Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Lukasfragas 2018-06-13 09:57
Tai jie pasirinko tokią taktiką kaip ir aš - būti atsilikusiu nevykeliu.
Skirtumas tik tas, kad aš esu Lukas, o jie Subaru. Reziume. Lukas = Subaru
bahuriux 2018-06-13 11:14
Elektromobilių elektriniai varikliai jau yra tobuli, jų NK 95-98+%, nedidelių gabaritų ir svorio ir labai didelės galios, praktiškai neužmušami, nes turi tik viena judančia dalį rotorių pritvirtintą ant dviejų guolių. Visa tai buvo pasiekta kai pradėjo naudoti trijų ir duagiau fazių sinchroninius variklius su neodimio magnetais, yra ir kitų tipų el. variklių, bet tik sinchroniniai turi max NK. Dar jų tobulumas tame, kad jie visada prie betkokių apsukų veikia maksimaliai efektyviai, o kaikurios rūšys netgi turi maksimalią galią prie betkokių apsukų, kas praktiškai panaikina tikrų pavarų dėžių reikalingumą, užtenka tik 1, arba 2 pavarų į priekį ir viskas, nes atbulinės pavaros nereikia, nes el. variklis pats gali susktis atgal. Silpnesni elektromobiliai išvis gali važiuoti tik su reduktoriumi su fiksuotu perdavimo skaičiumi ir tai nesukelia jokių problemų. Ateity manau varikliai bus imontuoti ratuose, jie turėtu būti pakankamai mažo svorio, nereikės nei reduktorių nei pusašių.
Keitikliai (inverteriai) irgi arti tobulumo, gana patikimi, NK ~95+%, visokios regneracijos jau senai išrastos ir gana gerai veikia.
Aumuliatoriai irgi gana tobuli jau, bet vienas dalykas kas neledžia nurašyti VDV, tai akumų kaina. Aš manau, kad laukimo startegijos gali imtis tie gamintojai, kurie turi gerą vardą, taip jie sutaupys daug pinigų. Na palyginimui po dešimt metų mercedes elektromobilis bus vis dar "mersas" ir kainuos kaip "mersas", o naujo startuolio "no name" ir bus nepopuliarus, nebent parodytu stebuklus už priimtiną kainą, bet tada jo pelnas bus minimalus.
Elonas Muskas, juk atskleidė ir dalina nemokamai visiems savo intelektualinę nuosavybę, tai betkuris gamintojas turintis vardą ir neskuba merkti pinigus į kolkas nepelningą sritį, ateis laikas, kai akumai dar atpigs bus dar patikimesni, tada tai jau puls visi per metus ar du pasiūlyti savo elektromobilius.
mch0lic 2018-06-13 14:21
Buvo straipsnis apie Mazda, kodėl jie nesiveržia gamint hibirdų / elektromobilių (nors yra pvz mazda 3 hybrid).
Realiai hibridus ir elektromobilius gali įpirkt tik vakarų europa, US/CA + turtingieji. Likęs pasaulis dar pirks benzinu/dyzeliu varomus 2nd hand arba net naujus automobilius dar eilę metų.
Dar viena didelė problema su hibridais yra jų ilgaamžiškumas. Kiek teko domėtis (domėjausi tik Honda hibridais) neįmanoma įsigyt naujų celių nei iš gamintojų nei iš dalių pardavėjų (senesniems hibridams, apie visiškai naujus nieko nežinau), geriausia ką gausi tai yra naudotos celės iš sudaužytų ar kitaip nurašytų automobilių. Jei dalys nėra prieinamos realiai turi max 5-7 metus tarnaujantį automobilį kuris realiai keliaus į laužyna - super ekologija ir ne kitaip.
Xdmin 2018-06-13 14:46
Jei ir butu tu bateriju pas gamintoja vistiek vargu ar pirktum. Kaip ir dabar, kai sugenda variklis ar pavaru deze, ieskai devetos dalies, nes nauja virsija automobilio kaina. Taip ir su baterijom, neuzilgo turetu prasidetu auksarankiu garaziukuose era, kurie mokes islituoti senas celes ir naujas ilituot. Ju jau dabar yra, bet neuzilgo turetu dar daugiau atsirasti.
mch0lic 2018-06-13 16:34
.
