Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sauliuxa 2018-07-10 12:48
O dar sundziates kad Lietuvoj sunku pragyvent...
Kibirelis 2018-07-10 23:14
sauliuxa, supratai straipsnio esmę? Lietuviai užuot pirkę naujus automobilius, vis dar perka dėvėtus ne kaip latviai ir estai. Kodėl?
GNU 2018-07-10 23:58
Nes kamštyje geriau nuodytis su 200kW kibiru, nei ekologiškesniu nauju auto.
AAA000 2018-07-11 03:05
tie tavo kamsciai tik vienam kaime tebuna. pagrinde del pacio kaimo savivaldos "specialistu" kaltes.
Nerkus 2018-07-11 08:40
Manau, kad galima būtų panaikinti pvm naujų automobilių pirkimui kurių kaina iki 15000 ar iki 20000 e. Naujų automobilių prieinamumas padidėtų, aš ir pats visai pradėčiau svarstyti, kad sekantis automobilis būtų naujas.
lizunas 2018-07-11 09:40
Su tuo garantiniu aptarnavimu kiek permoki už auto... Kai vien tepalų pakeitimas 300€ ... Ką kalbėti apie dalių 50% antkainį...
Nerkus 2018-07-11 11:12
Buvau apžiūrėti Hyundai Kona ir klausiau kiek kainuos aptarnavimas per 5 metus jei važiuoju 15000 km per metus, tai kaip tik tarpas tarp aptarnavimų. Po metų 100€, dar po metų 200€, tada 100€ ir 200€. Išeina 600€. Nėra jau tokia baisi suma. Aišku jei pirksi koki Volvo ar Audi tai gal ir kainuos po 300€ (iš tikro nežinau kiek šių automobilių aptarnavimas kainuoja). O dėl detalių kainų, tai nemanau, kad naujam automobiliui labai daug detalių reiks. Kitus gedimus taisys pagal garantinį.
Nusipirkus naudotą apynaujį automobilį iškart rekomenduoja keisti dirželį, tai už dirželio keitimą turbūt sumokėsi tiek kiek kainuos naujos mašinos aptarnavimas per 5 metus. Aš kalbu apie dirželio keitimą normaliam servise ir su visais įtempejais, o ne garaže ir tik vieno dirželio keitimas. Jei gerai pamenu už savo 13 metų subaru dirželio keitimą sumokėjau atrodo 250€.
Ir šiaip, kai pasiklausai, tai per daug žmonės prisiklauso mitų apie naujas mašinas. Tiesiog reikia pačiam nueiti į saloną ir pasiklausinėti, o ne klausyti ką kiti kalba.
FtBall 2018-07-11 11:55
Vaje, vaje... O esi važiavęs su turbo benzu + automatu?
CityBee - tik Golf'as važiuoja normaliai. Net BMW X1 yra totalus šlamštas. Atrodo, BMW - turėtų būt malonumas vairuot, bet net ir su juo turi gerokai luktėlt, kol paspaudus gazą iki dugno, realiai pradedi važiuot.
Beje, įvedus mašinos pavadinimą į google, vienas pirmų rezultatų yra "2018 Hyundai Kona fails to shine in IIHS safety evaluations"
Grįžtant prie temos, tai ir mano Corolla panašiai kainuos - 100-200€ už aptarnavimus.
O vat dyzelio pirkt visai neapsimoka. Bent jau Toyota rašo, kad kas 30k km DPF'as keičiamas.
Renald 2018-07-11 12:02
Jūs gerbiami žmonės atsibuskite su tomis kreivomis statistikomis Juokinat žmones ir dar klaidinat... Media visai nebežiūri, ką rašo. Prašom nuvažiuokite į Kijevą ir ten važinėja LT registruoti ir su LT numeriais turbūt koks milijonas automobilių. Ukrainos valdžia jau suka galvas kaip spręsti šią situaciją, ar leisti juos išmuitinti, ar uždrausti, nes avarijose kai žuva žmogus auto paliekamas ir nėra jokių galų.... Beje Latvių ir Estų automobilių nėra ten, dar kažkiek lenkų yra. Aš Kijeve užvakar priparkavau savo auto ir kieme savo suskaičiavau dar plius 7 auto su LT numeriais, įsivaizduojat mastelį, o kur dar visa ukraina? Kijeve net aikštelė veikia, kur krūva auto su LT numeriais parduodama ir visie jie kabo ant fiktyvių LT firmų. Tai mes čia galėsim tuoj ir vokietiją lenkti pagal statistikas, ne tik ten kažkokius estus latvius )
Renald 2018-07-11 12:04
Tai Lietuviams, kad tik skųstis, pirktų jahtas, tai dejuotų, kad aptarnavimas brangus, arba naujų neįperka )))
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jau lenkiame latvius ir estus kartu sudėjus - iš kur ir kokius automobilius perkame?