne-autorizuotam servise su devėtom dalim, tai susiremontuotum tą teslą greit ir normalią kainą. Dabar realiai jie užsikėlė kosmines kainas už dalis + remontus ir šantažuoja versdami naudotis tik autorizuotais servisais kitaip nebegausi krautis supercharger'iu, negausi update'ų, neleis naudotis autorizuotu servisu (+negausi dalių), etc nebent sumokėsi 10-15k+ už Tesla apžiūrą, kuri įvertins tavo remonta.
Aš asmeniškai nematau prasmės skubėt dabar, bus matyt kaip situacija pasikeis per artimiausius 3-5 metus, gal tokia kvaila politika pasikeis, galbūt kiti gamintojai išleis konkurencigus automobilius ir t.t.
kukulis4 2018-06-19 13:21
As su 60l dyzelio kartais nuvaziuoju ir 1000km, o 700 - visada, bet tai niekaip nesusije su tuo ko as noreciau is elektromobilio. Kelis kartus metuose man reikia vaziuot po 800 - 1000 km per para, todel noreciau, kad elektromobilis (kai toki isigysiu) nesudarytu dideliu nepatogumu tai atlikti. Nematau problemos stabtelt valandai ar porai vidury keliones, bet dasikraudinet kas 150 - 200km dakraut akumo - per daug nepatogumu.
Xdmin 2018-06-19 14:29
As irgi taip noreciau, butu ir pigiau ir ekologiskiau, bet nei vienas gamintojas tau neleidzia remontuoti kazko devetomis dalimis ar parduoti tau pigiai atsargines dalis, ypac kai ju truksta net autorizuotiems servisams.
Tokia pati politika/situacija yra ne tik su automobiliais. Kaip tau atrodo, kiek kainuotu sutaisyti sulieta nesiojama kompiuteri? Ar pakeisti jam ekrana? Neturetu buti, brangu, juk keiti tik 1-2 detales, o ne viska. Deja, ta viena ar dvi detales kainuos ~80% naujo daikto sumos. Kodel telefono ekrano keitimas kainuoja beveik tiek pat kiek telefonas?
Lygiai tas pats ir su automobiliais, ir ne tik Teslomis, daugumos automobiliu remontas yra brangus, kol kokiam Taivane neatsidaro fabrikas ir nepradeda stampuoti neoriginaliu detaliu.
kestutisz 2018-06-19 14:47
Juolab gi elektromobilis beveik neturi besidėvinčių ir dėl to gendančių dalių :) (čia toks mėgstamesnis elektro-apologetų argumentas, nors apie variklio ar kuro sistemos problemas paprastai galvot pradedama gal po kokių 15 metų VDV eksploatacijos)
audriusn 2018-06-19 15:41
авотйух, bavaraisku vezeciu manufaktura iki 2015 atsarginiu daliu (BNIB) gamino iki 25 metu senumo modeliams, paskui sutrumpino iki 7. Ar tai butu keturratis ar dviratis transportas. tai net originaliu NOS daliu yra over gafiga.
o dar ir patys tiesiai jas stumdo per egay ir amazon
Question: Can I buy BMW Genuine parts online?
Answer: Yes, a selection of Genuine BMW Parts are available online via the BMW Shop. Alternatively, you can purchase parts from our outlets on both eBay and Amazon.
P.S. pirma atsakymo dalis buvo skirta A kubu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tai kada elektromobiliai pardavimais aplenks automobilius su vidaus degimo varikliais?