Nereik auksarankių, tai nėra sudėtingas procesas, bet kišt naudotą celę nėra prasmės, tuo labiau net devėtų sunku rast, gali ebay'ui bandyt užgaudyt bet net jei ir rasi neaišku kiek ji tau tarnaus atitarnavus tarkim 3-5 metus. Gamintojai su naujais modeliais keitelioja tiek celių dydžius tiek talpą tiek įtampą. 10 metų hibrida su dabartine situacija gali varyt į metalo laužą arba važinėt su kosminėm degalų sanaudom.
Kai kam gali kilt mintis užsisakyt iš kokio alibaba, bet stipriai siūlyčiau pasiskaitinėt fanų forumus ir suprasit, kad viskas ne taip parasta...
Xdmin 2018-06-13 17:14
Kaip filtrus, baterijas ir kai kurias kitas dalis, renkiesi pagal kaina/gamintoja, taip ir baterijas gali imti pigiausias kinietiskas, bet gali imti ir originalias Samsung ar Panasonic. Zinoma, buna nestandartiniu dydziu ar itampu baterijos (talpa manau nelabai svarbi), bet jos turejo buti gaminamos masiskai, tikrai turetu buti likuciu, kad ir is Alibaba, ne viskas ka kinai pardavineja yra visiskas slamstas. O 3-5 metai baterijoms nera jau toks mazas laiko tarpas.
HardAxe 2018-06-13 19:18
nemanau, kad kada nors variklis bus montuojamas į ratą.
Išimtis, galbūt, būtų dideliam pravažumui skirti visureigiai, jei tik jiem užtektų variklio galios.
Ratą ir judančius pakabos elementus visada stengiamasi išlaikyti kuo lengvesnius vardan stabilumo.
Motocikluose vien šakių apvertimas duoda teigiamą stabilumo ir valdymo pokyti:
https://www.revzilla.com/common-tread/w ... rted-forks
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-14 19:11
Ar čia bandai pasakyti, kad subaru įlipęs į elektromobilių rinką bankrutuotų? Jei taip, tai pagrįsk savo tokį teiginį.
Subaru pakrikštytas "gamtos mylėtojų" vardu todėl, kad jis daugiau-mažiau susitvarko su pravažumu bekelėje (AWD). Ta visa meilė gamtai tik todėl, kad tu įveiki tą gamtą: pervažiuoji per pievą, užkyli į kalną, prasirausi pro dumblyną ir panašiai. Chebra perka senus foresterius vien dėl to, kad "paartų tą gamtą". Iš principo čia kaip prievartauti moterį ir sakyti, kad darai tai iš meilės jai
Ir dar vienas bruožas kodėl pats subaru myli gamtą: tai gana patikimi auto, o tai reiškia, kad į servisą važiuoji ne remontuotis, o pasikeisti tepalų
bahuriux 2018-06-14 19:30
Dėl subaru meilės gamtai, tą ir turėjau galvoj gamtos "pamylejimą", ta prasme iš gamtos darkytojų, taptu gamtą tausojantys, bent iš dalies, jei pradėtu gaminti elektromobilius. O dėl bankroto, tai aišku nebankrutuotu, jei gamintu vieną modelį už didelę kainą kurio niekas nepirktu, bet jei tektu dabar visus subaru padaryti elektriniais, tai tiesus kelias į bankrotą ir tas būtu betkuriam auto gamintojui. Net tesla dar nedirba pelningai.
Dėl subaru patikimumo labai abejoju, nevienas jau keitė užkaltą variklį, ko nepasakyčiau apie normalios kubatūros 1,8+ europinius variklius, gal transmisija ir yra patvari.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-15 06:53
Aš irgi girdėjęs, kad 2.5l benzai labai lepūs tepalams ir reikia saugoti nuo perkaitinimo. Bet kiti važiuoja po 300k+ ir vargo nemato. Tai čia turbūt viskas priklauso nuo to kokį nupirksi.
Bet kokiu atveju tu į tą kategoriją nepretenduoji: tau tik H6 tinka
Xdmin 2018-06-15 20:36
Jei tu apie Hummer H6, tai bent kiek as susidares nuomone apie ji, tai jis ji i metalo lauza priduotu Sunkus, gremezdiskas daiktas, kuris dar ir purve uzklimptu nuo savo per didelio svorio.
immortallt 2018-06-15 23:42
Šiaip didžiausia elektromobilių rinka ne vakaruose, o Kinijoje. Detalė.
Taip, gali laukti, kaip Nokia laukė. Ko sulaukė Nokia?
300k+ važiuoja ir vargo nemato Tesla nuvažiuoja 500k+ ir vargo nemato.
AAA000 2018-06-16 00:10
cia pas tave mastymo inercija veikia. elektriniai varikliai konstrukciskai ant tiek lengvi, kad juos gali sukist net i padanga. keisis isvis automobilio dizainas is esmes. bus kazkokia deze, kur sedesi. ir su pora varztu galesi prisukt rata kartu su varikliu kur tik nori. ir pajungsi lanksciu laidu ant kokios nors standartines rozetes. va tik tokio mazgo tereikia su elektriniu varikliu. dronuose tas aiskiai matosi. deda daug varikliu su propeleriu. ateis kazkada ir iki automobiliu - nes cia logiska neisvengiamybe. stabilumai sprendziami ir kitais budais. tu vertini pagal tai, ka diktavo VDV. su VDV jis turejo but vienas, vadinas kazkur svorio centre. o dabar svorio centre teliko tik akumas ir pats zmogus. ir principe net akuma galima ismest is automobilio svorio centro. galima pvz ji pakabint ant kokio helio baliono ir tampytis is paskos ant laido padaryk tu toki finta su tiesiogine VDV pavara net ant spec troso - problematiska, atsisukines del sukimo inercijos...
audriusn 2018-06-16 00:29
Taip. Kuo ratas lengvesnis tuo geriau dirba pakaba, tuo geresnis ir tikslesnis vairavimas. Pakaba tiksliau atidirba kelio nelygumus. O dideli karjeriniai savivarciai jau dabar turi motorus stebulese, bet su ju greiciais ir apkrovom nera skirtumo ar ten bus 300 ar 350kg.
"elektriniai varikliai konstrukciskai ant tiek lengvi, kad juos gali sukist net i padanga. " - lengvesni uz lengvo lydinio rata? nebesvaik.
"jie pardavime atseit "konkuruoja" su VDV tik del mokestiniu politiku. jei "eko" politika pasikeistu - vel iskart i uzmarsti nueitu. " - nesena Danijos patirtis, kai nutraukus subsidijas tesla pradejo vekt, kad niekas nebeperka. JAV Dzordzijoj nutraukus subsidijas pardavimai krito 80%. Uz pilna kaina to elektrotazo nelabai ir nori pirkt ta kibira.
AAA000 2018-06-16 00:41
pamastymui - palygink propelerio dydi ir elektrini varikli, kuris ji pasuka. faktiskai to variklio net nesimato...
ir palygint VDV sistema, kuri suka tokio pacio dydzio propeleri ir isgauna to pacio lygio galinguma... desimtis - simtus kartu sunkesne sistema...
as imu skraidancius aparatus - nes ten svoris siektiek aktualu...
rata galima sukonstruot, taip, kad jam isvis jokio "tipinio" ratlankio nereiketu. ratlankis reikalingas tik su VDV pavaros sistema - kad standziai perduot sukima i padanga... net pacia "tipine" padanga galima ismest is rato su elektrine pavara... o tu cia kazka svaigsti apie rato lengvuma...
immortallt 2018-06-17 19:58
Įdomiai suvokiat pilną kainą. Kol moku ne aš, tol viskas gerai. Kinai jau paskaičiavo, kiek jiems tarša kainuoja. Keičia savo energetikos politiką itin sparčiai.
Akumai atsilieka 4x? Kodėl ne 40 ar 400, jei jau skaičius iš šiknos trauki.
AAA000 2018-06-18 06:01
perskaiciuok pradine kuro savikaina ir elektros savikaina akumuose. taip pat atmesk visokius energetinius mokescius ir itrauk atsipirkimo laikotarpius. nes technologiju savikaina ir yra tikroji verte. mokestine nasta kurui iskraipo tiesiog vertes per dotavima ir tokie buhalteriai kaip tu pradeda nesigaudyt realioj situacijoj . cia gal tada tau paaiskes - kodel vis dar degina anglis elektros gamybai arba pvz malkas sildymui
ir tada susikisk savo 40 ar 400 is kur pats ir istraukei
mch0lic 2018-06-18 15:45
Po 3-5 el. variklių keitimo.
https://www.youtube.com/watch?v=nq5c4jGR2gM
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Subaru“ paaiškino, kodėl net nesižvalgo į elektromobilius: kaip ir „Mazda“ yra įžvalgesni nei kiti ar tiesiog daro didžiulę klaidą?